نوشته شده توسط : dellaram

هتل جمیرا روتانا دبی

تور دبی هتل جمیرا روتانا

هتل جمیرا روتانا دبی از هتل های 4 ستاره دوبی میباشد که متشکل از  114 اتاق 1 تخته , دو تخته و اتاق های شاه نشین  برای مسافران تور دبی لحظه آخری می باشد. این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون ال سی دی , یخچال , مینی بار , تلفن و... برای اقامت مسافران تور دبی آبان 94 را دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , رستوران , سالن بدنسازی , لاندری , میز بیلیارد , کافی شاپ , بوفه صبحانه , فروشگاه و... اشاره کرد. مسافران تور دبی آذر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور دبی هتل جمیرا روتانا

 

تور دبی هتل جمیرا روتانا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جمیرا روتانا دبی , هتل های معروف دبی , لیست هتل های دبی , معرفی هتل در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

منطقه دیره دبی

 

منطقه دیره دبی به عنوان مرکز شهر دبی شناخته شده است .این منطقه که یک جاذبه گردشگری دبی می باشد در قدیم به عنوان یک مرکز تجارت مطرح بوده است . قابل ذکر است مکانهای دیدنی دیگری از جمله پارک ممزر، بازار سنتی دبی و مرکز خرید سیتی سانتر در منطقه دایره واقع شده اند . مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94 که قصد بازدید از این جاذبه های گردشگری دارند می توانند در این منطقه مستقر شوند . از خیابانهای به نامی که در این منطقه قرار دارند میتوان به خیابان المراقبات ، الرقه و میدان مشهور بنی یاس اشاره کرد . دایره منطقه ای سنتی می باشد که از ویژگی های بارز آن نزدیک بودن هتل های آن به بازار و دیگر این که  این هتل دارای قیمتی ارزان می باشند همچنین این هتل ها امکانات خوبی را به مسافران تور دبی آبان 94 ارائه می کنند . از هتل های معروفی که در این منطقه می باشد ھتل 5 ستارہ لا الغریر روتانا  که نزدیک به مرکز خریدالغریر است . این هتل با امکانات کاملی که دارد ولی از قیمت مناسبی برخودار است . از ویژگی های خوب این هتل وجود رستوران ایرانی شایان و رستوران لیوان می باشد که مسافران ایرانی تور دبی آذر 94 می توانند با انتخاب این هتل از غذاهای رستورانهای ایرانی بهره مند شوند . منطقه دیره دارای هتل ها و رستوران های دیگری نیز می باشد از جمله هتل های روتانا ، رستوران بسیار معروف و بین المللی ، زمین اسکی روی یخ ، اتاق هایی با نمای خلیج فارس ، زمین مینی گلف و . . . از امکانات این هتل می باشد .برای گردشگران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 که می خواهند در هتل 4 ستاره اقامت کنند ما هتل لند مارک را پیشنهاد می کنیمکه دارای امکانات بسیار خوبی برای ارائه به میهمانان خود می باشد. 

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جمیرا روتانا دبی , هتل های معروف دبی , لیست هتل های دبی , معرفی هتل در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

پارک فراری دبی

تور دبی پارک فراری

پارک فراری دبی در شهر ابوظبی ساخته شده است که بسیار بزرگ می باشد و علاقه مندان به ماشین های فراری می توانند به این پارک بروند و از ماشین سواری خود با فراری لذت ببرند. مسافران تور دبی پاییز 94 که علاقه مند به ماشین های فراری هستند پارک فراری دبی را از دست ندهند. پارک فراری  بزرگترین پارک موضوعی در تمام دنیا برای فراری می باشد که مورد توجه توریستهای تور دبی تعطیلات پاییز 94 چون پرسرعت ترین ترن هوایی دنیا با سرعت 150 مایل در ساعت , پارک مسابقه با ماشین های فراری برای کودکان , شبیه سازیهای سرعت با انواع مختلف اتومبیل های فراری که گردشگران می توانند آن را لمس کنند و... در این پارک 40 هکتاری وجود دارد. مسافران تور دبی آبان 94 و توریست ها که علاقه مند به اتومبیل فراری هستند می توانند یک روز کامل را در پاک فراری (ferrari world) سپری کنند و لحظات خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 تور دبی پارک فراری

 

پارک واندرلند دبی

 تور دبی پارک واندرلند

یکی از جاذبه های گردشگری تور دبی پاییز 94 پارک واندرلند دبی  می باشد. این پارک به سه منطقه مجزا تقسیم شده است: پارک تفریحی , منطقه غواصی فوجی فیلم و قسمت سوم آن خیابان می باشد. این پارک نزدیک روستای البوم و کریک پارک می باشد که یک منطقه توریستی و نزدیک القرهود می باشد.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

پارک آبی و منطقه غواصی هر روزاز ساعت 10 صبح الی 7 بعدازظهر و پارک تفریحی از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آماده خدمت گذاری به گردشگران و مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94  می باشد. لازم به ذکر است که روزهای چهارشنبه مخصوص بانوان است.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی دبی , جاذبه های گردشگری دبی , دیدنی های دبی , مکانهای دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

شهر اينترنت دبی

 شهر اينترنت دبی که با هدف تنوع دادن به درآمدهای كشور امارات به به منظور منحصر به فرد شدن شهر دبی احداث شده است که با ساخت پل ارتباطی اينترنتی میان كشورهای آسيايی و نیز جذب کردن كارشناسان و سرمايه‌گذارانی كه قصد تجارت و  دركشورهای منطقه خليج فارس را دارند تاسيس گردید . برای افزایش اطلاعات مسافران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 می توان خصوصیات این مجموعه‌ را شرح داد که از این قرار است ، شهر اينترنت دبی با وجود بيش از 195 دفتر شركت جهانی كه از گزینه های مهم آن می توان به  مايكروسافت ، اوراكل ، هيولت پاكارد ، آي بي ام ، كامپك و چندین شركت ديگر اشاره کرد .گردشگران تور دبی آذر 94 بدانید که این مجموعه از لحاظ ساختمانی در 4 ساختمان با بيشتر از 3900 آپارتمان مسكونی در مناطق ساحلی جميرا و نزدیک به منطقه‌ آزاد تجاری جبل علي شهر دبی که هزینه ای برآورد با  690 ميليون دلار احداث گردیده است . 

 

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی در مرکز خرید لادبیمال که جز بزرگترین آکواريوم های جهان است که گنجایش آن به 10 میلیون لیتر آب می رسد . همچنین در این آکواریوم بیش از 33000 ماهی، در32.88 متر و ضخامت 75  جای میگیرد . آکواریوم دبی دارای  کوسه، سفره ماهی و انواع دیگر ماهی می باشد . مسافران تور دبی آبان 94 می توانند با رفتن به این مرکز خرید از این آکواریوم دیدن کنند . در هنگام رفتن به این مکان شاهد بخش های مختلف آن خواهید بود که بخش اول آن  از طبقه ی هم کف مرکز خرید دبی مالی دیده می شود ، بخش دیگر آن تونل پنجاه متری آکواریوم است که وقتی داخل میشوید می توانید در دورتادور خود ماهی ها را ببینید . ما به گردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 که به این مکان علاقه نشان کی دهند پیشنهاد میکنیم که از قایق های کف شیشه ای برای حرکت روی سطح آکواریوم و یا قفس های غواصی برای رفتن داخل آکواریوم، شنا کردن بین ماهیها البته اگر مدرک غواصی دارید استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید . همچنین برای کسانی که حرفه ای نیستند یک مربی در اختیار آنها قرار میدهند و همچنین این مکان برای توریستهای تور دبی پاییز 94 که علاقه ای به شنا ندارند می توانند درون یک مخزن شیشه ای مخصوص بین ماهی ها و کوسه ها بروند . می توانید یک روز هیجان انگیز و خاطره آفرین را در آکواریوم دبی تجربه کنید.

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , دیدنی های دبی , مکانهای دیدنی دبی , جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل القصر دبی

 

هتل القصر دبی هتلی 5 ستاره است که دارای ۲ کیلومتر ساحل خصوصی است و همچنین یکی از مشخصات بارز این هتل مشرف بودن اتاق های آن به سمت خلیج فارس هستند و رستوران های آن دارای انواع غذاها از سراسر جهان میباشد که همه ی گردشگران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 می توانند غذای مورد علاقه خود را پیدا کنند. تور دبی آبان 94 هتل القصر دبی امکاناتی دارد که قابل چشم پوشی نیست که عبارتند از استخر بزرگ ، زمین بازی برای کودکان و آبگرم و خدمات آب درمانی مجهز دارد . همچنین دارای پارک آبی می باشد.  قابل ذکر است که کارکنان این هتل به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند که زبان های روسی، هلندی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی و عربی جز آنها می باشد  و مسافران تور دبی آذر 94 می توانند به راحتی ارتباط برقرار کنند . همچنین شما می توانید فعالیت های ورزشی شاد و هیجان انگیز را تجربه کنید که می توان به   تنیس، گلف ، موج سواری ، اسکوآش ، امکانات ویژه ورزش های آبی، سونا ، ماساژ، شنا ، ساحل خصوصی اشاره کرد.

 

هتل ابن بتوته گیت دبی

 

هتل ابن بتوته گیت دبی که هتلی 5 ستاره می باشد و مکانی مجلل و شیک مخصوص افراد خوش سلیقه است این هتل از میهمانان خود به صورت ویژه پذیرایی میکند و خدمات زیادی را به آنها ارائه می دهد ار ویژگی بارز این هتل مشرف بودن اتاق های آن به سمت خلیج فارس می باشد . این هتل برای تور دبی تعطیلات پاییز 94 دارای اتاق های راحتی می باشد که می تواند سلیقه هر گردشگر تور دبی باشد . از امکانات قابل توجه هتل ابن بتوته گیت دبی می توان به  زمین گلف ، فروشگاه های متعدد ، صرافی و امکانات رفاهی مثل ماساژ ، استخر سرباز برای تمام فصول ، ایوان مخصوص حمام آفتاب اشاره کرد . قابل ذکر است که این هتل خدماتی  نگهداری از کودکان ارائه می کند که برای مسافران تور دبی پاییز 94  که با کودک خو سفر میکنند دارای اهمیت است . 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی , هتل های پنج ستاره دبی , هتل مجلل دبی , هتل های شیک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تور کیش بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس یک کیش از بازارهای بين المللي در حوزه خلیج فارس می باشد که بين خيابان فردوسي و بلوار رازي واقع شده است.این مرکز خرید درسال 1370 افتتاح شد  و کار خود را با 228 واحدتجاري و اداري آغاز کرد. مساران تور کیش آبان 94 با رفتن به این مرکز خرید بین المللی می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند یرا شعار غرفه داران این مرکز خرید "مشتری مداری" است و بر اساس این شعار کالای مورد تقاضای مشتریان را با حفظ حرمت آن ها تهیه و در اختیار مسافران تور کیش پاییز 94  قرار می دهند. در بازار بین المللی یک پردیس نمایندگی هایی معتبری نیز وجود دارند که با قیمت پایین و مناسب کالا ها و اقلام خود را عرضه می کنند. آن دسته از اقلامی که به صورت عمده در این بازار قابل عرضه و ارائه برای گردشگران تور کیش لحظه آخری هستند عبارتند از: وسایل صوتی و تصویری , انواع مختلف کیف و کفش و پوشاک , انواع ساعت های مارک دار و معروف , انواع مختل تلفن های همراه , سیستمهای کامپیوتری , مکمل های غذایی , تعمیرات موبایل , اژان سهای هواپیمایی ,....

تور کیش بازار پردیس یک کیش

بازار بین المللی پردیس یک کیش دارای 200 غرفه فعال می باشد که بهترین کالا را در اختیار خریداران تور لحظه آخری کیش خود قرار می دهد.مسافران تور کیش لحظه آخری می توانند با رفتن به مرکز خرید پردیس یک کیش هم کالای مورد نیاز خود را بهترین جنس تهیه نمایند و هم از خرید خود لذت ببرند.

 

 تور کیش بازار پردیس 2

بازار پردیس دو کیش که یک بازار بین المللی است در مرداد ماه سال 1375 در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع احداث گردید و در بهمن ماه 1377 نیز به بهره برداری رسید. این بازار بین المللی در منطقه , به لحاظ نوع معماری و مصالحی که برای ساخت آن به کار رفته است , ممتاز می باشد و قابل توجه مسافران تور کیش 94 قرار گرفته است. بازار پردیس دو کیش متشکل از 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری در 4 طبقه , نه دستگاه آسانسور که هفت دستگاه آن معمولی و دو دستگاه دیگر آن شیشه ای است و هشت دستگاه پله برقی برای استفاده گردشگران تور دقیقه 90 کیش نیز می باشد.

تور کیش بازار پردیس 2

از دیگر امکانات این بازار برای ارائه به گردشگران تور کیش پاییز 94 وجود پیاده رو متحرک با سقف شیشه ای می باشد که زیبایی آن را دوچندان کرده است.بازار پردیس دو کیش به دلیل ویژگی های خاص خود , منطقه بکری که دارد و همچنین امکانات رفاهی فوق العاده اش مانند کافی شاپ ها و رستوران های متنوع و متعدد و... , با استقبال بی نظیر گردشگران تور کیش آبان 94 روبرو شده است. مسافران تور کیش می توانند هرانچه را که باب میلشان است را در بازار بین المللی پردیس دو کیش بیابند و از خرید کردن خود نهایت لذت را ببرند.

تور کیش بازار پردیس 2

از دیدنی های زیبای این بازار می توان به یک دستگاه هواپیمای غیر نظامی که به حالت معلق در مرکز بازار قرار گرفته است , یک دستگاه لنج ماهیگیری و فضای سبز داخلی آن اشاره کرد. فضای سبز داخلی این بازار پوشیده از انواع گیاهان طبیعی و نخل های زیبا است که محیطی آرامش بخش و چشم گیر و دل نشینی برای توریستهای تور لحظه آخری کیش را فراهم آورده است.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پردیس کیش , بازارهای کیش , مراکز خرید کیش , مرکز خرید در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
گذر طبیعت یکی از جاذبه های گردشگری در کیش می باشد که از لحاظ موقعیت  مکانی در قسمت شرقی سواحل جزیره کیش واقع شده است این مجموعه با هدف فرهنگ سازی بر حفظ محیط زیست و رواج گردشگری ایجاد شده این مکان دارای محیطی آرامش بخش و مناسب مسافران تور کیش 94 می باشد . گذر طبیعت وسعت آن به 35 هزار مترمربع و همچنین حدود شش هزار مترمربع فضای سبز می باشد این مکان مورد توجه گردشگران تور دقیقه 90 کیش قرار گرفته است که علت این علاقه کاشت گیاهان بومی منطقه و که سازگار با محیط هستند و شرایط آب و هوایی می باشد. از امکانات قابل تعریف این مکان طراحی مبلمان مناسب همراه با نور پردازی زیبا ، وسایل  برای بازی کودکان و همچنین محیطی برای بازی های ماسه ای می باشد . گذر طبیعت به ایده های جالب نیز پرداخته است که عبارتند از ایجاد جاده سلامت که عرض شش و نیم متر و همچنین نصب دستگاه های ورزشی که به گردشگران تور کیش پاییز 94 این امکان را می دهد تا در فضایی زیبا به انجام تفریحات سالم داشته باشند . از دیگر امکانات آن که به چشم می خورد  مجسمه های فایبر گلاس با اشکال حیوانات ،آب نمای مرجانی ، باغ ایرانی ، آلاچیقمی باشد . 

 

پارک ساحلی ماهیگیر در شرق سواحل زیبای خلیج فارس قرار دارد که از دور مجسمه ای به چشم می خورد که سنبل مردم بومی آنجا می باشد این مجسمه با طول 12 متر می باشد که با دیدن آن ممکن است باعث شود لبخند رضایتمندی بر چهره مسافران تور کیش لحظه آخری  بر جای میگذارد همچنین هر هنرمندی را جلب خود میکند . این پارک داری مساحتی نزدیک به 4 هزار متر مربع می باشد این مجسمه مرد ماهیگیر دارای رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور می باشد . پارک ساحلی ماهیگیر دارای دو آب نما در شرق و غرب پارک دیدن میشود که با یک جوی آب 100 متری به هم وصل شده اند .گردشگران تور لحظه آخری کیش  می توانند در استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان بزرگ سواحل کیش به استراحت و تفریح بپردازند . همچنین این پارک دارای طراحی زیبا با نورپردازی ماهرانه ای می باشد که باب سلیقه ی هر گردشگر تور کیش آبان 94 است باشد .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک های کیش , جاذبه های طبیعی کیش , جاذبه های گردشگری کیش , دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram


باغ راه ایرانی در جزیره کیش دارای مساحت 32 هکتاری در سمت جنوب بلوار ولایت که مابین میدان هرمز و میدان سعدی که به منظور ایجاد جاذبه گردشگری تور کیش 94 و همچنین معرفی آداب و رسوم اقوام مختلف در کشورمان به مردم منطقه و مسافران تور کیش 94 ساخته شده است . قابل ذکر است که مجموعه باغ راه ایرانی دارای هشت باغ ایرانی و 9 دروازه و آثار تاریخی شهرهای کشورمان می باشد از جمله میدان سعدی ، دروازه قرآن شیراز ، دروازه سی و سه پل اصفهان٫ دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه هارونیه مشهد، پل دختر لرستان، دروازه رق آباد کرمان، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیرانمی باشد همچنین در میدان هرمز با نماد سردر باغ ملی تهران قرار دارد . گردشگران تور کیش آبان 94 با بازدید از این مکان میتوانند 11 آبنما٫ رودخانه ای به طول 400 متر٫ 400 جوی آب و 9 نقاشی دیواری که مربوط به  فرهنگ ایرانی اسلامی می باشد را مشاهده کنند . 

 

 

بوستان دانشوران کیش جز جاذبه های جزیره کیش جذاب برای تور کیش آبان 94 می باشد که از بزرگترین بوستان هاى كيش است كه از لحاظ موقعیت مکانی روبرو به  بازار پرديس می باشد . سازمان منطقه آزاد كيش  در زمستان ماه سال 1376 اقدام به ساخت تنديس پانزده تن از دانشمندان معاصر ايران و نصب آن در اين بوستان نمود . ما به گردشگران تور کیش پاییز 94  پیشنهاد میکنیم که حتما از این بوستان بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بوستان های کیش , جاذبه های طبیعی کیش , جاذبه های گردشگری کیش , دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 ورزش های دریایی  و تفریحات آبی جز جاذبه های توریستی کیش برای گردشگران تور کیش پاییز 94  می باشد . با وجود آبهای آرام خلیج فارس این امکان وجود دارد که ورزش های آبی انجام شود شما میتوانید جت اسکی یا  غواصی در این آبها انجام داده و لذت ببرید گردشگران تور کیش آبان 94 می توانند این تفریحات را در آبهای خلیج فارس تجربه کنند زیرا در نقاط دیگز امکان پذیر نیست البته باید گفته شود که تفرحات آبی در کیش نسبتا گران هستند.

 

کارتینگ تفریحی کیش جز جاذبه های گردشگری کیش و از تفریحات آن به حساب می آید . محیطی که برای این تفریح مفرح در نظر گرفته شده است پیستی به طول 800 متر می باشد که بزرگترین پیست در خاورمیانه است . گردشگران تور لحظه آخری کیش که به ماشین سواری علاقه دارند می تواند رفتن به این کارتینگ تفریحی کیش را در برنامه خود جای دهند . همچنین قابل ذکر است که در این پیست موتورهای چهار چرخ و ماشین های کنترل از راه دور نیز موجود می باشد که بازدید کنندگان می توانند استفاده کرده و خاطره ای خوش از سفر تور کیش لحظه آخری در ذهن خود حک کنند . وارد شدن به این کان طبق شرایطی انجام می شود که افراد باید دارای آنها باشند اول این که افرادی باید دارای  قدی ۱۴۰ سانتیمتر به بالا باشند و سن آن ها ۱۰ سال تمام باشد و همچنین برای افراد زیر ۱۶ سال باید به همراه یکی از والدین باشند . مسافران تور دقیقه 90 کیش که قصد رفتن به کارتینگ تفریحی کیش را دارند به میدان امیرکبیر و بعد از آن به بلوار خلیج فارس بروند. 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش , ورزش های دریایی کیش , بهترین تفریحات کیش , جاذبه های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

hotel beinol melali darya qeshm

هتل بین المللی دریای قشم هتلی تمییز و زیبا می باشد امکانات هتل: یخچال ، تلویزیون ، سوئیت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پاركینگ ، لابی ، كافی شاپ می باشد که کافی شاپ هتل دارای انواع نوشیدنی ها و دسرهای لذیذ برای میهمانان تورقشم می باشد . رستوران هتل نیز با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان و مسافران عزیز پذیرایی می کند. هتل بین المللی قشم به بازار ها بسیار نزدیک می باشد و دسترسی راحتی برای مسافران تور قشم پاییز 94 به مراکز خرید و مکانهای دیدنی دارد.

آدرس هتل بین المللی قشم : جزیره قشم , پشت اسکله 22 بهمن

 

hotel shams qeshm

هتل شمس قشم سوئیتهای دوخوابه دو تا شش تخته با امکانات اتاقهایی که با تخت های دبل-توئین-کابانا-محیطی بسیار آرام و زیبا و دلنشین برای گردشگران تور قشم آبان 94 در نزدیکی سواحل غربی جزیره قشم نزدیک به ساحل دریا می باشد هتل در فاصله پانصد متری مراکز خرید ستاره فردوسی - پردیس و خلیج و مرجان قرار گرفته است. دیگر امکانات هتل برای مسافران تور قشم آذر 94 اینترنت در لابی و پارکینگ می باشد. هتل دارای کافی شاپ و رستوران نیز می باشد که مسافران و میهمانان می توانند از انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه رستوران لذت ببرند. فاصله هتل تا مراکز دیدنی و مراکز خرید نیز نزدیک می باشد و مسافران می توانند در کمترین زمان به مراکز مورد نظر خود برسند .

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره قشم , هتل های سه ستاره قشم , معرفی هتل در قشم , بهترین هتل های قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

بازار سیمرغ فشم جز بازارهای جدید قشم می باشد که این ساختمان شامل 4 طبقه است که در قسمت زیرزمین 24 واحد انباری موجود می باشد و در طبقه اول 71 واحد تجاری جود دارد و  طبقه دوم این مرکز خرید دارای امکانات بسیاری برای گردشگران تور قشم آبان 94 می باشد از جمله رستوران ، کافی شاپ ، سالن بیلیارد و . . .  ما به مسافران تورقشم پیشنهاد میکنیم برای خرید این مرکز تجاری را از قلم نیندازند.

 


بازار نخل زیتون قشم دارای دو فاز است که در زمینی به مساحت 74 هزار متر مربع ساخته شده است. فاز اول این بازار متشکل از 72 واحد تجاری و اداری می باشد. فاز دوم آن متشکل از فضایی اقامتی , خدماتی , تجاری و فضای تفریحی برای تور قشم پاییز 94 است. این فاز دارای 40 مغازه , چهل و پنج واحد اداری , 35 هتل سوئیت مجهز می باشد. گردشگران تور قشم آذر 94 در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.

تور قشم بازار زیتون

 

بازار بین المللی ستاره قشم

بازار بین المللی ستاره قشم در سال 1376 تاسیس شد. این بازار دارای 641 واحد تجاری در 3 طبقه تجاری و امکاناتی برای تور قشم ویژه تعطیلات آبان 94  شعب بانک های سپه ،  صادرات، ملی , موزه حیوانات تاکسی درمی،  واحدهای فروش برگ سبز، بازی های رایانه ای ، رستوران سنتی، سالن مخصوص بیلیارد،  فست فود، کافه تریا،  آرایشگاه زنانه و مردانه و مجهز به پله برقی، سیستم پیجینگ، سیستم تهویه هوای مرکزی،  نمازخانه و دارای نمایندگی محصولات شوارتسکلف آلمان، آرکانسیل، نیوا، کلیون، آرکون، آیوا، سامسونگ، جی وی سی –ال جی –سونی - تفال –  فیلیپس و....است.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای قشم , بازارهای معروف قشم , مرکز خرید در قشم , لیست مراکز خرید جزیره قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

دلفین های خلیج فارس در  جزیره زیبای هنگام که جز جزایر خلیج فارس در کنار جزیره قشم می باشد و به دلیل وجود دلفین ها در آبهای نزدیک جزیره زبانزد عام و خاص می باشد . برای رفتن  به جزیره مرجانی هنگام باید به جزیره قشم رفته  و از آنجا به روستای شیب دراز بروید . گردشگران تور قشم پاییز 94 می توانند در اسکله شیب دراز یا کندالو با قایق هایی در مسیر هنگام به قشم رفت و آمد دارند به هنگام رسید. مسافران تور قشم آبان 94 میتوانید  علاوه بر دیدن دلفین ها رفتن به کمپینگ در این سواحل را در برنامه خو جای دهید . شما می توانید در یک روز آفتابی سوار بر قایق ها شده و در راه وزش باد از سمت شمال را حس کنید و با فاصله گرفتن از موج شکن و نیم خیز شدن می توانید دسته های دلفین های خلیج فارس را ببینید که شما را محو خود میکند ، مسافران تورقشم می توانند شاهد این باشند که دلفین ها با هماهنگی خاصی روی آب می آیند و  از شنای منظم آنها لذت ببرند.

 

کوه های قشم که ارتفاع آن ها زیاد نیست و منظره شگفت انگیز  زیبایی دارد که برای هر بیننده ای چشم نواز است که تعداد زیادی از این کوه ها و تندیس ها در قشم  دیده می شود . جغرافی دانان  بر این عقیده اند که این کوه ها از تحولات دورانی و فروکش آب به وجود آمده اند که باعث بیرون آمدن این کوه ها از دل آب شده اند . این کوه ها مورد توجه گردشگران تور قشم آذر 94 قرار گرفته است .سطح این کوه ها از  لایه های مرجانی، اسفنجی و دو کفه ای ها پوشیده شده است همچنین قابل ذکر است که با وجود این پوشش  از خاک های نرم شیست و مارن زیر سطح مرجانی حفاظت می شود. گردشگران تور قشم آبان 94 بدانید این کوه ها که به شکل مجسمه های زیبا و طبیعی در سراسر جزیره قشم به چشم می خورد باعث منحصر به فرد شدن این جزیره از دیگر جزایر خلیج فارس شده است . این کوه های تندیس گونه بر اثر فعل و انفعالات طبیعت مثل وزش باد، طوفان های باران زا تشکیل شده و شکل عجیبی ایجاد شده است. ما به مسافران تور لحظه آخری قشم پیشنهاد می کنیم بازدید از این کوه ها را حتما در برنامه خود جای دهند.

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی قشم , دیدنی های قشم , جاذبه های طبیعی قشم , مکانهای دیدنی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل آسماری قشم از لحاظ موقعیت مکانی در مرکز جزیره بسیار زیبای قشم قرار دارد . از امکانات می توان به  رستوران ، سرویس تاکسی اشاره کرد . هتل آسماری قشم در فضایی آرام مجهز به آخرین استانداردهای هتلداری و در محیطی خاص همراه با چشم انداز زیبا گردشگران تور قشم پاییز 94 را پذیراهستند و خدمات خور را به آنها ارائه می کنند . همچنین قابل ذکر است این هتل از مرکز شهر 5 دقیق فاصله دارد که نزدیک به بسیاری از مراکز خرید می باشد . مسافران تور قشم آبان 94 برای رفتن به این هتل می توانند از آدرس زیر استفاده کنند. آدرس

آدرس هتل آسماری قشم --->  جزيره قشم ،  بازار قديم ،  ميدان پاسداران ، کوچه مسجد صاحب الزمان 

 

 

 

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

هتل آپارتمان پلاس قشم از هتل های خوب این جزیزه می باشد که به مرکز خرید سیتی سنتر , دریا , قلعه پرتغالی ها , پارک شهر ساحلی و... بسیار نزدیک است و تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید به این مراکز تفریحی بروید. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران تور قشم پاییز 94 نظیر تلویزیون ال سی دی , تلفن , یخچال , کتری برقی , سرویس بهداشتی و حمام و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل داشتن لابی شیک و کافی شاپیزیبا می باشد. این هتل با داشتن کارکنانی مجرب و خبره آماده خدمت رسانی به مسافران تورقشم می باشد.

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های قشم , هتل های 2 ستاره قشم , هتل های ارزان قشم , رزرو هتل در قشم با قیمت مناسب ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل ریکسوز لارس آنتالیا

 

 

 

هتل کلوب سرا آنتالیا

 

 

مطالب مرتبط:
 


:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف ترکیه , معروفترین هتل های ترکیه , لیست هتل های ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

جزایر پرنس استانبول


مجموعه جزایر پرنس جزایر نه گانه می باشد که که معروفترین آنها جزیره بیوک آدا ، هئیبئلی آدا ، بورگاز آدا و کینالی آدا می باشد و همچنین دریای مرمره جزایر بسیاری دارد و به دلیل نزدیکی جزایر پرنس به شهر  استانبول و جاهای دیدنی این شهر زبانزد است . و دلیل نام گذاری پرنس بر این جزایر این بوده است که در دوران امپراطوریهای بیزانس و امپراطوری ترکان اتومان پرنس ها و شاهزاده هایی که به دلیل دستیابی به قدرت اختلاف پیدا می کردند به دستور امپراطور به این جزایر تبعید می شده اند و امروزه این جزایر مکانی  مخصوص افراد مشهور می باشد . این جزایر با استقبال بسیاری از توریستهای تور ترکیه آبان ماه 94  و گردشگران رو به رو شد ، مردم برای لذت بردن از مکانهای دیدنی آن که تاریخی می باشد و جنگلهای معروف آن و تفریحاتی مثل تور جزیره با کالسکه  به این جزایر می آیند . در جزیره بیوک آدا ا از اتومبیل استفاده نمی شود و مردم آن و گردشگران تور ترکیه آذر 94 پیاده یا  با دوچرخه و کالسکه  و اسب رفت آمد می کنند و ویلاهای بسیار زیبایی دارد . پیشنهاد ما به مسافران تورهای ترکیه استانبول این است که دوچرخه ای گرفته و یا با کالسکه از مکانهای دیدنی و تاریخی ، کلیساها و مساجد این جزایر دیدن کنند و همچنین در جزیر تعدادی رستوران و کافه ی زیبا به چشم می خورد و ایستگاه های بستنی معروف که توریستها ی تور ترکیه پاییز 94  اکثرا می شناسند .

 

 

حمام چمبرلی تاش استانبول

حمام چمبرلی تاش از جاذبه های شناخته شده در استانبول می باشد به طور کلی نام  حمام های ترکی استانبول در همه جای جهان بشنیده می شود .مسافران تور ترکیه می توانند این حمام در استانبول را نزدیک بازار بزرگ و در مقابل ستون چمبرلی تاش پیدا کنند . این ستون به دست معمار بزرگ ترکیه سنیان در سال ۱۵۸۴ برای سلطان سلیم دوم و همسر او نوربانو سلطان بنا شده است . با رفتن به تور ترکیه پاییز 94 خواهید دید که این اثر تاریخی دارای  رختکنی می باشدکه به شکل گنبدی مسقف شده و به آن قسمت سرد می گویند همچنین دارای قسمت گرمی  است که 38 حوض دارد . حمام چمبرلی تاش در همان ابتدا هم بخش زنانه داشت و هم مردانه ولی در قرن 19 میلادی و در زمان سلطنت سلطان عبدالعزیز یه جهت  عریض کردن خیابان،قسمت زنانه‌ آن را ویران کردند . ولی دوباره بخش زنانه آن بازسازی شده است . 

 

مطالب مرتبط:

موضوع : تور ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه , دیدنی های ترکیه , مکانهای دیدنی ترکیه , جاهای دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

رستوران های چین

آشپزخانه کنجد سیاه چین

این رستوران از بهترین رستوران های شهر پکن و جزو ۵ رستوران برتر این شهر هستش، که تقریبا تمام گردشگران و مسافران تور چین که به این شهر سفر کردن و از غذاهای این رستوران تست کردن رضایت کامل دارن و اون رو به بقیه هم پیشنهاد میدن.  BSK بهترین مواد غذایی رو استفاده می کنه و اونا رو خیلی عالی طبخ می کنه. طعم غذاهاش خیلی خوبه. کارکنانش خیلی خوب سرویس دهی می کنن و جالب اینجاست که منوی رستوران هم هر روز تغییر می کنه. مسافران تور چین میتوانند از غذاهای خوب این رستوران لذت ببرند.

آشپزخانه کنجد سیاه چین

آشپزخانه کنجد سیاه چین

آشپزخانه کنجد سیاه چین

آشپزخانه کنجد سیاه چین

 

رستوران هانگ بین لو چین

رستوران هنگ بین لو یکی از قدیمی ترین رستورانهای پکن با 150 سال سابقه که به عنوان بهترین رستوران مسلمانان معرفی شده است.در کشور چین به علت حضور مسلمانان در شهرهای مختلف و نیز به علت رعایت موازین خاص دینی و شرعی و استفاده نکردن از بعضی از انواع خوراکیها, رستورانهای خاصی برای خود بوجود آورده اند که برای مسافران تور چین نیز قابل استفاده است. در این رستوران انواع غذا ها مانند کبابهای متنوع,انواع جوجه,کباب اردک مخصوص چینی,گوشت بره,تاس کباب,سوپ وسایر غذاهای محلی چینی عرضه می گردد. در تور چین میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو

مطالب مرتبط:

آشپزخانه کنجد سیاه چین

رستوران هانگ بین لو چین

قیمت تور چین

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب چین, بهترین رستوران های چین , رستوران های لوکس چین, رستوران های ارزان چین ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

بازار پن جیا یوان پکن

این بازار که در طرف غرب خیابان پن جیااویان چیائو شهر پکن واقع شده ، به عنوان بازار مادر صنایع دستی در کل شهر شناخته می شود . گردشگران بسیاری از سراسر جهان به دلیل فروش عتیقه جات و لوازم آنتیکی که مربوط به امپراطوری های مختلف چین بوده اند راهی این بازار سنتی و دیدنی شده و از آن استقبال می کنند .در تور چین میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده کنید. سایر کالاهای این بازار توریستی و هنری شامل : انواع ظروف چینی ، لوازم چوبی ، زیور آلات سنتی و زیبای چینی و سنگ های قیمتی و . . . می باشد . فروش همین کالاهای خاص و متمایز سبب شده تا این بازار به یکی از جذابیت های دیدنی شهر پکن مبدل شود . این مرکز خرید یکی از مهم ترین مراکز خرید چین میباشد مسافران تور چین میتوانند از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایند. 

بازار پن جیا یوان پکن

 

بازار پن جیا یوان پکن

بازار پن جیا یوان پکن

 

بازار پن جیا یوان پکن

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای چین, مراکز خرید چین , پاساژهای چین , بهترین مراکز خرید چین , ارزان ترین مراکز خرید چین ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل های شانگهای چین

هتل هیلتون شانگهای چین

هتل 5 ستاره هیلتون شانگهای یکی از هتل های مجلل شانگهای به شمار می رود که در گروه هتل های زنجیره ای و بین المللی هیلتون قرار داشته و در قلب مراکز تجاری و تفریحی شهر واقع شده است .این هتل با شکوه در فاصله 500 متری از مرکز نمایشگاه شانگهای قرار داشته و به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی دارد ؛ برای مثال تنها 5 دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد . در ضمن با چند قدم پیاده روی از هتل به مراکز خرید خیابان نانجینگ و جاده هوای های خواهید رسید . به طور کلی مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده نموده تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را به زیبا ترین شکل ممکن به میهمانان تور چین و تور شانگهای ارائه نموده تا رضایت ایشان را جلب و اوقاتی سرشار از آسایش و راحتی را برای ایشان فراهم سازد .مسافران تور چینمیتوانند در این هتل زیبا بهترین اقامت را داشته باشند.

امکانات هتل هیلتون شانگهای برای میهمانان بسیار جذاب ، متنوع و سرگرم کننده بوده و سفر ایشان را خاطره انگیز خواهد کرد . از جمله امکانات گسترده این هتل 5 ستاره می توان به : استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، تنیس ، آرایشگاه ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، دستگاه خود پرداز ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، بار ، بوفه صبحانه ، 8 رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . می باشد  .در تور چین میتوانید از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل هیلتون شانگهای چین

هتل هیلتون شانگهای چین

هتل هیلتون شانگهای چین

اتاق های هتل هیلتون شانگهای چین

هتل هیلتون شانگهای چین

رستوران هتل هیلتون شانگهای چین

 

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو چین

یکی از اقامتگاههای مجلل و باشکوه شهر شانگهای است که در گروه هتل های شرایتون قرار دارد. هتل پودونگ شانگری لا دارای موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی بوده و به بسیاری از مراکز تجاری و وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی دارد . هتل پیاده 10 دقیقه  تا مراکز خرید خیابان سیچوان و منطقه تجاری لوجیاژو و 5 دقیقه تا منطقه بوند فاصله دارد . نزدیک ترین ایستگاه مترو برای استفاده مسافران تور چین 2 دقیقه و فرودگاه بین المللی پودونگ نیز  40 دقیقه تا ساختمان هتل فاصله دارد .دکوراسیون لوکس و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل شرایتون شانگهای هونگکو می باشد . شایان ذکر است که خیابان معروف و پر تردد نانجینگ 3 ایستگاه تا هتل فاصله دارد . مسافران تور چین میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

امکانات هتل شرایتون شانگهای هونگ کو : لوکس ، مفرح و سرگرم کننده بوده و با سلایق میهمانان سازگار بوده و انتظارات ایشان را بر آورده می کند که از آن جمله می توان به : استخر سرپوشیده ، ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، دستگاه خود پرداز ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، بار ، بوفه صبحانه ، چندین رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . را ذکر کرد  . در تور چین میتوانید از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو

اتاق های هتل شرایتون شانگهای هونگ کو 

 مطالب مرتبط:

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو چین

هتل هیلتون شانگهای چین

قیمت تور چین



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چین , هتل های پنج ستاره چین ,معروف ترین هتل های پنج ستاره چین ,بهترین هتل های چین ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

رستوران های معروف استانبول

رستوران سیوا کافه استانبول

این رستوران دارای رتبه 7 از 10.419 رستوران ثبت شده استانبول را دارا می باشد این رستوران پذیرای شما برای انواع کبابهای ترکی و بین المللی همراه با بار برای صرف انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی می باشد.این رستوران چایزه بهترین رستوران سال 2012 را از آن خود کرده است.در تور استانبول آبان 94 از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

 این رستوران مکان مناسبی برای صرف غذا همراه با خانواده دوستان آشنایان و یا سایر قرارهای مورد علاقه می باشد.

 شما در این رستوران انواع این سرویسها را با قیمتی میان 15 الی 49 دلار میل کنید.برای رفتن به این رستوران از آدرس زیر می توانید استفاده کنید. مسافران تور استانبول میتوانند از این رستوران لذت ببرند. در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

 

رستوران سیوا کافه استانبول

رستوران سیوا کافه استانبول

رستوران سیوا کافه استانبول

 

رستوران سیوا کافه استانبول

 

رستوران حافظ مصطفی استانبول

این رستوران دارای رتبه 3 از 10.419 رستوران ثبت شده استانبول را دارا می باشد و در این رستوران علاوه بر غذا می توانید از انواع نوشیدنیها بخصوص قهوه درجه 1 ترک استفاده کنید.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

 در این کافه شما می توانید در کنار نوشیدنیها و قهوه ترک انواع دسرها ماند باقلوای ترک – انواع دسر و کرم کارامل – حلوا – ژله بستنی و سایر دسرها را در یک محیط زیبا و به یاد ماندنی میل کنید.

در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده کنید.

رستوران حافظ مصطفی استانبول

رستوران حافظ مصطفی استانبول

رستوران حافظ مصطفی استانبول

رستوران حافظ مصطفی استانبول

رستوران حافظ مصطفی استانبول

رستوران حافظ مصطفی استانبول

 مطالب مرتبط:

رستوران حافظ مصطفی استانبول

رستوران سیوا کافه استانبول

تور استانبول لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های استانبول,بهترین رستوران استانبول,ارزان ترین رستوران استانبول, رستوران خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید سیتی استانبول 

 

مسافرانی که عاشق مد هستند و مایلند از فروشگاههایی با  لباس های مطابق آخرین مدهای روز خرید نمایند ، مرکز خرید سیتی استانبول میتواند گزینه ای مناسب برایشان باشد .این مرکز  خرید که جزو مراکز خرید نشانتاشی  استانبول  می باشد به میدان تکسیم  و منطقه شیشلی استانبول بسیار نزدیک میباشد.در تور استانبول پاییز 94میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. بنابراین اگر هتل محل اقامت شما در منطقه تکسیم و یا شیشلی می باشد به راحتی  قادر به  بازدید از این مرکز خرید خواهید بود . بوتیک های شیک ، رستوران و کافه تریا های متعددی  در این مرکز خرید واقع شده است و دارای پارکینگ 24 ساعته نیز می باشد .این مرکز خرید در ۴طبقه با ۱۴۰ فروشگاه، رستوران و کافه تریا و پارکینگ سرپوشیده با گنجایش ۲۵۰۰ اتومبیل در یکی از خیابان های لوکس شمال استانبول «لونت یکم» از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۰ شب به بازدیدکنندگان سرویس میدهد .در تور استانبول آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

 

 

 

مرکز خرید کاله استانبول

 

 اگر در تور استانبول به دنبال خریدهای خوب و دلچسب هستید به مرکز خرید کاله استانبول سر بزنید و در فروشگاههای اوت لیت کاله با دنیایی از تخفیف روبه رو شوید . برای رسیدن به مرکز خرید کاله استانبول باید از فرودگاه بین المللی آتاتورک  ۱۵ دقیقه رانندگی کرد . این مرکز خرید از جمله مراکز خرید استانبول است که در قسمت اروپایی شهر قرار دارد .در تور استانبول آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. در این مرکز اجناس تک سایز و تک مدل مارکهای معروف دنیا ، با قیمت های ارزان و باور نکردنی بفروش می رسد .مرکز خرید کاله استانبول در آوریل ۲۰۰۷ با ۱۲۰  فروشگاه با کیفیت و در ۸ طبقه افتتاح شده است ، فروشگاهها دارای جدیدترین وسایل الکترونیکی ، لوازم خانگی، پوشاک ورزشی ، لوازم تزیینی و … است . تمام فروشگاه های مرکز خرید کاله ، تکس فری (معاف از مالیات) هستند .

در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید کاله استانبول

مرکز خرید سیتی استانبول

تور استانبول لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل پارک گرین تکسیم استانبول 4 star

hotel park green taksim istanbul

هتل پارک گرین تکسیم استانبول در مرکز منطقه اصلی فرهنگی، اداری، تجاری و تفریحی شهر یعنی منطقه تقسیم واقع شده است. میهمانان و مسافران می توانند به آسانی از وسایل حمل و نقل عمومی منطقه برای دسترسی به محل کار استفاده کرد و یا به نواحی اصلی شهر پیاده می توانید برسید.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  مرکز بدنسازی و سلامت هتل از چند سونا , یک استخر سرپوشیده  و حمام ترکی , بخار وجود دارد.  میهمانان و مسافران می توانند بعد از استراحت و کسب آرامش در حمام ترکی، به گشت و گذار در شهر زیبای استانبول بروند.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.  هتل از اتاق اجتماعات مجلل و مدرن و پنج امتیازی، محیط مناسبی برای اجرای جلسه ها و همایش ها در مرکز شهر محسوب می شود .   از میهمانان و مسافرانی که با وب سایت هتل اتاق رزرو کرده اند ، سبد میوه تقدیم می شود.

 

هتل دیاموند سیتی استانبول چهار ستاره

هتل دیاموند سیتی استانبول

هتل دیاموند سیتی استانبول در منطقه آکسارای , لاله لی و در ناحیه  اروپایی استانبول قرار گرفته است .هتل در مجموع 44 اتاق برای خود دارد که پنج اتاق به صورت سه تخته می باشند. مسافرینی که این هتل را انتخاب کرده اند دسترسی به مراکز خرید بازارهای لاله لی و آکسارای برایشان راحت شده است.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید. رستوران این هتل نیز با ظرفیت 100 مسافر و با انواع غذاهای ترکی و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشند. هتل بسیار تمییز و زیبا چیدمان شده است. استخر هتل مکان مناسبی برای استراحت و کسب آرامش بعد از خرید و گشت در شهر می باشد.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

مطالب مرتبط:

هتل پارک گرین تکسیم استانبول

 

هتل دیاموند سیتی استانبول

تور استانبول لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل پارک گرین تکسیم استانبول 4 star

hotel park green taksim istanbul

هتل پارک گرین تکسیم استانبول در مرکز منطقه اصلی فرهنگی، اداری، تجاری و تفریحی شهر یعنی منطقه تقسیم واقع شده است. میهمانان و مسافران می توانند به آسانی از وسایل حمل و نقل عمومی منطقه برای دسترسی به محل کار استفاده کرد و یا به نواحی اصلی شهر پیاده می توانید برسید.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  مرکز بدنسازی و سلامت هتل از چند سونا , یک استخر سرپوشیده  و حمام ترکی , بخار وجود دارد.  میهمانان و مسافران می توانند بعد از استراحت و کسب آرامش در حمام ترکی، به گشت و گذار در شهر زیبای استانبول بروند.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.  هتل از اتاق اجتماعات مجلل و مدرن و پنج امتیازی، محیط مناسبی برای اجرای جلسه ها و همایش ها در مرکز شهر محسوب می شود .   از میهمانان و مسافرانی که با وب سایت هتل اتاق رزرو کرده اند ، سبد میوه تقدیم می شود.

 

هتل دیاموند سیتی استانبول چهار ستاره

هتل دیاموند سیتی استانبول

هتل دیاموند سیتی استانبول در منطقه آکسارای , لاله لی و در ناحیه  اروپایی استانبول قرار گرفته است .هتل در مجموع 44 اتاق برای خود دارد که پنج اتاق به صورت سه تخته می باشند. مسافرینی که این هتل را انتخاب کرده اند دسترسی به مراکز خرید بازارهای لاله لی و آکسارای برایشان راحت شده است.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید. رستوران این هتل نیز با ظرفیت 100 مسافر و با انواع غذاهای ترکی و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشند. هتل بسیار تمییز و زیبا چیدمان شده است. استخر هتل مکان مناسبی برای استراحت و کسب آرامش بعد از خرید و گشت در شهر می باشد.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

مطالب مرتبط:

هتل پارک گرین تکسیم استانبول

 

هتل دیاموند سیتی استانبول

تور استانبول لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

رستوران های کیش

رستوران همشهری کیش

یکی از غذاخوری های لوکس و مجلل جزیره کیش رستوران همشهری است که مطابق با استاندارهای روز دنیا در شهرک صدف و مجتمع بوستان ساخته شده است . فضای مدرن و رمانتیک رستوران تحسین برانگیز بوده و کادر خدماتی آن با رفتاری شایسته بودن در این رستوران و صرف غذای آن را لذت بخش کرده.در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید. این رستوران بهترین سرویس ها و غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را در ظروفی شکیل و زیبا در اختیار میهمانان قرار می دهد. از دیگر ویژگی های رستوران همشهری منوی متنوع آن است که برای تمامی ذائقه ها مناسب است .مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند.  ساعت کار این رستوران از ساعت 12 تا 3 بعد از ظهر و 21 الی 1 است. مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند با رفتن به این رستوران از غذاهای با کیفیت این رستوران استفاده نمایند.

رستوران همشهری کیش

رستوران همشهری کیش

رستوران همشهری کیش

رستوران همشهری کیش

 

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش انواع غذا‌های ایرانی و دریایی را با كیفیت مناسب ارائه می دهند. پذیرایی با محصولات دریایی به دلیل تنوع صید در آب های اطراف جزیره کیش در بیشتر رستوران ها انتخاب اول مسافران است. البته متوسط بهای غذا در بسیاری از رستورانهای جزیره به نسبت سایر انواع آن در سرزمین اصلی به نسبت بالا است.مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند. 

در جزیره کیش رستوران ها در دو نوع متفاوت وجود دارد یکی رستوران های همراه با موزیک زنده و دیگری رستورانهای معمولی. قیمت غذا در رستورانهای با موزیک زنده با توجه به کیفیت گروه موسیقی و اجرای آن متفاوت بوده و حداقل ۴ برابر رستورانهایی است که فقط سرو غذا دارند.مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند. 

مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند از این رستوران زیبا لذت ببرند.

 

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش

 مطالب مرتبط:

رستوران همشهری کیش

 

رستوران نهنگ سفید کیش

تور کیش لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تفریحات در کیش

پایاپ کیش

پایاپ کیش

پایاپ کیش دهليز يا نقبي می باشد كه در روی زمين در مجاور دهانه چاه قنات حفر می شود که ورودی آن شيب تندی دارد و چند پله به روی آب جاري قنات در زير زمين می رود. چاه هرچقدر عمق بيشتری داشته باشد، اين دهلیز طولاني و پله هاي بیشتر مي شود.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .  زاويه حفر دهليز را به نوعی اندازه میگیرند که كه آخرين پله پاياب به اخر ميله قنات باشد تا از دهانه چاه به سطح آب نور خورشید درون دهلیز را روشن می کند . برای افزایش توسعه فضای سبز و تفریحی در کیش و از زیبایی های روستای باستانی باغو کیش استفاده می شود پارک زیبای دلیران قدمت پایاب کیش 2000 ساله می باشد که در نزدیکی درخت سبز کیش واقع شده است.در تور کیش آبان 94 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .

رستوران با انواع غذاهای لذیذ سنتی و چایخانه در این منطقه وجود دارد که آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران تورکیش می باشد . هم اکنون چند روستا و آبادی و خانواده های دامدار دیگر سکنه ندارد. این منطقه حاصلخیز در میان بومیان جذابیت و معروفیت خاصی دارد که گردشگران تورکیش را جذب خود میکند این منطقه دارای درختان قدیمی و بومی می باشد که که درختان کهنسال و زیبای لور هم به چشم می خورد.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند . 

شنا کیش

شنا کیش

از جذاب ترین و محبوب ترین  ورزشها در جزیره کیش می باشد که در بین مردم و مسافران تور کیش محبوبیت دارد . شخصی كه ورزش شنا می كند، به جز احساس نشاط و سر زندگی که دارد می توانید اثر شنا كردن را در جسم خود مانند مقاومت دستگاه گردش خون و تنفس،افزایش قدرت بدنی ،  انعطاف پذیری مفصل های شانه و مچ پا  را بالا می برد. مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .  این ورزش ورزشی است كه از سن پایین حتی نوزادی تا سن بالا برای كهنسالان می شود آن را انجام داد و عموما ورزشی می باشد كه اضطراب و تنش را كاهش داده، موجب قوی شدن عضلات می شود اندام بدن را نرم و انعطاف پذیر می کند و موجب می شود كه شخص انرژیی و انگیزه بیشتری برای انجام دادن كارهای روزانه خود بدست می آورد.در تور کیش آبان 94 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .

مطالب مرتبط:

پایاپ کیش

شنا کیش

تور کیش لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل های خوب کیش

هتل جام جم کیش

هتل های جام جم کیش

هتل جام جم کیش هتلی سه ستاره می باشد که با موقعیت خوب در مرکز جزیره کیش واقع شده است . هتل داراي 51 اتاق و سوئیت و اخیرا بازسازی شده است .در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید. امكانات هتل جام جم کیش دارای : اينترنت و ايرلس، رستوران هتل جام جم، کافى شاپ، چايخانه سنتى،  کانتر گردشگرى ،  لاندرى،  سالن بيليارد، سالن کنفرانس با گنجایش 15 نفر، سيستم ماهواره اى و اکثر شبکه هاى خبرى در کليه اتاقها،  دستگاه آب شيرين کن، دوربين مداربسته، ژنراتور برق اضطرارى، مينى بار مخصوص، سيستم تهويه مطبوع برای هتل مهیا شده است. رستوران هتل با انواع غذاها از میهمانان پذیرایی می کند .مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

 

  

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش هتلی چهار ستاره است که در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده است و در مرکزیت اصلی بیشتر بازارها می باشد دارای 4 طبقه و 72 اتاق است و  آماده ارائه خدمات و پذیرایی , میهمان نوازی از مسافران و میهمانان است. اتاقهای هتل امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران و میهمانان مهیا کرده اند .مسافران تور کیش پاییز 94میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند. رستوران خوب هتل با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان خود پذیرایی خواهد کرد. کافی شاپ  و سفره خانه سنتی و رستوران فست فود هم در هتل مهیا است و زمان خوشی را در هتل سارا کیشداشته باشید. خشکشویی و لباسشویی هم در هتل می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت هم آراسته و مرتب باشید. هتل سارا کیش به سبکی زیبا و دلنشین طراحی شده است و فضایی بسیار مناسب برای زوج های جوان و خانواده ها است.در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

هتل سارا کیش

 

هتل سارا کیش

 مطالب مرتبط:

هتل جام جم کیش

هتل سارا کیش

تور کیش لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

دیدنی های دبی 

پارک آبی ام القوین دبی

پارک آبی ام القوین دبی در شهر ام القوین و خارج از شهر دبی قرار دارد و با تفریحات و سرگرمی های جذاب از بزرگترین پارک های آبی این منطقه میباشد . در این پارک به مسافرین تور دبی پلاژ اجاره میدهند که برای ساکنان پلاژ هزینه ی این تفریحات کمتر میباشد . هزینه بلیط ورودی برای بزرگسالان 40 درهم و برای کودکان 5 تا 11 ساله 20 درهم میباشد .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

 

 

دبی لند دبی

دبی لند یک مجموعه تفریحی که شامل 4 فاز است در آینده بنا می شود این منطقه تفریحی شامل 6 منطقه با دنیاهای مختلف و جذاب که شامل دنیای فضای باز ، دنیای سرگرمی و خرده فروشی ، دنیای محیط زیست ، دنیای ورزشی ، دنیای محیط زیست و دنیای تجربه و جذابیت میباشد .مسافران تور دبی آبان 94 می توانند از این منطقه زیبا دیدن نمایند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات دبی, بهترین تفریحات دبی, تفریحات خوب دبی , ارزان ترین تفریحات دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

بازار های معروف دبی 

بازار کرامه دبی

 

بازار کرامه دبی


این بازار که از مراکز خرید دبی میباشد با قیمت های خوب و ارزان و مناسب مسافران تور دبی و ایرانیان زیادی را جذب خود کرده . این بازار که شامل تعدادی فروشگاه نزدیک به هم است در منطقه کرامه واقع شده است . در این بازار انواع کیف و کفش ، پوشاک ، صنایع دستی و اسباب بازی با قیمتهای  ارزان و مناسبی به مسافران و گردشگران تور دبی عرضه میشود .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

بازار مرشد دبی

 بازار مرشد دبی



بازار مرشد دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد که معروفترین بازار دبی بحساب می آید . در این بازار کالاها هم کلی و هم جزئی به مسافران تور دبی و گردشگران عرضه می شوند و قیمت های این بازار نسبتا مناسب است .در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. این بازار متعلق به ایرانیان  است . مسافران ایرانی تور دبی بسیار به این بازار سر میزنند .بازار مرشد دبی بازاری زیبا و دیدنی می باشد که مسافران زیادی را توانسته جذب کند. در این بازار رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد که می توانید برای استراحت به این رستورانها و کافی شاپ ها بروید.در تور دبی آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

مطالب مرتبط:

بازار کرامه دبی

 

بازار مرشد دبی

تور لحظه آخری دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید خوب دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل های دبی 

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا 171 اتاق دارد. کارکنان این هتل که از هتل های 2 ستاره دبی است مهربان و با دقت ، آماده خدمت رسانی میباشند. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا ، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آبان 94 ارائه میدهد.

این هتلِ مناسب خانواده و مناسبِ سفرهای کاری، فعالیت‌‏های متنوعی را برای مهمانان فراهم می‌‏کند از جمله خرید، اسکی، رستوران‏‌های مختلف، ساحل و سرگرمی‏‌های دیگر. هتل در مجموع ۲۴۴ اتاق دارد که در ۵طبقه قرار گرفته‌‏اند. در این ساختمانِ مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع، استقبال از مهمانان در لابی هتل با پذیرش و چک‌اوتِ ۲۴ساعته صورت می‏‌گیرد. تسهیلات هتل عبارت‏ند از روزنامه، بار و رستوران، شبکه‌ی اینترنت بی‏‌سیم و خدمات خشک‌‏شویی. مسافرانی که با ماشین سفر کرده‏‌اند، می‏‌توانند از پارکینگ نزدیک هتل استفاده کنند. در تور دبی میتوانید بهترین لحظات را در این هتل سپری کنید.مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

 

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

 

هتل تایم اسکور دیره دبی

اتاق های هتل تایم اسکور دبی دارای تهویه مطبوع هستند. اتاق های با رنگ های روشن آراسته شده اند و هر اتاق دارای ال سی دی است.حمام های اتاق ها بسیار راحت هستند. هتل دارای کافی شاپ است و اینترنت رایگان در لابی هتل در اختیار مسافران تور دبی است.پذیرش هتل نیز به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران است.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آبان 94 ارائه میدهد. از این هتل به راحتی می توانید بهتفریحات دبی ،مکان‌هاي باستاني دبی ، مناطق اصلی دبی، پارک های ساحلی دبی ، مراکز خرید دبی درسترسی داشته باشید. برای رزرو تور دبی در هتل تایم اسکور با ما تماس بگیرید.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

هتل تایم اسکور دیره دبی

هتل تایم اسکور دیره دبی

 مطالب مرتبط:

هتل تایم اسکور دیره دبی

 

هتل هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

تور لحظه آخری دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تفریحات مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد 

یکی دیگر از بهترین جاذبه های گردشگری مشهد سرزمین موج های آبی است.  مجموعه “سرزمین موجهای آبی” مشهد در زمینی به مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر مربع بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه و نخستین مجموعه از این نوع در ایران می باشد. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا لذت ببرند. این مجموعه که در سال ۸۶ افتتاح شد، از حیث زیربنا و تجهیزات و تنوع و تعدد امکانات و بازی های آبی در رده بهترین پارکهای آبی دنیا است. گفتنی است تا قبل از تبدیل مجموعه آبی المپیک ۲۰۰۸ پکن (مکعب آبی) به پارک آبی در سال ۲۰۱۰، مجموعه سرزمین موجهای آبی مشهد بزرگترین پارک آبی قاره آسیا بوده است. سرسره “تاپسی توروی” این مجموعه، برنده بهترین سرسره آبی سال 2010 از طرف انجمن پارک های آبی جهان است. مسافران هتل های مشهد میتوانند بهترین تفریحات را برای خود رقم بزنند. از امکانات و تفریحات این مجموعه میتوان موارد زیر را نام برد:
سرسره های آهسته، سرسره های سرعتی، سرسره پیچشی، سرسره موج، سرسره تاپسی توروی، سرسره تویستر، چاله فضایی، استخر موج، رودخانه آرام و خروشان، منطقه بازی کودکان، استخر برکه، سونای خشک و بخار، جکوزی سرد و گرم، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی، حمام ترکی و …

مسافران تور مشهد که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند با رفتن به سرزمین موج های آبی بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنند.

سرزمین موج های آبی

سرزمین موج های آبی

سرزمین موج های آبی

 

سرزمین موج های آبی

 

آبشار قره سو مشهد

آبشار قره‌سو در جنوب غربی شهرستان کلات نادری و در فاصله ده کیلومتری آن و در یک کیلومتری جاده لاین از سمت کلات واقع شده‌است.طبیعت زیبا وآب و هوای ییلاقی، وجود آبشارهای بلند با دره‌های تنگ، موقعیت قره سو را ممتاز می‌کند. اغلب کسانی کهتور مشهد را برای سفر انتخاب می کنند ، مایلند از طبیعت زیبای مشهد نیز دیدن کنند .مسافران هتل های مشهد میتوانند بهترین تفریحات را برای خود رقم بزنند. پیشنهاد ما به شما این آبشار زیباست که بی شک از بهترین تفریحات مشهد محسوب می شود .

ارتفاع متوسط این منطقه از سطح دریا حدود ۱۱۹۰ متر می‌باشد. آبشارهای مذکور پس از نمایش رقص زیبایی خود در آبشارهای هشتگانه، به مصرف باغات و آب شرب اهالی در پایین دست می‌رسد.این منطقه کوهستانی پرآب و مصفا مکانی جذاب برای گردشگران و مسافران تور مشهد بوجود آورده و آبشار دیدنی و زیبایی را در دل خویش جای داده‌است.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا لذت ببرند.

آبشار قره سو

آبشار قره سو

 مطالب مرتبط:

آبشار قره سو مشهد

 

سرزمین موج های آبی مشهد

تور لحظه آخری مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات مشهد, بهترین تفریحات مشهد , تفریحات خوب در مشهد , ارزان ترین تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

مراکز خرید معروف مشهد

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد

این بازار بزرگ که از مهمترین مراکز خرید مشهد است در قسمت شرق میدان بیت المقدس قرار گرفته است این بازار همزمان با تخریب حرم مطهر و بازار بزرگ تاسیس گردید.بازار رضا از این میدان شروع میشود و به میدان هفده شهریور می رسد.بازار شامل بیش از هزار واحد تجاری است که در دو طبقه است این بازار بزرگ دارای نمازخانه،آبخوری،انتظامات،سرویس های بهداشتی و تاسیسات است.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مرکز خرید زیبا استفاده کنند. به تعداد صد باب مغازه در طبقه ی اول و 120 مغازه در طبقه ی دوم است شما می توانید انواع سوغاتی ها از قبیل انواع عقیق،زعفران،عطریات،مهر و سجاده ،پوشاک و شیرینی جات تهیه کنید. این بازار برای مسافرانی که در هتل مشهد اقامت دارند بسیار نزدیک است.

 

مرکز خرید الماس شرق مشهد

این مرکز خرید الماس شرق مشهد مجاور کمربندی مشهد قرار گزفته است و ترکیبی از معماری مدرن و سنتی را دارد گنبد الماس شکل آن قطری به اندازه پنجاه متر دارد.این مرکز خرید شامل شش طبقه با هزارو نود واحد است و در زمینی به مساحت بیش از 67 هزار متر مربع واقع شده است مرکز خرید الماس شرق غرفه های فروش موبایل و کامپیوتر،چینی و بلور و صوتی و تصویری دارد همچنین دارای آسانسور،پله برقی،شهربازی،شعب بانکی و پارکینگ طبقاتی نیز هست.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مرکز خرید زیبا استفاده کنند.

مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , معروف ترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل های 3 ستاره مشهد

هتل هاترا مشهد

این هتل 3 ستاره در حد هتل چهار ستاره است و حدود ده دقیقه از حرم پیاده روی دارد.اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی ، سیستم گرمایی و سرمایی است.هتل دارای چهل و پنج واحد است که 123 تخت دارد هتل نه طبقه دارد.هتل هاترا مشهد دارای 48 اتاق در ساختمانی 9 طبقه می باشد . مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل مشهداقامت داشته باشند.

هتل هاترا مشهد

 هتل هاترا مشهد

 

 

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد

این هتل 3 ستاره یکی از جدیدترین هتل های مشهد است و نزدیک راه آهن است که پنجاه متر با آن فاصله دارد.قیمت این هتل شبی 130 تا 160 هزار تومان است. در هتل های مشهد میتوانید بهترین اقامت را داشته باشید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
تور مالزی مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

مرکز خرید مصطفی سنتر مالزی سنگاپور در سال 1937 تاسیس شده و به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت است به همین جهت باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی آبان 94 شده است. در این مرکز خرید از لوازم الکترونیکی گرفته تا ساعت و لوازم آرایشی بهداشتی به فروش می رسد. در حقیقت در این مرکز خرید حراجی های بزرگ سنگاپور با بیشتر از 100 هزار عنوان در هر روز هفته مشغول فعالیت می باشند. گردشگران تور مالزی پاییز 94 می توانند لوازم مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت از مرکز خرید مصطفی سنتر تهیه نمایند.



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید مصطفی سنتر مالزی سنگاپور , مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , معرفی مراکز خرید مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی در شمار هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی قرار دارد و اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. داشتن فروشگاه های متعدد از امتیازات هتل محسوب می شود. سوئت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل وجود دارد تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی را به خود جلب می نماید.

از امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی می توان به : مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... اشاره کرد. 

 هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لون پاین پنانگ مالزی , هتل های مالزی , بهترین هتل های مالزی , هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 تور آنتالیا ساحل کنیالتی

ساحل کنیالتی آنتالیا در غرب این شهر توریستی واقع شده است. کنیالتی دومین ساحل بزرگ آنتالیا است که با نام پلاژ کنیالتی میان مردم این منطقه شهرت دارد.

تور آنتالیا ساحل کنیالتی

فاصله ساحل کنیالتی تا مرکز آنتالیا بسیار کم می باشد و تا بندر آنتالیا حدود 3 کیلومتر فاصله دارد. این ساحل پوشیده از سنگریزه های سخت می باشد که در اطراف آن نیز رستوران , هتل های متعدد و مناطق مسکونی به چشم می خورد.

تور آنتالیا ساحل کنیالتی

از دیگر ویژگی های این ساحل داشتن یک پارک ساحلی است که دارای امکاناتی چون رستوران , کافه , استخر دلفین , بازی های مخصوص کودکان , شهرک مینیاتوری ترکیه و... می باشد. گردشگران تورآنتالیا در این ساحل می توانند اوقات خوش و به یاد ماندنی را سپری کنند و از تفریح خود لذت ببرند.

تور آنتالیا ساحل کنیالتی

 

 

 

تور آنتالیا ساحل پاتارا

ساحل پاتارا آنتالیا یک ساحل صولانی ، شنی و تمیز است و گفته می شود که زادگاه بابانوئل بوده است. این ساحل می تواند جای مناسبی برای تفریح و استراحت گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 باشد زیرا بسیار دنج و خلوت است. ساحل پاتارا 50 متر عرض و 20 کیلومتر طول دارد و به دلیل دارا بودن آثار تاریخی زیاد امکانات رفاهی آنچنانی ندارد. در واقع برای ایجاد امکانات رفاهی باید این آثار تاریخی را از بین می بردند اما خوشبختانه این اتفاق تا کنون نیفتاده است. آثار تاریخی مذکور عبارتند از دروازه و کاخ رومی , حمام رومی , طاقهای رومی و بسیاری از اثار قدیمی دیگر. مسافران و گردشگران تور آنتالیا لحظه آخری در این ساحل علاوه بر تفریح می توانند از دیدن این اثار تاریخی لذت ببرند.

تور آنتالیا ساحل پاتارا

 

 

 

 تور آنتالیا ساحل کمر

کمر آنتالیا در فاصله 42 کیلومتری این شهر توریستی واقع شده است که دارای مناظر طبیعی بی نظیری می باشد. در این منطقه از آنتالیا محیطی منحصر به فرد و احاطه شده توسط مناظر زیبای طبیعی برای تفریح گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 فراهم آمده است تا تعطیلات به یاد ماندنی را در این منطقه سپری کنند. ساحل کمر آنتالیا برای گردشگران این امکان را ایجاد کرده است تا به ورزش های آبی و دریا نورودی با قایق بپردازند. گردشگران می توانند با قایق به سواحل جنوبی و خلیج های شهر آنتالیا بروند و از دیدن چشم اندازهای فوق العاده آن نهایت لذت را ببرند. اتحادیه اروپا لقب پرچم آبی را ساحل کمر داده است زیرا ساحل آن بسیار تمیز است. در واقع نام پرجم آبی به مناطقی اعطا می شود که دارای سواحل پاکیزه ای هستند. اما آنچه که توجه گردشگران تور آنتالیا 94 را به سوی خود جلب می کند مناظر طبیعی بی نظیر آن و همچنین دروازه هادریان , دیوار شهر و بقایای تاریخی که به سبک رومیان است و از آن زمان باقی مانده است , می باشد.

تور آنتالیا ساحل کمر

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: سواحل آنتالیا , بهترین سواحل آنتالیا , معرفی سواحل آنتالیا , تفریحات آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

هتل رویال وینگز آنتالیا در زمینی به وسعت 72000 متر مربع در میان باغ های زیبا و در فاصله 500 متری ساحل لارا قرار گرفته است. این هتل دارای 467 اتاق با دکوراسیون داخلی مدرن و زیبا می باشد که تمام امکانات رفاهی لازم مانند مبلمان , یخچال , تلویزیون , سیستم تهویه هوا و... را نیز دارند. علاوه بر این داخل هر اتاق یک بالکن خصوصی وجود دارد که چشم انداز زیبایی از دریای مدیترانه را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور آنتالیا 94 فراهم می آورد.

تور آنتالیا هتل رویال وینگز

از ویژگی های منحصر به فرد این هتل خوراکی های خوش مزه آن در بوفه غذاهای بین المللی , غذاهای ترکی , غذاهای دریایی و ایتالیایی می باشد، همچنین مهمانان عزیز که علاقه مند به شیرینی های لذیذ هستند می توانند انواع شیرینی های خوش مزه را در قنادی این هتل نوش جان کنند. مجموعه آبی این هتل دارای 9 سرسره آبی است که گردشگران می توانند لحظات خوشی را در این مجوعه آبی سپری کنند و لذت ببرند. در نهایت می توان به امکانات رفاهی هتل مانند زمین تنیس , سالن بدنسازی , استخر , سونا , جکوزی , زمین بولینگ , زمین بازی برای کودکان , کافی شاپ , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و... اشاره کرد. مسافران و گردشگران عزیز تور آنتالیا 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل رویال وینگز

 

 

 

 تور آنتالیا هتل مردان پالاس

هتل مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 در منطقه لارا افتتاح شد. این هتل از بهترین و لوکس ترین هتل های مدیترانه و منطقه اروپا می باشد که ساخت آن 104 میلیارد دلار هزینه برداشته است. علاوه بر این استخر و آکواریوم این هتل با داشتن 2400 نوع ماهی جز بزرگترین استخرها و آکواریوم های اروپا به حساب می آید. این هتل متشکل از 546 اتاق لوکس به همراه بالکن اختصاصی با چشم انداز کوه های تانوروس , استخر بزرگ آن و یا دریای مدیترانه می باشد. برای ساخت ساحل اختصاصی هتل مردان پالاس از 9000 تن شن و ماسه که از مصر آمده است استفاده شده و برای ساخت هتل از مرمر ایتالیایی , کریستال و طلا استفاده شده است.

تور آنتالیا هتل مردان پالاس

گردشگران تورآنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات بی نظیر آن استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به 8 رستوران با منوی سفارشی , سالن ورزشی , سالن ماساژ , استخر مخصوص برای شیرجه و غواصی , استخر فضای باز و.... . گردشگران تورآنتالیا در رستوران این هتل می توانند انواع غذاهای روسی , ایتالیایی , تایلندی , فرانسوی , ژاپنی , مدیترانه ای و... را سفارش دهند و از نوش جان کردن آن نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل مردان پالاس

 

 

 

 تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

هتل الا کوالیتی آنتالیا در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای دکوراسیونی مدرن و زیبا می باشد. اتاق های این هتل دارای تمام امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون ال سی دی , سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان , حمام و... می باشد.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

لازم به ذکر است که این اتاق های دارای بالکن هایی با چشم انداز دریا و یا باغ می باشند و گردشگران تور آنتالیا لحظه آخری می توانند اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند و از منظره آن نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

این هتل در رستوران اصلی با سرو غذاهای ترکی خاص و بین المللی به صورت بوفه باز و در 7 رستوران دیگر خود با طبخ غذاهای بین المللی لذیذ و همچنین 9 کافه با دکوراسیون داخلی زیبا و منحصر به فرد آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به ساحل اختصاصی , استخر روباز و سر پوشیده , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

هتل الا کوالیتی 2 کیلومتر تا مر کز شهر بلک فاصله دارد. برای گردشگران تور آنتالیا لحظه آخری این هتل می تواند تمام امکانات رفاهی لازم را فراهم آورد تا از اقامت خود در این هتل رضایت کافی را داشته باشند.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیز تور کیش 94 می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور کیش پاییز 94 می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران می شود. همچنین گردشگران تور کیش آبان 94 از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا

 

 

 

تور کیش قایق های کف شیشه ای

در آب های اطراف جزیره کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور کیش آبان 94 با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

این قایق ها در مسیر خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارند تا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور کیش پاییز 94 نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافران عزیز می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را از دست ندهید.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش , جاذبه های کیش , دیدنی های کیش , مناطق توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تور کیش نخلستان های جزیره کیش

از گذشته پرورش نخل در جزیره کیش رونق داشته و گردشگرانی که در گذشته به این جزیره رفته بودند از نخلستان های فراوان آن سخن گفته اند و بدان اشاره کرده اند. اما متاسفانه از زمان ها تنها نخلستان بهشت به جای مانده است که درقسمت غربی منطقه سفین قرار دارد. این نخلستان از زیباترین نخلستان های جزیره کیش است که غروب آفتاب آن بسیار دیدنی و دلنشین می باشد.

تور کیش نخلستان های جزیره کیش

در چند دهه اخیر سازمان منطقه آزاد کیش در طرح هایی که برای توسعه فضای سبز داشته است برای این نخل ها اهمیت فراوانی قائل شده است. نخلستانی حدود 15 کیلومتر درشرق جزیره قرار گرفته که در سال 1373 نهال های آن کاشته و غرس شده اند. این نخلستان های طلوع و غروب از جمله برنامه های سازمان بوده است. گردشگران عزیز تور کیش پاییز 94 دیدن این نخلستان ها را به هیچ وجه از دست ندهید مخصوصا غروب آن را که بسیار تماشایی است.

تور کیش نخلستان های جزیره کیش

 

 

 

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

قنات کیش 2500 سال قدمت دارد که از نظر عمق و طول با سایر قنات های ایران قابل مقایسه نیست.این قنات آب شیرین و قابل شرب مردم جزیره کیش را تامین میکرد. اما آنچه که برای گردشگران تور کیش مهر 94 قابل توجه است چگونگی هدایت آب به سطح زمین می باشد چون شیب جزیره بسیار کم است و هدایت آب به سطح زمین کار سختی است , پس در آن زمان برای اینکار قطعا از روش های پیشرفته ای برای حفر چنین قناتی استفاده شده است.

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

اکنون این قنات با تغییرات انجام شده تبدیل به یک شهر زیرزمینی بی نظیر به نام کاریز و با وسعت 10000 مترمربع شده است. طی این تغییرات کارگزاران تلاش کرده اند که اولا بافت تاریخی شهر را حفظ کنند و ثانیا کاربری های جدیدی را بدست آورند. شاید برای گردشگران تور کیش آبان 94 جالب باشد که بدانند این شهر زیرزمینی کاریز در عمق 16 متری زمین واقع شده است و سقف آن حدود 8 متر ارتفاع دارد. سقف آن از مرجان و صدف و سنگواره هایی با قدمت بیش از 250 سال که شناسنامه دار هم هستند تشکیل شده است.

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

بخشی از این شهر زیرزمینی دارای غرفه های صنایع دستی , گالری هنری , رستوران , موزه و... می باشد. کارگزاران شهر کاریز معتقدند ک دو ویژگی این شهر را در فهرست ابنیه جهانی قرار خواهد داد.اولین ویژگی آن این است که کاریز در قلب تنها جزیره مرجانی دنیا قرار دارد و دومین ویژگی آن این است که تنها بنایی است که سقف آن متشکل از صدف و مرجان و سنگواره های طبیعی است. مرجان ها و صدف هایی که در ساخت سقف آن به کار گرفته شده اند را تنها می توانید در موزه های طبیعی و یا با غواصی در آب های آزاد ببینید. اما اکنون کاریز فصلی باعث می شود که گردشگران عزیز تور کیش بدون غواصی و با خیالی آسوده این مرجان ها را ببینند.

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

 

 

 

تور کیش روستای باغو

روستای باغو در جنوب جزیره زیبای کیش قرار دارد که بسیار قدیمی است اما ساکنین آن را چند خانواده دامدار تشکیل داده اند و در جنوب شرقی این روستا یک طایفه غیر بومی به نام گودار ساکن شده اند. این طایفه دارای پوستی تیره و لهجه ای خاص می باشند و معمولا با نوازندگی و شکار امرار معاش می کنند. این روستا دارای درختان لور زیبایی است که توجه گردشران عزیز تور کیش 94 را به سوی خود جلب می کند.

تور کیش روستای باغو

تور کیش روستای باغو

علاوه بر این روستای باغو پوشش گیاهی انبوهی دارد و بسیار سرسبز است. در این منطقه پارکی به نام پارک دلیران با وسعت شصت هکتار به منظور بهره برداری از این منظقه ساخته شده است. شاید برای گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش جالب باشد که بدانند چرا نام این روستا باغو می باشد. از زمان پرتغالی ها در این روستا یک پیر زن صدساله زندگی می کرد که نامش باغو بوده به همین دلیل این منطقه به افسانه ننه باغو مشهور است. یکی از اماکن جالب توجه در این روستا مسجد محمد است که روی دیوار آن قدمت زندگی در روستای باغو یعنی سال 881 هجری قمری نوشته شده است. اسناد و مدارک موجود نشان از ان دارد که این روستا به زمان قبل قاجار مربوط میشود.

تور کیش روستای باغو

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های کیش , تفریحات کیش , مناطق توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تور قشم بازار بزرگ خلیج فارس

بازار بزرگ خلیج فارس از بهترین بازارهای قشم و متشکل از 4 طبقه است. دو طبقه اول این بازار تجاری می باشد و دارای 80 فروشگاه است که در زمینه ای مختلف فعالیت دارند. در طبقه سوم 30 واحد اداری و مسکونی وجود دارد. طبقه چهارم این بازار یک رستاوران دارد که مسافران عزیز تور قشم آبان 94 می توانند پس از خرید خود از این بازار در رستوران آن غذایی لذیذ را نوش جان کنند و لذت ببرند. همچنین در طبقه چهارم نمایندگی های نوکیا , کارول , آرکوپل , لومیناک , JVC و وست پوینت و کنوود وجود دارد. همچنین بازار بزرگ خلیج فارس دارای 4 آسانسور و سیستم تهویه مرکزی هم می باشد.

 

 


بازار پردیس قشم از بازارهای جدید این جزیره می باشد که متشکل از 4 طبقه است و طبقه 1 و 2 آن دارای صد و چهل و هشت واحد تجاری , کافی نت , رستوران , کافی شاپ , نمایندگی انحصاری ایران خودرو , کلاسهای آموزشی زبان کامپیوتر  زبان خارجه و... می باشد. همچنین این بازار دارای آسانسور شیشه ای , بانک تجارت , نمایندگی محصولاتی مانند کن وود , جین , ماتسوشیتا , ماشین و ... نیز می باشد. گردشگران تور قشم آبان 94 در این بازار می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. علاوه بر این طبقه سوم و چهارم این مرکز خرید متشکل از 90 واحد مسکونی است.

 

 

 

بازار مرجان قشم در حقیقت یک مجتمع تجاری - مسکونی است که در دو فاز ساخته شده است. فاز اول این بازار متشکل از: سوپر مارکت در طبقه زیر همکف , 60 فروشگاه و واحدهای اداری در طبقه اول , چندین واحد مسکونی و آپارتمان در طبقه دوم می باشد. فاز دوم آن متشکل از 50 فروشگاه و چندین واحد تجاری و مسکونی می باشد. این بازار در مجموع دارای 72 واحد مسکونی است. مسافران تور قشم آبان 94  که قصد تجارت یا همان خرید و فروش را دارند می توانند به بازار مراجان قشم سری بزنند.



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید قشم , بهترین مراکز خرید قشم , معرفی مراکز خرید قشم , مراکز خرید درجه یک قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تور قشم هتل آرام


هتل آرام قشم از هتل های 3 ستاره جزیره زیبای قشم است که متشکل از 22 اتاق می باشد. این هتل با مرکز شهر تنها 5 دقیقه فاصله دارد و در نزدیکی بازار ستاره کوی نور واقع شده است. خوب است مسافران تور قشم آبان 94 بدانند که اقامت در این هتل برای کودکان زیر 3 سال به صورت رایگان می باشد. اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی چون تلویزیون , یخچال , حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , مبلمان و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ , لابی , اینترنت در لابی , رم سرویس و... اشاره کرد. مسافران تورقشم با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.

آدرس: قشم , خ ولیعصر , جنب ساختمان مرکزی منطقه آزاد

تور قشم هتل آرام

 

تور قشم هتل آرام

 

 

 

تور قشم هتل آلاله

هتل آلاله قشم از هتل های 3 ستاره این جزیره است که از نظر جغرافیایی دارای موقعیت مناسبی است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و اسکله تفریحی درگهان قشم قرار دارد. همچنین اتاق های این هتل رو به دریا هستند و مسافران عزیز تور لحظه آخری قشم که در این هتل اقامت دارند می توانند از دیدن چشم انداز بی نظیر آن نهایت لذت را ببرند. هتل آلاله در نزدیکی مرکز خرید دو دلفین , مروارید , اطلس , ایران مال , پرشین گلف و... واقع شده است و گردشگران تورقشم با یک پیاده روی 5 دقیقه ای از هتل به سمت این مراکز خرید می توانند هر آنچه را که نیاز دارند از این بازارها تهیه نمایند.

 

 

تور قشم هتل سینگو

هتل سینگو قشم در منطقه درگهان این جزیره واقع شده است و در نزدیکی دریای همیشه خلیج فارس می باشد. این هتل 3 ستاره متشکل از 65 اتاق با امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون , یخچال , تلفن , سرویس بهداشتی و حمام و... می باشد. کافی شاپ و سالن صبحانه هتل در لابی آن قرار دارد که مسافران عزیز تور قشم آذر 94 می تونند صبحانه خود را در لابی نوش جان کنند.

تور قشم هتل سینگو

از امکانات هتل سینگو می توان به رستوران , کافی شاپ , اینترنت پرسرعت در لابی , رم سرویس , تاکسی سرویس بنا به درخواست مسافران و.... اشاره کرد. علاوه بر این , هتل تا فرودگاه تنها 40 دقیقه با ماشین فاصله دارد. در نهایت اینکه هتل سینگو می تواند هتل مناسبی برای اقامت گردشگران عزیز تور قشم آبان 94 باشد.

تور قشم هتل سینگو

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قشم , بهترین هتل های قشم , هتل های درجه یک قشم , هتل های خوب قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل هیلتون جمیرا دبی

تور دبی هتل هیلتون جمیرا


هتل هیلتون یکی از بهترین هتل های 5 ستاره که در جمیرا دبی واقع شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می توان به موقعیت جغرافیایی فوق العاده آن , اتاق های تمیز و مناسب برای اقامت و استراحت مسافران تور دبی پاییز 94 , نزدیکی هتل به ساحل و... اشاره کرد. این هتل 5 ستاره متشکل از 389 اتاق در 9 طبقه است. اتاق های هتل هیلتون جمیرا بسیار لوکس , زیبا و پاکیزه هستند به طوری که شما مهمانان عزیز با اقامت در این هتل می توانید به راحتی در اتاق های آن استراحت کنید و سفری دلچسب را تجربه نمایید.

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

خوب است مسافران تور دبی پاییز 94 بدانند که این هتل برای حمل نقل مهمانان خود امکاناتی را فراهم آورده است و آن این است که بنا به درخواست مسافران اتومبیل کرایه ای و حتی ترانسفر فرودگاهی در اختیار آنها قرار می دهد. ازامکانات هتل هیلتون می توان به استخر روباز , سونا , اتاق بازیهای کامپیوتری برای کودکان , زمین بازی , سالن بدنسازی , سالن آرایش , کافی شاپ , لابی بزرگ , 5 آسانسور و از همه مهمتر و بهتر اینکه این هتل فرودگاه های متعددی دارد.

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

آن دسته از مسافران تور دبی آبان 94  که به دنبال هتلی لوکس و پاکیزه و مورد دلخواه خود هستند خوب است که در هتل هیلتون جمیرا دبی اقامت کنند تا با داشتن آرامش در این هتل و دیدن مناظر زیبا از داخل اتاق های آن که به دلیل نزدیکی هتل به ساحل فراهم آمده است لذت ببرند.

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

 

 

هتل گراند حیات دبی

تور دبی هتل گرند حیات

هتل گراند حیات یک هتل 5 ستاره است که دارای طراحی داخلی و خارجی فوق العاده ای می باشد. این هتل متشکل از 674 اتاق با دکوراسیون مدرن کلاسیک و سنتی است. اتق های این هتل بسیار زیبا و تمیز هستند. همچنین چشم انداز بی نظیری دارند که باعث می شود مسافران تور دبی آذر 94 از اقامت خود در این هتل نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل گرند حیات

 

 

تور دبی هتل گرند حیات

از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: اتاق های تمیز و زیبا , اتاق هایی ویژه معلولین , اتاق بازی برای کودکان , سویس های بهداستی فوق العاده , 14 رستوران با منوهای متنوع , استخر روباز , مرکز آب گرم , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , زمین گلف و ....مسافران تور دبی آبان 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

تور دبی هتل گرند حیات

 

 

 

هتل تاج پالاس دبی

تور دبی هتل تاج پالاس

هتل تاج پالاس از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که متشکل از اتاق های به بزرگی 61 متر مربع می باشد. اتاق های این هتل به زیبایی با مبلمان لوکس تزئین شده است. کف اتاق ها پارکت می باشد و اتاق ها دارای بالکن هایی با چشم انداز فوق العاده می باشند.

تور دبی هتل تاج پالاس

 

تور دبی هتل تاج پالاس

از امکانات این هتل می توان به استخر بام , 6 رستوران و تریا که غذاهای بسیار لذیذ و متنوع را سرو می کنند , استخر کودکان , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , اینترنت داخل اتاق ها و... اشاره کرد. مسافران تور دبی پاییز 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.این هتل در نزدیکی ایستگاه متر واقع شده است و همچنین این هتل هر روز سرویس ترانسفری به سمت مراکز خرید و سواحل دبی فراهم آورده است. مسافران تور دبی آذر 94  با اقامت در هتل تاج پالاس می توانند از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل تاج پالاس

 

تور دبی هتل تاج پالاس

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()