نوشته شده توسط : dellaram

کاخ چراغان استانبول

از مکان های دیدنی ترکیه که مسافران تور استانبول سالانه بسیار از آن بازدید می کنند،کاخ چراغان استانبول واقع در تنگه ی خلیج فارس می باشد.دستور ساخت این کاخ توسط "سلطان عبدالعزیز" توسط معمار ارمنی "سرکیس بایلان" بنا شده است.ساخت بنا 12 سال به طول انجامید که بارها تحت مرمت و بازسازی قرار گرفته است.این کاخ با انجام برخی تعمیرات و بازسازی ها،اکنون تبدیل به یک هتل 5 ستاره ی زیبا شده که در تمام اوقات شبانه روز آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول شهریور 96 می باشند.کاخ چراغان با توجه با تاریخچه ی قدیمی خود توسط سنگ های مرمر،ستون های حجاری شده،مبلمان هایی که در ساخت آن از آب و طلا استفاده شده،فرش های نفیس که در دوره تاریخی عثمانی تزیین شده است.


پارک بتانیک استانبول

از مکان های تفریحی و دیدنی استانبول پارک بتانیک که با تنوع پرندگان و گیاهان گوناگون از اقصی نقاط جهان،در فاصله 38 کیلومتری از استانبول تاسیس شده است.این پارک به دور از فضای شهری و ساختمان های بلند با فضای آرام و دلنشین خود،از جاذبه های توریستی مسافران تور استانبول پاییز 96 محسوب می شود.پارک پر از دریاچه های متنوعی است که فضای پارک را دوچندان زیبا کرده است.


مسجد سلیمانیه استانبول

از جمله مکان های تاریخی و توریستی ترکیه که مورد توجه گردشگران تور استانبول مهر 96 است ،مسجد سلیمانیه استانبول که در فاصله سال های 1550 تا 1557 ساخته شده است.شیوه ی معماری این مسجد،به سبک بیزانسی و اسلامی و توسط 3523 کارگر ساخته شده است.ساختمان های جانبی مسجد شامل کتابخانه،مدرسه،حمام،مطبخ خانه،کاروانسرا و بیمارستان بوده است.در زیرزمین مسجد کانالهای آبی تعبیه شده که امکان دسترسی به مخزن های آب برای مسجد و ساختمان های دیگر مسجد فراهم میشده است.فضای مسجد به علت نبود انرژی برق،بوسیله ی 257 شمع  بزرگ روشن می شد.از دیگر عجایب مسجد سلیمانیه،داشتن اتاقی بنام اتاق دود که در آن مرکب مرغوبی توسط سیستم تهویه هوای مرطوب و تقطیر و بخار شدن دود درست میشده است.آثار و نوشته هایی تزیین شده در این مسجد توسط همین مرکب ترسیم شده است.

 


کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول در محل تنگه ی بسفر و خلیج شاخ طلایی و دریای مرمره قرار گرفته است.این کاخ در سال 1453 توسط سلطان محمد فاتح ساخته شده است.در 400 سال پیش این کاخ محل زندگی سلاطین و پادشاهان عثمانی بوده است.این بنا 4 دروازه به سمت خشکی و سه دروازه روبه دریا دارد.در سمت راست کاخ درختان سرو و مطبخ های کاخ جای گرفته که امروزه به عنوان نمایشگاهی از ظروف چینی و نقره مربوط به دوره عثمانی مورد استفاده قرار می کیرد.در سمت چپ کاخ،حرمسرای پادشاهان قرار دارد.سومین بخش کاخ توپکاپی استانبول شامل: کتابخانه احمد سوم،سالن اجتماعات،نمایشگاهی از لوازم شخصی،جواهرات  پادشاهان و خانواده های سلطنتی و مجموعه ای از دست نوشته های قدیمی پادشاهان می باشد. در سال 1924 مصطفی کمال آتاتورک دستور باز شدن کاخ را به روی گردشگران تور استانبول آبان 96 باز کرد و تبدیل به موزه عمومی شد.

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,مکان های دیدنی استانبول,تفریحات استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

کاخ ییلدیز استانبول

از جمله آثار باستانی و تاریخی ترکیه میتوان به کاخ ییلدیز استانبول اشاره کرد.این کاخ سلطنتی در منطقه بشیکتاش در بلوار بارباروس واقع شده که در دوران عثمانی در سال 1880 میلادی به مدت 33 سال محل اقامت و سلطنت سلطان عبدالحمید دوم بوده است.این کاخ در میان پارک زیبایی بنا شده که همواره بخشی از کاخ که به یک موزه تبدیل شده مورد استقبال و بازدید گردشگران تور استانبول شهریور 96 قرار می گیرد.سقف کاخ با حکاکی های سنگی بنا شده و گنبد آن بر چهار ستون عظیم آهنی ساخته شده و دارای 16 پنجره می باشد.این کاخ همه روزه به جز روزهای سه شنبه جهت بازدید عموم  باز می باشد.

کاخ ییلدیز استانبول

کاخ ییلدیز استانبول

کاخ ییلدیز استانبول

 


قلعه روملی حصار استانبول

قلعه رومی حصار در منطقه "ساری یر" استانبول بر تپه ای در بخش اروپایی تنگه بسفر واقع شده است.درون دیوارهای قلعه زمین هایی پارک مانند و مناره ای متعلق به یک مسجد مخروبه قرار گرفته اند.گردشگران تور استانبول پاییز 96 برای دسترسی به برج ها و چشم اندازهای قلعه از طریق پله هایی با شیب تند گذر کنند.دستور ساخت این قلعه تاریخی در بین سال های 1451 و 1452 توسط سلطان محمد دوم داده شده است.این قلعه شامل یک برج کوچک،سه برج اصلی و 13 برج نگهبانی کوچک که متصل کننده ی برج های اصلی هستند.این قلعه به منظور کنترل تنگه بسفر ساخته شده تا از هرگونه حمله از سمت دریای سیاه برای رسیدن به قسطنطنیه جلوگیری شود.بعد از فتح قسطنطنیه،قلعه برای مدتی به محل پرداخت عوارض برای تنگه بسفر تبدیل شد و سپس از آن به عنوان پادگان نظامی،زندان و در آخر تئاتر فضای باز،مورد استفاده قرار گرفته است.

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول


موزه‌ سدبرک حانیم استانبول

موزه های یک کشور،گویای تمدن و فرهنگ مردم آن کشور به شمار می رود.موزه سدبرک حانیم استانبول از بهترین و مهم ترین جاذبه توریستی استانبول محسوب می شود که مجموعه ی پرارزشی از البسه و عتیقه های دوره عثمانی با قدمت بیش از 8 هزار سال در این موزه برای گردشگران تور استانبول مهر 96 به نمایش گذاشته شده است.

موزه‌ سدبرک حانیم استانبول

موزه‌ سدبرک حانیم استانبول

موزه‌ سدبرک حانیم استانبول


کاخ دلمه باغچه استانبول

از بزرگترین کاخ های ترکیه که به دستور سلطان عبدالمجید یکم پادشاه عثمانی ساخته شده،کاخ دلمه باغچه استانبول است.در طراحی این کاخ باشکوه استانبول از عناصر سبک باروک،روکوکو و سبک نئوکلاسیک با طراحی خیره کننده با استفاده از چلچراغ های بلوری،ظروف چینی،تابلوهای نقاشی تزیین شده است.درون کاخ شامل 3 بخش حرمسرا،اداری و سالن مرتبط بین آنهاست.در ساخت این بنا از 14 تن ورق طلا بکار گرفته شده است.گردشگران تور استانبول آبان 96 می توانند همه روزه به استثناء روزهای 2 شنبه و پنج شنبه دیدن کنند.

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول


پارک آبی مارینه استانبول

از مکان های دیدنی و گردشگری ترکیه،پارک آبی مارینه استانبول واقع در منطقه بیوک چکمه می باشد.این پارک آبی شامل استخرهای متعدد بزرگ و سرسره های هیجان انگیز که از مرکز شهر تنها 1 ساعت فاصله دارد.مسافران تور استانبول می توانند به همراه فرزندان و خانواده خود یک روز کامل هیجان انگیز را سپری کنند.این پارک آبی مجهز به استخر کودکان به همراه سرو غذاهای لذیذ می باشد.گردشگران تور استانبول آذر 96 می توانند از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر داخل محوطه باشند و از امکانات بی نظیر پارک آبی مارینه بهره ببرند. 

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,مکان های دیدنی استانبول,تفریحات استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل اسپادانا کیش

هتل 2 ستاره اسپادانا کیش که یکی از هتل های خوب کیش است که در پلاژ بانوان کیش قرار گرفته است. فاصله هتل اسپادانا کیش تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مرکز خرید 5 دقیقه می شود. این هتل دارای 79 اتاق می باشد که به صورت اتاق های آپارتمانی و سوئیت های ساحلی هستند. از امکانات هتل اسپادانا کیش می توان به رستوران، کافی شاپ، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، گشت سیاحتی جزیره، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی رایگان، صندوق امانات و پارکینگ اشاره کرد. بلیط کیش نوروز 97


هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش که در سال 1383 احداث گردید. این هتل نزدیک بازارهای پردیس 1و2 قرار دارد. هتل سان رایز دارای 4 طبقه با 49 اتاق و سوئیت و 160 تخت می باشد.

امکانات هتل سان رایز کیش شامل رستوران، کافی شاپ، کافه سنتی، پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، لاندری، فضای سبز، نمازخانه، تاکسی سرویس، خودپرداز و آسانسور می باشد. بلیط کیش پاییز 96

 


هتل ریان قائم کیش

هتل 3 ستاره ریان قائم کیش در مركز کیش واقع شده،داراي 2 ساختمان قديمي و نوساز مي باشد که از نظر موقعیت مکانی نزدیک به دریا و مجتمع های تجاری است. هتل ریان قائم کیش دارای 80 اتاق می باشد. از آنجا که این هتل نزدیک مراکز خربد و روبروی بازار زیتون قرار دارد مورد استقبال مسافران تور کیش شده است.

امکانات هتل ریان قائم کیش شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، آسانسور، اینترنت در لابی و پارکینگ می شود. بلیط کیش مهر 96

آدرس : کیش، میدان ساحل، روبروی بازار زیتون


هتل دیدنیها کیش

هتل 3 ستاره دیدنیها در جزیره زیبای کیش در کنار بازار مرجان واقع شده است. کلیه واحد های این هتل به صورت ویلایی و مشابه می باشند و فقط در تعداد تخت ها تفاوت دارند. واحد های هتل بسیار بزرگ بوده و کلیه امکانات یک هتل 3 ستاره در آن موجود است. علاوه بر این هتل دیدنیها در موقعیت مکانی مناسبی قرار دارد و فاصله کمی تا اماکن گردشگری شهر کیش دارد. فاصله هتل دیدنیها تا فرودگاه 11دقیقه با ماشین می شود. بلیط کیش آبان 96

امکانات هتل دیدنیها کیش شامل رستوران، کافی شاپ، اینترنت، پارکینگ اختصاصی هتل، لاندری، فضای سبز، صندوق امانات، ترانسفر رایگان فرودگاه، ماهواره، نمازخانه و تاکسی سرویس می باشد.

آدرس : جزیره کیش، پشت بازارمرجان، جنب برج دوقلو، هتل دیدنیها کیش


هتل سیمرغ کیش

هتل 3 ستاره ساحلی سیمرغ با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب پذیرای میهمانان تور کیش می باشد. این هتل دارای 80 اتاق با 320 تخت می باشد. فاصله هتل سیمرغ تا فرودگاه 13 دقیقه با ماشین می شود. امکانات هتل سیمرغ کیش شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، فضای سبز، لابی، اینترنت، لاندری، سیستم تهویه مطبوع و مینی بار غیر رایگان می باشد.

آدرس : كيش، ابتدای خیابان جهان، بعد از بازار مرجان، هتل سیمرغ کیش بلیط کیش آذر 96

 



:: برچسب‌ها: آفر هتل های کیش,نرخ هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل عالی قاپو کیش

هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش در زمینی به مساحت 3428 متر مربع احداث گردید. هتل عالی قاپو تا فرودگاه 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای 28 اتاق با امکانات لازم می باشد. خدمات رفاهی هتل عالی قاپو کیش برای گردشگران تور کیش شامل سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن و سیستم اعلام حریق هستند. فاصله مرکز خرید تا هتل عالی قاپو 5 دقیقه می شود.

آدرس : کیش، انتهای بلوار دریا، هتل عالی قاپو کیش بلیط کیش نوروز 97


هتل گلدیس کیش

هتل دو ستاره گلدیس کیش از قدیمی ترین هتل های جزیره کیش می باشد. این هتل در سال 1369 در زمینی به مساحت 6500 مترمربع احداث گردید و سپس در سال 1379 بازسازی شد. فاصله هتل گلدیس کیش تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مرکز شهر 5 دقیقه می شود.

امکانات هتل گلدیس کیش شامل رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، صندوق امانات، مینی بار، خشکشویی و نمازخانه می شود. بلیط کیش شهریور 96

آدرس : کیش، بلوار ایران، جنب پمپ بنزین، هتل گلدیس کیش


هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش از هتل های 2 ستاره کیش است که در سال 1376 تاسیس گردید. تعداد اتاق های این هتل 76 اتاق می باشد. فاصله هتل آبادگران کیش تا فرودگاه 15 دقیقه می شود. هتل آبادگران جزوء هتل های ساحلی جزیره کیش است که امکان دوچرخه سواری در کنار دریا و همچنین سرو غذا در رستوران میرمهنا را برای گردشگران تور کیش فراهم کرده است. امکانات هتل آبادگران کیش شامل رستوران، کافی شاپ، خشکشویی، مینی بار، صندوق امانات، اینترنت در لابی، فضای سبز، پارکینگ و تاکسی سرویس هستند.

آدرس : کیش، خیابان پروین اعتصامی، جنب رستوران میرمهنا، هتل آبادگران بلیط کیش پاییز 96


هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش جزو هتل های 2 ستاره خوب جزیره کیش است که در زمینی به مساحت 6400 متر مربع و در پشت بازار ونوس واقع شده است. فاصله هتل ونوس کیش تا فرودگاه 15 دقیقه می شود. بلیط کیش مهر 96

امکانات هتل ونوس کیش شامل رستوران، کافی شاپ، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، گشت سیاحتی، ماهواره، خشکشویی، صندوق امانات، مینی بار و ترانسفر فرودگاهی رایگان می باشد.


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش از جمله هتل های 2 ستاره جزیره کیش است که به مراکز تجاری و خرید نزدیک می باشد. ساخنمان هتل دارای طراحی به سبک اسپانیایی می باشد و دارای 3 طبقه با 64 اتاق است. فاصله هتل پانیذ تا فرودگاه 3 کیلومتر است و تا مرکز شهر 10 دقیقه می شود. امکانات هتل پانیذ کیش شامل رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، مینی بار، صندوق امانات، خشکشویی، ماهواره، ترانسفر فرودگاهی رایگان و پارکینگ می باشد. بلیط کیش آذر 96

آدرس : کیش، بلواررودکی، جنب هتل آرام

 



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش از هتل های دو ستاره جزیره کیش است که بصورت هتل آپارتمان می باشد و بعد از بازار مرجان واقع شده است. فاصله هتل شباویز تا فرودگاه 11 کیلومتر می شود. این هتل در مجموع دارای 92 اتاق و 276 تخت خواب و امکاناتی رفاهی همچون لابی، لاندری، پارکینگ، رم سرویس، کافی شاپ،تلویزیون با گیرنده ماهواره، صندوق امانات، نماز خانه، سیستم اعلام حریق و تاکسی سرویس در داخل هتل می باشد. اگر به دنبال هتل با قیمت مناسب می باشید هتل شباویز می تواند انتخاب مناسبی برای مسافران تور کیش باشد. بلیط کیش نوروز 97

 

 


هتل دریا کیش

هتل دریا از هتل های 2 ستاره جزیره کیش است که از لحاظ موقعیت مکانی در مرکز جزیره کیش واقع شده است و از نظر دسترسی به مراکز تفریحی و بازارها بسیار مناسب می باشد. این هتل در مقابل كارتينگ اتومبيلرانى قرار دارد و آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل دریا تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مرکز شهر 5 دقیقه می شود.

امکانات هتل دریا کیش شامل رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، فضای سبز، لابی، تاکسی سرویس، کافی نت و نمازخانه می باشد. بلیط کیش شهریور 96

آدرس : کیش، میدان امیرکبیر، بلوار هرمز، هتل دریا کیش

 

 


هتل ستاره کیش

یکی از هتل های 2 ستاره خوب کیش هتل ستاره کیش که در نوار ساحلی کیش و جنب هتل داریوش کیش قرار گرفته است. کافی شاپ سرباز این هتل در فضایی دلنشین میزبان مسافران تور کیش می باشد. گردشگران تور کیش که به دنبال ویلا با فضای سرباز را می گردند هتل ستاره کیش گزینه مناسبی می تواند باشد. فاصله هتل ستاره کیش تا فرودگاه 20 دقیقه می شود.

امکانات هتل ستاره کیش شامل رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، تاکسی سرویس، لابی، صندوق امانات و فضای سبز هستند. بلیط کیش پاییز 96

آدرس هتل ستاره : کيش، ميدان داريوش، جنب هتل داريوش

تلفن هتل ستاره : 07644420410

 


هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش از هتل های 2 ستاره جزیره کیش است که دارای 60 واحد سوئیت یک خوابه، سوئیت دو خوابه 50 واحد، سوئیت دو تخته 8 واحد و 18 واحد سوئیت دو نفر به بالا می باشد. فاصله هتل فارابی تا فرودگاه کیش 10 دقیقه و تا مرکز شهر 2 دقیقه می شود. از امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، ماهواره، مینی بار و آرایشگاه اشاره کرد. بلیط کیش مهر 96

آدرس : جزیره کیش، خیابان سنایی، میدان سنایی، هتل فارابی کیش

 


هتل تماشا کیش

هتل 2 ستاره تماشا کیش در مرکز جزیره کیش واقع شده است. موقعیت این هتل از نظر دسترسی به مراکز خرید و ساحل جزیرهکیش بسیار خوب می باشد. هتل تماشا کیش دارای 60 اتاق دو تا پنج تخته می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه می شود.

از امکانات هتل تماشا کیش می توان به رستوران، کافی شاپ، لابی، سالن کنفرانس، پارکینگ، اینترنت در لابی، فضای سبز، لاندری، صندوق امانات، تاکسی سرویس، سالن ورزشی و نمازخانه اشاره کرد. بلیط کیش آبان 96

آدرس : کيش، ميدان اميركبير، هتل تماشا کیش بلیط کیش آذر 96



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش در میرمهنا، بلوار خاتم الانبیاء نزدیک به بازار عربها واقع شده است. این هتل دارای 28 اتاق و 78 تخت خواب می باشد. فاصله هتل خاتم کیش تا فرودگاه 20 دقیقه می شود. از امکانات هتل خاتم کیش برای گردشگران تور کیش می توان به رستوران، کافی شاپ، لابی، پارکینگ، صندوق امانات، فضای سبز و ماهواره اشاره کرد. بلیط کیش نوروز 97


هتل فرشتگان کیش

یکی از هتل های تک ستاره کیش با قیمت مناسب هتل فرشتگان کیش است که خارج از محیط اصلی شهر واقع شده است. از امکانات هتل فرشتگان کیش می توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، لابی، لاندری، نمازخانه و ... اشاره کرد. نوع اتاق های این هتل دو تخته، سه تخته و 4 تخته می باشد. بلیط کیش شهریور 96

آدرس هتل : کیش، میدان لاوان، پایگاه هوایی کیش، هتل فرشتگان کیش

 


هتل آرا کیش

هتل آرا کیش که قبلا با نام هتل آرام بوده و مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل به مراکز خرید از جمله پردیس 1 و 2 و بازار مرکز تجاری کیش نزدیک می باشد که مورد توجه گردشگران تور کیش قرار گرفته است. هتل آرا کیش دارای 60 اتاق و امکاناتی از قبیل رستوران، کافی شاپ، سفره خانه، صندوق امانات، پارکینگ، نمازخانه و اینترنت می باشد. بلیط کیش پاییز 96

آدرس : کیش، میدان پردیس، ابتدای بلوار رودکی


هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش از هتل های 2 ستاره کیش است که در سال 1376 تاسیس شد و در سال 1389 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای 40 اتاق، دو تخته، سه تخته و 4 تخته می باشد. فاصله هتل فانوس کیش تا فرودگاه 8 دقیقه با ماشین می شود.

امکانات هتل فانوس شامل رستوران، کافى شاپ، ماهواره، خشکشویی، مینى بار و صندوق امانات، تاکسی سرویس، فضای سبز، سالن ورزشی، بیلیارد و ترانسفر فرودگاهی می باشد.

آدرس : كيش، میر مهنا، صفین پشت بازار پارس خلیج بلیط کیش مهر 96


هتل سالار کیش

هتل سالار کیش از هتل های 2 ستاره جزیره کیش است که به صورت هتل آپارتمان می باشد.  این هتل در نوار ساحلی جزیرهکیش قرار گرفته گرفته و نزدیک اسکله تفریحی و بازار ونوس کیش است که گردشگران تور کیش می توانند به راحتی در این بازار خرید کنند. فاصله هتل سالار کیش تا دریا 20 دقیقه می شود.

امکانات هتل سالار کیش شامل رستوران، كافی شاپ، یخچال، تلویزیون، سوئیت، اینترنت، حمل و نقل، نمازخانه و لابی می باشد. بلیط کیش آبان 96



:: برچسب‌ها: آفر هتل های کیش,نرخ هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش از هتل های 4 ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل در سال 1393 در خیابان امیر کبیر افتتاح گردید که به صورت واحدهای آپارتمانی می باشد. از امکانات هتل مهتاب کیش می توان به رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت و ... اشاره کرد. گردشگران و مسافرانی که به دنبال اتاق های رو به دریا می باشند هتل مهتاب کیش را پیشنهاد می کنیم چون اکثر اتاق های این هتل رو به دریا می باشند. بلیط کیش نوروز 97

هتل مهتاب کیش


هتل کوثر کیش

هتل کوثر کیش از هتل های تک ستاره که در نوار ساحلی جزیره کیش واقع شده است. این هتل دارای 24 اتاق دو تخته، سه تخته و پنج تخته می باشد. هتل کوثر کیش به دور از مرکز شهر کیش و نزدیک پارک دلفین ها می باشد و همچنین دارای ساحل اختصاصی نیز است. فاصله هتل تا فرودگاه 10 دقیقه می شود. از امکاناتی که هتل کوثر کیش برای مسافران تور کیش ارائه می دهد می توان به رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، صندوق امانات، اینترنت، تهویه مطبوع، پارکینگ و ... اشاره داشت. بلیط کیش پاییز 96

هتل کوثر کیش


هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش از هتل های تک ستاره جزیره کیش است که در فاصله 20 دقیقه از دریا قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل قاصدک بسیار خوب می باشد و به مراکز خرید و دیدنی های کیش نزدیک است. این هتل دارای اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته می باشد که اتاق ها بسیار تمیز هستند. امکاناتی که هتل قاصدک برای مسافران و گردشگران تور کیشارائه می دهد شامل رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، اینترنت، تاکسی سرویس، لابی، یخچال، تلویزیون و ... می باشد. بلیط کیش مهر 96

هتل قاصدک کیش


هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش به ساحل دریا و مسجد جامع کیش نزدیک می باشد و وابسته به مخابرات است. تعداد اتاق های این هتل 52 اتاق تمیز می باشد. هتل دیدار کیش به حمل و نقل شهری نزدیک است که از این لحاظ برای گردشگران تور کیش مناسب می باشد. از امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، لابی، نمازخانه، یخچال، تلویزیون، حمل و نقل و لابی اشاره کرد.

آدرس : کیش، بلوار نیایش، هتل دیدار کیش بلیط کیش آبان 96


هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش از هتل های با قیمت مناسب تک ستاره کیش می باشد. هتل ققنوس کیش در انتهای بلوار دریا قرار گرفته و از لحاظ دسترسی  به بازارهای کیش و همچنین اسکله تفریحی کیش در موقعیت مناسبی قرار گرفته است. امکانات هتل ققنوس شامل رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، فضای سبز، اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تاکسی سرویس و... می باشد. بلیط کیش آذر 96



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

بانجی جامپینگ کیش

بانجی جامپینگ کیش یکی از بهترین مجموعه های تفریحی کیش می باشد که از هیجان انگیزترین ورزش ها به شمار می رود. بانجی جامپینگ کیش دارای دو سکوی به ارتفاع های 40 و 60 متر است. این مجموعه ورزشی و تفریحی در زمینی به مساحت 1520 مترمربع در میدان المپیک، مجاور شهر زیر زمینی کاریز احداث گردید. به گردشگران تور کیش حتما پیشنهاد می کنیم که در سفر به کیش به بانجی جامپینگ کیش بروند و از این ورزش هیجان انگیز و لذت بخش استفاده کنند. در بانجی جامپینگ فاصله شما از زمین 40 متر است و با یک طناب فنری محکم و امن به پایین پرتاب می شوید. تمام اصول ایمنی در این وسیله رعایت شده است.

بانجی جامپینگ کیش

بانجی جامپینگ کیش


گذر طبیعت کیش

گذر طبیعت کیش یکی از بهترین مکان های تفریحی و دیدنی جزیره کیش است که در بخش شرقی جزیره قرار دارد. گذر طبیعت دارای فضایی به وسعت 35 هزار مترمربع و 6 هزار مترمربع فضای سبز است. این مکان دارای نورپردازی زیبا، وسایل بازی کودکان، فضایی برای بازی های ماسه ای و طراحی مبلمان مناسب می باشد. از دیگر جاذبه های ریبا و دیدنی گذر طبیعت می توان به 15 مجسمه فایبر گلاس از انواع پرندگان، آهوان و لاک پشت، ساخت آب نمای مرجانی و باغ ایرانی، نشیمنگاه ها و نصب آلاچیق اشاره کرد. همچنین این پارک دارای جاده سلامت به عرض 6.5 متر می باشد. گذر طبیعت می تواند گزینه خوبی برای تفریح و گردش برای مسافران و گردشگران تور کیش باشد تا در فضایی زیبا و دلنشین با خانواده سفر خوبی را سپری نمایند.

گذر طبیعت کیش

گذر طبیعت کیش


سواحل نقره فام کیش

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری و دیدنی کیش سواحل نقره فام کیش می باشد. در این ساحل آب دریا بسیار شفاف و روشن است و تا فاصله های دور کف دریا قابل مشاهده است. کارشناسان محیط زیست معتقدند که وجود مرجان ها باعث تصفیه آب و شفافیت سواحل می شود. ماهي‌هاي تزيينی و بسيار زيبا كه در آب‌های حاشيه كيش غوطه‌ور هستند و وجودشان را از تماشاگران پنهان نمی كنند، از جاذبه‌های دیدنی و زیبای كيش به حساب می آيند که توانسته اند گردشگران زیادی را جذب نمایند. علاقمندان به صید ماهی می توانند در قسمت جنوبی و غربی جزیره کیش به صید ماهی بپردازند. به مسافران و گردشگران تور کیش پیشنهاد می کنیم در سفر خود از این ساحل زیبا و رویایی دیدن نمایند.

سواحل نقره فام کیش

سواحل نقره فام کیش


خانه اعیانی کیش

یکی دیگر از دیدنی های جزیره کیش خانه اعیانی کیش می باشد. این خانه یادآور خانه های قدیمی است که چند خانواده در آن زندگی می کردند. از کاشی کاری های این خانه که از آثار بر جامانده می باشد می توان فهمید که این خانه به دوره ایلخانی مربوط بوده است. گرچه به این خانه کمتر توجه شده و به صورت ناشناس مانده است اما به مسافران و گردشگران تور کیش حتما پیشنهاد می کنیم که از این خانه اعیانی دیدن نمایند.

 خانه اعیانی کیش

خانه اعیانی کیش


کارتینگ کیش

یکی از مکان های تفریحی جزیره کیش پیست کارتینگ است. کارتینگ نوعی از ورزش موتوری با خودروهای چرخ‌ باز می باشد که بسیار هیجان انگیز است. کارتینگ کیش دارای 800 متر است که بزرگ ترین پیست خاورمیانه به شمار می رود. پیست کارتینگ شامل موتورهاى چهار چرخ ATV و ماشین هاى کنترل از راه دور مي باشد. به گردشگران و مسافران تور کیش پیشنهاد می کنیم که حتما به کارتینگ کیش بروند و از آن لذت ببرند.

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش,تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

آب انبار کیش

آب انبارها از قدیم از روش های ذخیره سازی آب در جزیره کیش می باشند. در سال 1372 این آب انبار دو قلو ساخته شد تا آب آشامیدنی جزیره را تامین کنند. اما با گذشت زمان و ساخت و سازها و تبدیل جزیره کیش به جزیره توریستی آب انبارها کارایی خود را از دست دادند و به یکی از جاذبه دیدنی و گردشگری کیش تبدیل شدند. این آب انبار دارای 2 گنبد و 5 بادگیر است به طوری که وقتی هوا وارد بادگیرها می شود به داخل گنبدها می رود و باعث ایجاد هوای خنک زیر گنبد می شود به همین دلیل آب داخل آبانبار خنک می ماند. آب انبار کیش در نزدیکی مجموعه درخت سبز و شهر تاریخی حریره قرار گرفته است. بلیط کیش نوروز 97

آب انبار کیش

آب انبار کیش


جزیره هندورابی کیش

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری و دیدنی کیش جزیره هندورابی کیش می باشد. این جزیره تقریبا خالی از سکنه و آرام با ساحلی زیبا و شنی و تخته سنگهای محلی می باشد که محل مناسب برای شنا و حمام آفتاب است. این جزیره در 9 کیلومتری جنوب غربی چیرو قرار گرفته است و دارای 22.8 کیلومتر مساحت می باشد. فاصله جزیره هندورابی کیش تا بندر لنگه 133 کیلومتر و تا بندر عباس 325 کیلومتر می شود. فعالیت اقتصادی بیشتر اهالی در جزیره هندورابی صید و غواصی می باشد. این جزیره از لحاظ سیاحت و ایرانگردی از زیر مجموعه های کیش محسوب می شود. بلیط کیش شهریور 96

جزیره هندورابی کیش

 


پارک آهوان کیش

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کیش پارک آهوان کیش می باشد که امکان مشاهده آهوان زیبا از فاصله نزدیک وجود دارد. این پارک در زمینی به مساحت 2 هکتار در انتهای خیابان فردوسی احداث گردید. پارک اهوان کیش دارای 17 قفس برای نگهداری از حیوانات مختلف از جمله شیر، میمون، روباه، گوزن، شغال، آهو، خرس و انواع پرندگان می باشد. این پارک مجهز به وسایل بازی کودکان نیز می باشد. گردشگران تور کیش می توانند با رفتن به پارک اهوان کیش از این آهوان ریبا دیدن نمایند و از سفر خود لذت ببرند. بلیط کیش پاییز 96

پارک آهوان کیش


فلای بورد کیش

یکی دیگر از تفریحات خوب کیش فلای بورد کیش می باشد. فلای بورد کیش وسیله ای ست که با اتصال به یک جت اسکی فرد را بر روی هوا معلق نگه می دارد. و با پمپاژ و فشار آب به فرد اجازه انجام حرکات نمایشی را می دهد. با این وسیله تفریحی می توانید تا ارتفاع 12 متری از سطح آب آزادانه پرواز کنید. فلای بورد کیش دارای شناوری است که با اطمینان از ایمنی آن می توانند از آن استفاده کنید و از این ورزش نهایت لذت را ببرید. بلیط کیش مهر 96

فلای بورد کیش

فلای بورد کیش


پارک آبی کیش

پارک آبی کیش (تم پارک آبی اوشن کیش) در زمینی به مساحت 5.6 هکتار در ساحل جنوبی جزیره کیش احداث گردید. این پارک آبی نخستین پارک آبی روباز در ایران است که بر اساس تم و داستان قلعه خورشید طراحی شده است. پارک آبی کیش دارای 4 استخر، 13 راید، اسپا، رستوران و منطقه خرید می باشد. این پارک آبی به گونه ای طراحی شده که برای بانوان نیز قابل استفاده می باشد. و همچنین برای خردسال، کودکان، نوجوانان، افراد میانسال و بزرگسال قابل استفاده می باشد. به گردشگران تور کیش پیشنهاد می کنیم در سفر به کیش به پارک آبی کیش بروند و از خدمات و وسایل تفریحی آن استفاده کنند و لذت ببرند. بلیط کیش آبان 96

پارک آبی کیش

پارک آبی کیش

پارک آبی کیش



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش,تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

پلاژ آقایان کیش

پلاژ آقایان ساحلی شنی و استاندارد مخصوص تفریح و شنای آقایان است. اگرچه در کل سواحل جزیره شنا کردن برای آقایان آزاد می باشد اما با توجه به امکانات ارائه شده در ساحل آقایان ما شنا در این ساحل را به شما مسافران تور کیش پیشنهاد می کنیم. پلاژ آقایان که در شمال شرقی جزیره قرار دارد دارای مساحتی بالغ بر 10000 متر مربع می باشد. پلاژ دارای زمین ورزش ها ساحلی نظیر والیبال، هندبال و فوتبال می باشد. هم چنین می توانید از امکانات دیگری نظیر ماساژ استفاده کنید. وجود نجات غریق ها در این ساحل این اطمینان را به شما می دهد که در صورت بروز مشکل سریعا امداد رسانی انجام می گیرد. ساحل آقایان دارای نورپردازی نیز می باشد که امکان شنا در شب را نیز به شما می دهد. بلیط کیش نوروز 97

پلاژ آقایان کیش

پلاژ آقایان کیش

 


جت اسکی در کیش

یکی از بهترین تفریحات در جزیره کیش جت اسکی می باشد که بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است. برای استفاده از جت اسکی لازم است که شرایط مورد نیاز آن را بدانید.

شرایط استفاده از جت اسکی عبارتند از:

1- به هر خانواده بیش از یک دستگاه جت اسکی داده نمی شود.

2- افرادی که وزن بالایی دارند باید به تنهایی از جت اسکی استفاده کنند.

3- پوشیدن جلیقه نجات الزامیست.

4- مطالعه دقیق و پر کردن فرم قرارداد اجاره جت اسکی

5- از سوار شدن خردسالان به لحاظ تامین امنیت جلوگیری می شود.

6-عدم اجرای هر گونه مانور آکروباتیک و خطرناک

7- رعایت فاصله 100 متری با هر گونه شناور و اسکله و مانع

گردشگران و مسافران تور کیش امیدواریم که با رعایت قوانین و شرایط نهایت لذت را از جت اسکی ببرند و سفر خوشی را سپری نمایند. بلیط کیش شهریور 96

جت اسکی در کیش

جت اسکی در کیش


پلاژ بانوان کیش

پلاژ بانوان کیش در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع در سواحل شمالی جزیره کیش احداث گردید. از امکانات پلاژ بانوان کیش می توان به تخت و سایبان، والیبال ساحلی، دوش صحرایی و سرپوشیده، بوفه، رختکن، ماساژ، سالن بدنسازی، غواصی، پارکینگ و ... اشاره کرد. این محوطه مخصوص بانوان می باشد که در زمان خاصی از شبانه روزی قابل استفاده است. بانوان می توانند تجربه خوشی را از شنا در این ساحل داشته باشند و از امکانات رفاهی ان استفاده نمایند. بلیط کیش پاییز 96

آدرس : کیش، خیابان سنایی، انتهای خیابان آریان

پلاژ بانوان کیش

پلاژ بانوان کیش

پلاژ بانوان کیش


بولینگ مریم کیش

مجموعه ورزشی بولینگ کیش یکی از مجموعه های تفریحی و ورزشی جزیره کیش می باشد که برای سرگرمی و تفریح بسیار مناسب است. این مجموعه ورزشی بین هتل شایان و بازار ونوس قرار گرفته است. بولینگ مریم کیش دارای امکانات سالن بولینگ، سالن بیلیارد، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، رستوران، کافی شاپ و کافی نت می باشد. سالن بولینگ مریم دارای 16 خط است که مطابق با استانداردهای دنیا طراحی شده اند. سالن بیلیارد این مجموعه در طبقه اول می باشد که دارای دو سالن مجزای خانوادگی است که جمعا 16 میز بازی شامل اسنوکر، پیرامید و ایت بال دارد. باشگاه بدنسازی این مجموعه صبح ها برای بانوان و بعد از ظهر ها برای آقایان می باشد. سونا و جکوزی مجموعه بولینگ مریم کیش برای آقایان و بانوان مجزا می باشد و قابل استفاده به صورت همزمان است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند در رستوران و کافی شاپ این مجموعه که در طبقه بالایی قرار دارد به سرو غذا بپردازند. بلیط کیش مهر 96

بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم کیش


آکواریوم کیش

آکواریوم کیش یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی جزیره کیش است که در آن گونه های مختلف گیاهان دریایی و آبزیانی وجود دارد. در آکواریوم کیش بیش از هفتاد نوع ماهی کمیاب و تزئینی زندگی می کنند. در این مجموعه انواع ماهیان آبهای شور و شیرین، پستانداران، مارها، تمساح ها، پرندگان کمیاب و ... وجود دارد. هر ساله گردشگران زیادی از این مجموعه دیدن می نمایند و به مسافران و گردشگران تور کیش حتما پیشنهاد می کنیم که از آکواریوم کیش دیدن نمایند این مکان دیدنی در خیابان فردوسی جنب پارک آهوان قرار گرفته است. بلیط کیش آبان 96

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش,تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

بازار دیپلمات کیش

بازار دیپلمات کیش در زمینی به مساحت 4000 متر مربع، در پنج طبقه (دو طبقه تجاری و دو طبقه اداری و در طبقه پنجم دو واحد رستوران 600 متری) احداث گردید. بازار دیپلمات در کنار برج های مسکونی دیپلمات قرار گرفته است. یکی از محاسن دیگر بازار دیپلمات نزدیک بودن به هتل ها و مراکز خرید از جمله بازار زیتون، مرکزتجاری کیش، هتل شایان، هتل صدف و هتل شایگان می باشد. این بازار دارای 119 واحد اداری و تجاری می باشد. بلیط کیش نوروز 97

آدرس : کیش، اراضی شرقی نوار ساحلی کیش، خیابان رودکی


بازار بهکیش کیش

بازار بهکیش از مراکز تجاری جزیره کیش است که با چندین شرکت کامپیوتری و خدماتی انواع کالا و خدمات را ارائه می نماید. این بازار دارای 40 غرفه می باشد که همگی فعال هستند. در این بازار انواع مختلف کالاهای مورد نیاز مانند مواد مصرفی و لوازم خانگی وجود دارند و بعضی از تولیدکنندگان خارجی و شرکتها نمایندگی فروش معتبر در بازار دارند. بازار بهکیش در زمینی به مساحت 4500 متر مربع و در زیربنایی به مساحت 2400 مترمربع جهت خرید گردشگران تور کیش احداث شده است. بلیط کیش شهریور 96


بازار دامون کیش

بازار دامون کیش از مراکز خرید مجهز کیش است که در دو طبقه تجاری با 100 غرفه و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران با چشم اندازی زیبا، غذاهای ایرانی، فست فود و غذا های چینی را به مشتریان عرضه می کنند. در این بازار انواع فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک، کامپیوتر ولپ تاپ، موبایل، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، قنادی، رستوران و کافی شاپ وجود دارد. بلیط کیش پاییز 96

آدرس : کیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران

 


بازار پارس خلیج کیش

بازار پارس خلیج کیش در شمال غرب جزیره کیش در منطقه بومی نشین واقع شده است. بازار پارس خلیج کیش از معدود بازارهایی است که قیمت اجناس در آن برای گردشگران تور کیش مناسب است. این بازار در کنار بازار عرب ها و اسکله میرمهنا قرار دارد و دارای دو رستوران و دو کافه می باشد. این بازار بیش از 150 غرفه دارد و در آن پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت،لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی، مشاور املاک و خدمات مسافرتی عرضه می شود. بلیط کیش مهر 96


بازار پدیده کیش

بازار پدیده کیش یکی از کامل ترین مرکز تجاری کیش به شمار می رود که در ابتدای جاده جهان و در مجاورت رستوران پدیده شاندیز کیش واقع شده است. بازار پدیده کیش علاوه بر بهره مندی از معماری زیبا دارای قسمت های مختلفی نظیر : غرفه های فروش کالا، اجرای برنامه های شاد موسیقی زنده، قرعه کشی و اهدا جوایز، رستوران، کافی شاپ و ... تشکیل شده است. اجناسی که در بازار زیبای پدیده به گردشگران تور کیش عرضه می شود شامل انواع پوشاک، کیف و کفش، چمدان، اسباب بازی، لوازم خانگی، وسایل آشپز خانه، وسایل تزیینی و دکوری، لوازم آرایشی و بهداشتی، صوتی و تصویری، مواد غذایی، مکمل های غذایی و دارویی و بسیاری اجناس دیگر که مسافران تور کیش می توانند با قیمتی مناسب خریداری نمایند.بلیط کیش آبان 96



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,بهترین مرکز خرید کیش,ارزانترین مرکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

بازار ماهی کیش

اگر علاقه مند به خوردن غذاهای دریایی هستید پیشنهاد ما به شما مراجعه به بازار ماهی فروشان در طول سفرتان به کیش است. این بازار که در نزدیکی پارک میرمهنا قرار دارد محل خوبی برای خرید انواع آبزیان و ماهی است. بازار ماهی مساحتی بالغ بر 2600 متر مربع دارا می باشد و شامل غرفه های فروش و پاک کردن ماهی می باشد. ماهی و آبزیان عرضه شده در این بازار شامل ماهی حلوا، سرخو، ماهی تن، انواع میگو و سینگو است. شما مسافران تور کیش می توانید از این بازار ماهی های تازه و خوش طعم تهیه کنید. بلیط کیش مهر 96

بازار ماهی کیش

بازار ماهی کیش


مرکز خرید رویا مال کیش

یکی از شیک ترین و جدیدترین بازار های کیش مرکز خرید رویا مال کیش است. این مرکز خرید دارای 5 طبقه که دو طبقه آن تجاری با 76 واحد و دو طبقه دیگر با 54 واحد و یک رستوران در پشت بام این بازار قرار دارد. مرکز خرید رویا مال کیش مرکز فروش برندهای معروف کیش می باشد. این مرکز در زمینه انواع پوشاک آقایان و بانوان، لوازم آرایش، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و دیجیتال، مواد غذایی، کیف و کفش و ... در حال فعالیت می باشد. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای رفتن به این مرکز خرید به خیابان رودکی، نبش هتل پانیذ بروند. بلیط کیش پاییز 96

مرکز خرید رویا مال کیش

مرکز خرید رویا مال کیش


مرکز تجاری سارینا 2 کیش

مرکز تجاری سارینا 2 کیش در میدان امیرکبیر روبروی بازار مروارید واقع شده است. این بازار با نمای کلاسیک و زیبای سنگی الهام گرفته از بناهای تاریخی ایران مانند مسجد امام اصفهان، سی و سه پل، پل خواجو، سر در میدان حسن آباد تهران و حافظیه شیراز یکی از شاهکارهای معماری ایران، خاورمیانه و جهان طراحی شده است. این مرکز تجاری شامل 8 طبقه که سه طبقه زیر زمین شامل پارکینگ ها، انباری ها و تاسیسات بوده و 5 طبقه روی آن بازار با کاربری های مختلف می باشد. بلیط کیش نوروز 97


مرکز تجاری سارینا 1 کیش

مرکز تجاری سارینا 1 کیش در زمینی به مساحت 5292 متر مربع در اراضی شرقی جزیره زیبای کیش، بلوار خیام احداث گردید. این مرکز تجاری شامل 10 طبقه که 7 طبقه اداری، 1 طبقه خدماتی، 1 طبقه نمایشگاهی و 1 طبقه پارکینگ می باشد. این مرکز خرید دارای امکاناتی از جمله برق اضطراری، اعلام حریق، آنتن مرکزی، برقگیر، دوربین مداربسته و درب های الکترونیکی، شبکه اینترنت پرسرعت، سیستم ارتینگ، 4 دستگاه آسانسور، 2 دستگاه پله برقی و... است. از محاسن این مرکز تجاری نزدیکی به مراکز خرید و چشم انداز زیبای دریا می باشد. بلیط کیش آبان 96


بازار عربها کیش

بازار عربها یا بازار صفین از قدیمی ترین بازار های جزیره کیش می باشد که در منطقه بومی‌نشین و نزدیک به ساحل شمال غربی جزیره واقع شده است. از نظر مساحت بازار عربها بسیار کوچک می باشد و اکثر فروشندگان آن عرب زبان هستند. این بازار دارای یک طبقه می باشد و از مرکز شهر دور است به همین دلیل مسافران کمتری به این بازار مراجعه می کنند. غرفه های این بازار در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی فعالیت می کنند و کالاهای آن نسبت به سایر بازارها ارزان می باشد. بازار عربها به بازار پارس خلیج نزدیک می باشد در كنار اسكله ميرمهنا قرار دارد. بلیط کیش آذر 96



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,بهترین مرکز خرید کیش,ارزانترین مرکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل آرا کیش

هتل آرا از هتل آپارتمان های کیش می باشد.این هتل در میدان پردیس واقع شده است.به همین منظور دسترسی به مراکز خرید پردیس 1 و 2 از ویژگی های بسیار عالیه این هتل می باشد.امکانات هتل شامل:رستوران و کافی شاپ و خدمات خشکشویی می باشد.

این هتل برای گردشگران تور کیش که هزینه هتل برایشان حائز اهمیت است این هتل بسیار مناسب می باشد.مهمانان عزیز تور کیش هتل شایگان آبان 96 می توانند به اسکله تفریحی که در نزدیکی هتل است رفته و لحظات خاطره انگیزی را تجربه کنید.

هتل آرا کیش


هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس از هتل آپارتمان دو ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل نسبت به قیمتش امکانات  و خدمات ویژه ایی را به مهمانان تور کیش هتل شایگان نوروز 97 خود ارائه می دهد.فاصله هتل تا فرودگاه با وسیله نقلیه 10 دقیقه می باشد.از امکانات هتل :رستوران ، کافی شاپ، خشکشویی، اینترنت و ... می باشد.

با تور کیش همراه شوید و در این هتل آپارتمان بسیار زیبا لحظات خوش و آرامی را سپری کنید.

هتل گلدیس کیش


هتل دیدار کیش

هتل دیدار از هتل های تک ستاره جزیره کیش بوده و در منطقه بومی بنام صفین ولقع شده است.این هتل برای گردشران تور کیش که نزدیکی هتل به مرکز جزیره کیش و مراکز خرید حائز اهمیت است مناسب نمی باشد گرچه که این هتل سرویس هایی را برای رفت و آمد گردشگران تور کیش هتل شایگان شهریور 96 فراهم کرده است.

امکانات هتل دیدار کیش: یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ

گردشگران تور کیش می توانند به همراه عزیزانشان به اسکله تفریحی و دریا  که تنها 20 دقیقه با هتل فاصله دارد بروند و در آنجا لحظات خوشی را سپری کنند.

هتل دیدار کیش

 


هتل آسیا کیش

این هتل یکی از هتل های تک ستاره جزیره کیش می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی کیش 20  دقیقه می باشد.این هتل دارای 19 باب 80 تخته می باشد. هتل آسیا پذیرای گردشگران خارجی است که دارای ویزای کیش می باشند.هتل تک ستاره آسیا خدماتی عالی نسبت به موقعیت هتل در اختیار گردشگران عزیز تور کیش هتل شایگان پاییز 96 خود قرار می دهد.

هتل آسیا کیش

 


هتل دریا کیش

هتل دریا کیش از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد و مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس قرار دارد.گردشگران تور کیش هتل شایگان مهر 96 که علاقه زیادی به کارتینگ دارند می توانند با کمی پیاده روی به کارتیگ رفته و در آنجا وقت گذرانی کنند.از ویژگی های دیگر این هتل اینکه به مراکز خرید و تفرجگاه ها بسیار نزدیک می باشد.اتاق های این هتل دارای 2 ، 3 تخته و .. می باشد.

امکانات هتل دریا کیش:

  • بوفه صبحانه
  • کافی شاپ روباز
  • اینترنت در تمامی هتل
  • سرویس بازار هر روزه
  • گشت جزیره روزانه به صورت گروهی

فاصله این هتل تا فرودگاه کیش 10 دقیقه می باشد.با تور کیش هتل شایگان آذر 96 همراه شوید و کنار عزیزانتان لحظات خوشی را سپری کنید.

هتل دریا کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل برای کسانی که نزدیکی هتل به مراکز خرید و اسکله تفریحی برایشان حائز اهمیت است این هتل مناسب می باشد.امکانات هتل تماشا کیش: تلویزیون ماهواره اى , سیستم خنک کننده (اسپیلت ، کولر گازى) , مینى بار، لاندرى

با تور کیش هتل شایگان آبان 96 همراه شوید و در این هتل لحظات خاطره انگیزی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل تماشا کیش


هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد.امکانات و خدمات  رفاهی هتل:میز بیلیارد ،گشت دور جزیره به مدت دو ساعت و نیم ،ترانسفر فرودگاه و... می باشد.

گردشگران تور کیش که به دنبال هتلی با امکانات بسیار عالی و قیمت مناسب هستند هتل فارابی کیش گزینه مناسبی است.با تور کیش هتل شایگان نوروز 97 همراه شوید و در این هتل لحظات رویایی و خاره برانگیزی را کنار عزیزنتان تجربه کنید.

هتل فارابی کیش


هتل پردیس کیش

هتل پردیس کیش از هتل های تک ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل برای مسافران تور کیش هتل شایگان شهریور 96 که هزینه هتل برایشان اهمیت دارد مناسب است این هتل با وجود هزینه بسیار کم دارای امکانات مورد نیاز گردشگران تور کیش را فراهم می کند.با تور کیشهمراه شوید و اقامتی رویایی را تجربه کنید.

هتل پردیس کیش


هتل خاتم کیش

این هتل از هتل های تک ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل مختص به خانواده سپاهی می باشد.گردشگران تور کیش هتل شایگان پاییز 96 که نزدیکی به بازار برایشان حائز اهمیت است این هتل به بازار عرب ها نزدیک می باشد.با تور کیش همراه شوید و در این هتل بسیار ویژه و با خدمات و امکانات رفاهی بسیار عالی این هتل لحظات به یادماندنی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل خاتم کیش


هتل شایلی کیش

هتل شایلی یکی از بهترین هتل های 3 ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل دارای 39 اتاق بسیار دنج می باشد.گردشگران تور کیش هتل شایگان مهر 96 که نزدیک بودن به اسکله تفریحی برایشان حائز اهمیت است لازم به ذکر است که این هتل فاصله اندکی با اسکله تفریحی و مرکز خرید زیتون دارد.رستوران هتل دارای انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد.با تور کیش هتل شایگان آذر 96 همراه شوید تا در این رستوران بسیار عالی لحظات به یادماندنی را کنار عزیزانتان تجربه کنید.

هتل شایلی کیش



:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,نرخ هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,آفر هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل دارای 28 اتاق و 152 تخت می باشد.گردشگرانتور کیش که به دنبال هتلی با امکانات عالی و خدمات رفاهی  مناسب هستند می توانند از این هتل دیدن نمایند.امکانات هتل:یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ

همچنین فاصله هتل تا دریا 5 دقیقه می باشد.با تور کیش هتل شایگان آبان 96 همراه شوید و در این هتل بسیار عالی لحظات خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل عالی قاپو کیش


هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش یکی از بهترین و معروفترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل در سال 1385 افتتاح گردیده است.این هتل بسیار لوکس دارای 4 رستوران مدرن و با امکانات عالی(دور رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و رستوران سنتی با نمای بسیار ویژه و رستوران خانه اسپاگتی با سرو انواع غذاهای ایتالیایی)  آماده پذیرایی از شما گردشگران تور کیشمی باشد.همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 15 دقیقه می باشد.گردشگران تور کیش می توانند به دوبازار پردیس و پانیذ که از معروفترین بازار های جزیره کیش می باشد دیدن نمایند.این هتل پنج ستاره بسیار زیبات و لوکس آماده خدمت  رسانی به شما گردشگران تور کیش هتل شایگان نوروز 97 می باشد.

امکانات هتل پارمیس کیش:سیستم تهویه مطبوع , پذیرش 24ساعته , استخر و جکوزی, فروشگاه و .... می باشد.با اقامت در این هتل سفری به یادماندنی و خاطره انگیزی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش یکی از هتل های دوستاره جزیره کیش می باشد.این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد. اقامت کودکان زیر 5 سال در این هتل بصورت رایگان می باشد.موقعیت این هتل برای گردشگران تور کیش هتل شایگان شهریور 96 که نزدیکی به بازار برایشان حائز اهمیت است این هتل روبه روی بازار مروارید و نزدیک به دریا می باشد.فاصله هتل تا فرودگاهی 3 کیلومتر می باشد.گردشگران تور کیشمی توانند از امکانات رایگان این هتل که شامل صبحانه و ترانسفر فرودگاهی استفاده نمایند

...امکانات هتل:لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و

 


هتل اسپادانا کیش

یکی از هتل های ارزان قیمت جزیره کیش می باشد که در نزدیکی پشت پلاژ بانوان واقه شده است.این هتل دارای 79 اتاق با ظرفیت 221 نفر می باشد.گردشگران تور کیش هتل شایگان پاییز 96 که به دنبال هتل با امکانات بسیار عالی و قیمت بسیار مناسب می باشند.این هتل گزینه مناسبی است.

امکانات هتل:اتاق بیلیارد , کافى شاپ لابى .لاندرى, مینى بار و صندوق امانات ,گشت سیاحتى جزیره ,گشت بازارها

هتل اسپادانا کیش


هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش یکی دیگر از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل درنزدیکی شرق جزیره و در کنار دریا واقع شده است.همچنین گردشگران تور کیش می توانند از پارک آهوان که در نزدیکی هتل واقع است اوقات خوشی را با عزیزانتان سپری کنید.

امکانات هتل:استخر،سونا و جکوزی ،قایق سواری و جت اسکی،رستوران،کافی شاپ، رستوران سنتی ، رستوران فضای باز و فست فود و ... می باشد.گردشگران تور کیش هتل شایگان مهر 96 می توانند در فضای باز رستورن و کافی شاپ لحظات به یادماندی را برای خود و عزیزانشان به ارمغان بیاورد.

هتل گامبرون کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش یکی از هتل های بسیار معروف و پنج ستاره جزیره کیش می باشد و در روبروی پارک شهر واقع است.این هتل به دلیل نزدیک بودن به مراکز خرید و مکان ها تفریحی مورد توجه بسیاری از مسافران تور کیش هتل شایگان آبان 96 قرار گرفته است.امکانات و خدمات رفاهی هتل شامل:استخر, سالن اسپا,جکوزی,اینترنت پر سرعت,رستوران,کافی شاپ ۲۴ ساعته,محوطه فضای سبزسالن همایشسالن کنفرانس و ....

مسافران تور کیش می توانند در رستوران این هتل انواع غذاهای بسیار لذیذ و بین المللی را نوش جان نماییند.شما مسافران عزیز می توانید برای اطلاع از سفر های کیش با شماره تلفن های درج شده در داخل پکیج ها تماس بگیرید.

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش


هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل در خیابان میرمهنا واقع می باشد.هتل فانوس برای خدمات رسانی بهتر بازسازی شده و امکاناتی نظیر باشگاه بیلیارد زبه این مجموعه اضافه شده است.این هتل دارای 40 اتاق می باشد.لازم به ذکر است فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه می باشد.با تور کیش همراه شوید و از امکاناتی نظیر  لابی، سالن ورزشی، رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، صبحانه، خشکشویی و لاندری بهره مند شوید.

همچنین برای مسافران تور کیش هتل شایگان نوروز 97 ترانسفر فرودگاهی در نظر گرفته شده است.

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش


هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش می باشد و بین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا واقع شده است.رستوران هتل با ظرفیت 150 نفر آماده پذیرایی  انواع غذاهای دریایی و فرنگی از شما گردشگران تور کیش می باشد.گردشگران تور کیش هتل شایگان شهریور 96 می توانند از مرکز خرید زیتون که در نزدیکی این هتل می باشد دیدن نمایند.

با تور کیش همراه شوید و در این هتل بسیار زیبا و مقرون به صرفه لحظات آرام و خوشی را سپری کنید.

هتل هلیا کیش

 


هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش یکی از بهترین هتل های سه ستاره جزیره کیش می باشد.نزدیک بودن این هتل به دریا موجب شده گردشگرانتور کیش این هتل را انتخاب کنند.از امکانات این هتل:یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پاركینگ، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، كافی شاپ، اینترنت در لابی

گردشگران تور کیش هتل شایگان مهر 96 می توانند در رستوران هتل که دارای انواع غذاهای بین المللی می باشد همراه با موزیک زنده لحظات رویایی و به یادماندنی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل دیدنیها کیش

 



:: برچسب‌ها: آفر هتل های کیش,نرخ هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل ستاره طلایی کیش

از جمله هتل های 3 ستاره و خوب کیش می توان به هتل ستاره طلایی کیش با مجموع 42 اتاق اشاره کرد. هتل ستاره طلایی در کنار یک پارک جنگلی  در میدان پرواز کیش احداث شده است.این هتل برای کسانی که به دنبال هتلی مقرون به صرفه به همراه امکانات رفاهی مطلوب می باشند بسیار مناسب خواهند بود.بخاطر دور بودن هتل از مراکز خرید و مکان های تفریحی کیش ترانسفر رایگان در اختیار مسافران تور کیش هتل شایگان نوروز 97 می باشد.همچنین شما می توانید از رستوران هتل و دیگر امکانات رفاهی موجود بهره ببرید.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش


هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا یکی از بهترین و معروفترین هتل های 4 ستاره جزیره کیش می باشد و در زمینی به مساحت 10000 متر مربع  بصورت سه فاز طراحی شده است.رستوران نخل در این هتل آماده سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد.از دیگی امکانات هتل شامل:ترانسفر فرودگاهی رایگان،اینترنت رایگان،کافشاپ،پخش فیلم و لابی و .... می باشد.اتاق های هتل شامل 36 اتاق یک تا چهار نفره و 21 واحد ویلایی است که اتاق ها در فاز هتل و ویلاها در فاز ویلایی قرار دارند.با تور کیش هتل شایگان شهریور 96 همراه شوید و در این هتل بسیار عالی اقامتی خوش و دلنشین را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل گاردنیا کیش

 


هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش با مساحت 1200 متر مربع در نزدیکی نوار ساحلی واقع می باشد.هتل دارای 47 اتاق بسیار لوکس  و با امکانات  خدمات رفاهی عالی آماده پذیرایی از شما گردشگران تور کیش هتل شایگان پاییز 96 می باشد.همچنین هتل دارای خدمات رایگان تفریحی(دوچرخه سواری) می باشد.امکانات دیگر هتل شامل:رستوران،کافیشاپ،اینترنت رایگان،فروشگاه و بیلیارد و ... می باشد.فاصله هتل تافرودگاه 30 کیلومتر می باشد و تا مرکز شهر 20 کیلومتر می باشد.

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش


هتل کوثر کیش

هتل تک ستاره جزیره کیش یک هتل ساحلی با منظره بسیار عالی می باشد.هتل دارای 24 اتاق بسیار لوکس و با امکانات ویژه نظیر اینترنت، تلویزیون، تهویه مطبوع و صندوق امانات ، رستوران، کافیشاپ را به مسافران تور کیش هتل شایگان مهر 96 خود ارائه می دهد.فاصله هتل تا فرودگاه 8 دقیقه می باشد.اگر به دنبال هتل با قیمت مناسب و امکانات عالی هستید هتل کوثر پیشنهاد خوبی است.

هتل کوثر کیش

 

 


هتل کیش الیت کیش

این هتل دو ستاره از هتل های ساحلی جزیره کیش می باشد و اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته است.از ویژگی هایی که این هتل مورد توجه مسافران تور کیشقرار گرفته است رستوران شیشه ایی بروی آب می باشد.هتل کیش الیت از نظر قیمت بسیار مناسب و امکانات و خدمات رفاهی ویژه ایی را به مسافران تور کیش هتل شایگان آذر 96 خود ارئه می دهد.اگر به دنبال هتل با این ویژگی ها هستید این هتل بسیار مناسب می باشد.

هتل کیش الیت کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

بانجی جامپینگ کیش

بانجی جامپینگ یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین ورزش در جزیره کیش می باشد.در اصل در این ورزش فرد با طناب فنر دار از ارتفاع به سمت زمین سقوط آزاد می کند.بانجی جامپینگ کیش در مرکز جزیره ، میدان المپیک ، مجاور شهر زیر زمینی کاریز واقع شده است.همچنین گردشگران تور کیش هتل شایگان آبان 96 می توانند در دو سکوی 40 و 60 متری لذت پرش را تجربه نمایند.با تور کیش همراه شوید و لذت پرش واقعی را تجربه کنید و لحظات خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

بانجی جامپینگ کیش


باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش یکی از بهترین و معروفترین جاذبه های گردشگری در جزیره کیش می باشد.باغ پرندگان کیش به دو قسمت جداگانه تقسیم شده است.محوطه اول بصورت این است که بروی هر قفس توضیحات و اطلاعات مفید نوشته شده که شما گردشگران تور کیش می توانید لذت ببرید.محوطه دوم به گونه ایی است که پرواز  پرندگان را آزادانه می توانید مشاهده کنید.گرشگران تور کیش می توانند در این پاغ پرندگان علاوه بر پرنده مختلف، تمساح گاندو يا پوزه کوتاه، آهو و ميمون را می توانید دیدن نمایید.با تور کیش هتل شایگان نوروز 97 همراه شوید و اوقات خوشی را در این پاغ پرندگان سپری نمایید.

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش


کیبل اسکی کیش

یکی از بزرگترین کیبل روی خاورمیانه جزیره کیش می باشد.کیبل اسکی کیش مناسب ترین محل برای برگزاری مسابقات و تمرین تیم‌های داخلی و خارجی است.امکانات این مجموعه شامل:رختکن و دوش، سکوی شروع، اتاق آموزش و فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی مخصوص کیبل اسکی، رستوران و کافی‌شاپ

گردشگران تور کیش هتل شایگان شهریور 96 می توانند در پس از کمی تفریح و تمرین به رستوران و کافیشاپ این مجموعه رفته و بهترین لحظات را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

کیبل اسکی کیش

کیبل اسکی کیش


خانه مردم شناسی کیش

یکی دیگر از دیدنی های کیش که بسیار جالب می باشد خانه مردم شناسی می باشد.این خانه دارای 15 اتاق و دو حیاط بسیار دنج و عالی می باشد.صاحب اصلی این خانه حاج عبدالله بن شاهین می باشد.یکی از این حیاط ها به صورت مجلسی می باشد.گردشگران تور کیش هتل شایگان پاییز 96 می توانند از صنایع دستی و دیدنی هایی بومیان کیش دیدن نمایند.با تور کیش همراه شوید و از دیدنی های بسیار زیای کیش دیدن نمایید.

خانه مردم شناسی کیش


اسکله تفریحی کیش

از جمله جاذبه های گردشگری که شما میهمانان عزیز تور کیش هتل شایگان مهر 96 می توانید به آنجا رفته و لذت ببرید اسکله تفریحی می باشد.از قبیل امکاناتی که در اختیار گردشگران تور کیش قرار گرفته است جت اسكى ، قايق هاى پدالى ، قايق هاى ماهيگيرى ، قايق هاى پارويى ، سه چرخه هاى آبى ، امكانات غواصى و قايق هاى كف شيشه اى می باشد.

شما گردشگران تور کیش می توانید اوقات خوشی را در این اسکله تفریحی کنار عزیزانتان سپری کنید.

اسکله تفریحی کیش



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش,تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش در ضلع جنوب شرقی کیش واقع می باشد.پارک ساحلی سیمرغ کیش این پارک در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری و با  کیفیت منحصر به فرد و چشم اندازی عالی احداث شده است.این پارک فضایی مناسب برای کودکان و دوچرخه سواری و پیاده روی را برای گردشگران تور کیش هتل شایگان نوروز 97 به ارمغان آورده است. زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت و ... از دیگر امکاناتی است که در اختیار گردشگران تور کیش قرار گرفته است.

پارک ساحلی سیمرغ کیش


کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش یکی از  جاذبه های گردشگری جزیره کیش می باشد.كشتي عظيم الجثه ای است كه در نوار غربی و در نزديكی ساحل جزيره زيبای كيش به گل نشسته است.همچنین  گردشگران تور کیش هتل شایگان شهریور 96 بهتر است در این زمان بازديد از غروب جزيره و كشتي يوناني، يك ساعت قبل از غروب خورشيد را دیدن نمایند.همچنین  پارک ساحلی کیش در نزدیکی این کشتی قرار دارد.تماشاي خورشيد، در پشت كشتي يوناني وقتي به آهستگي در آبهاي نيلگون خليج فارس از نظر پنهان شده و غروب مي كند برای شما گردشگران تور کیش بسیار جذاب و رویایی می باشد.با تور کیش همراه شوید و در از این جاذبه گردشگری که رو به فرسوده شدن است دیدن نمایید.

کشتی یونانی کیش


پارک آبی کیش

پارک آبی کیش یکی دیگر از جاذبه های گردشگری بسیار معروف و جذاب جزیره کیش می باشد.پارک آبی کیش اولین تم پارک آبی ایران و نیز اولین پارک آبی روباز ایران است که بر اساس داستان راز قلعه خورشید طراحی شده است.در محوطه پارک آبی کیش چند رستوران و نوشیدنی فروشی، مرکز خرید و اسپا وجود دارد.از دیگر ویژگی هایی که مورد توجه گردشگران تور کیش قرار گرفته است در کنار روباز بودن، این است که روزهای مخصوصی را به زنان اختصاص داده است تا از محیط و جاذبه های پارک استفاده کنند و حمام آفتاب بگیرند.تم پارک آبی اوشن همچنین دارای یکی از بلندترین رایدهای منطقه است؛ راید پیچالوپ که ارتفاعی ۲۴ متری دارد.با تور کیش هتل شایگان پاییز 96 همراه شوید و در این جاذبه گردشگری نهایت لذت راببرید.

پارک آبی کیش

پارک آبی کیش


اسب سواری کیش

اسب سواری کیش یکی از جاذبه های گردشگری بسیار جذاب جزیره کیش می باشد.گردشگران تور کیش هتل شایگان مهر 96 می توانند در باشگاه اسب سواری لحظات بسیار هیجان انگیزی را تجربه نمایند.در حال حاضر این اسب ها نژادهای تربرد، دوخون، درهشوی و عرب می باشد.با تور کیش همراه شوید و در این تفریحگاه بسیار جذاب و هیجان انگیز اوقات خوشی را سپری کنید.

اسب سواری کیش


پیست اسکیت روی یخ کیش

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری و تفریحی جزیره کیش پیست اسکیت روی یخ می باشد که در مرکز خرید دامون واقع شده است.همچنین اسکی روی یخ یک ورزش نوپا و جدید می باشد اما دامون از همان ابتدای فعالیت از مربیان و اعضای تیم های ملی اسکیت این لاین و اسکیت روی یخ برای آموزش جدی استفاده کرده است.گردشگران تور کیش هتل شایگان آذر 96 می توانند از  فودکورت و کافی شاپ، رستوران فرانسوی، مرکز شبیه ساز پرواز فلای دامون، برندهای معتبر تجاری، سوپرمارکت 24 ساعته لحظات به یادماندنی را کنار عزیزانتان سپری کنید.با تور کیش همراه شوید و از این ورزش مهیج و پرنشاط لذت ببرید و لحظات رویایی را سپری کنید.

پیست اسکیت روی یخ کیش



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش,تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

غواصی کیش

جزیره کیش یکی از مناسب ترین مکان ها برای غواصی می باشد.گردشگران تور کیش هتل شایگان نوروز 97 می توانند در آب های نیلگون خلیج فارس شنا کنند نهایت لذت را ببرند. پوشش مرجانی در سواحل شرقی جزیره واقع شده است و همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.وجود مراکز آموزشی و در عین حال تفریحی غواصی این منطقه را به قطب غواصی کشور تبدیل کرده است.با تور کیش همراه شوید و نهایت لذت را با شنا کردن در جزیره کیش تجربه نمایید.


آبنمای موزيكال کیش

آبنمای موزيكال کیش اولين و بزرگترين آبنمای موزيكال دريايی در كشور است که از سال 93 شروع به ساخت شد و در نوروز سال 96 افتتاح گردید.این آبنما با قابليت های ديگری مانند لیزر شو، ویدئو پروجکشن، پرده های آبی، افکت آتش و رباتهای پیشرفته از ساير آبنماهايی كه تاكنون در منطقه خاورميانه ساخته شده است.همچنین در این آبنما نازل های پرتاب کننده آب تا ارتفاع 60 متر نصب خواهد شد.لذا مسافران تور کیش هتل شایگان پاییز 96 می توانند در سرزمین یخی و مرکز بازی که در این مجموعه فرهنگی است لذت ببرند.


دوچرخه سواری کیش

یکی از بهترین تفریحاتی که مسافران تور کیش هتل شایگان مهر 96 می توانند لذت ببرند و وقت گذرانی کنند دوچرخه سواری در جزیره کیش می باشد.مسیری که برای دوچرخه سواران در نظر گرفته شده اعم از هرگونه اتومبیل می باشد.همچنین مسافران تور کیش می توانند برای کرایه اتومبیل به ایستگاه های اسکله تفریحی،فاز 2 صدف،پرشین گلف و کشتی یونانی رفته و با ارائه کارت شناسایی از این مجموعه تفریحی لذت ببرد.

دوچرخه سواری کیش


کارتینگ کیش

کارتینگ از بهترین و معروفترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش می باشد.این پیست با طول 800 متر و عرض 7 متر یکی از بزرگترین و معروفترین پیست های تفریحی و گردشگری اتومیل رانی در خاورمیانه می باشد.همچنین گردشگران تور کیش هتل شایگان آذر 96 می توانند از موتور های چهارچرخ ATV و ماشین های کنترل از راه دور نیز دیدن نماییند.حداقل سن برای استفاده از کارتینگ 10 سال و حداقل قد 140سانتی متر می باشد.با تور کیش همراه شوید و در این مکان تفریحی و هیجان انگیز اوج لذت و هیجان را تجربه نمایید.

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

 


برج اطلس کیش

برج اطلس یکی از بهترین و معروفترین جاذبه های گردشری جزیره کیش می باشد.این برج مسکونی با زیر بنای 1935 متر مربع در 16 طبقه در میدان پرشین واقع می باشد.برج اطلس کیش در بهترین موقعیت مکانی قرار گرفته که مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش قرار گرفته است.از ویژگی های بسیار مهم این برج نزدیکی به اسکله و دریا و مراکز خرید و ... می باشد.این برج به دلیل دسترسی آسان به اماکن اغداری و تفریحی مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش قرار گرفته است.

برج اطلس کیش

 

 


 



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش,تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان یکی از زیباترین پارک های جزیره است که در کنار آب ها نیلگون خلیج فارس قرار دارد. این پارک زبا مکان تفریح بسیاری از مسافران تور کیش هتل شایگان آبان 96 است. جاده جهان که پیست دوچرخه سواری جزیره محسوب می شود از این پارک عبور می کند. بازار مرجان نیز در کنار این پارک قرار دارد. هم چنین رستوران های زیادی در کنار این پارک قرار دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. پوشش گیاهی پارک شامل درختچه های کوتاه، انواع گل ها و درختان است. در پارک مرجان تعداد زیادی آلاچیق نیز وجود دارد.

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش


شهر زیر زمینی کاریز کیش

شهر زیر زمینی کاریز یکی از بهترین و معروفترین جاذبه های گردشگری و آثار باستانی جزیره کیش می باشد.این آثار بیشتر از 2500 سال قدمت دارد و آب شیرین قابل نوشیدن مردمان جزیره کیش را تامین کرده است.در زمان های گذشته این روش یکی از پیشرفته ترین روش ها برای حفر قنات بوده است.شهر کاریز در عمق ۱۶ متری زیر زمین قرار دارد. سقف آن هشت متر ارتفاع و بیشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هایی است که با نظر کارشناسی ۲۷۰ تا ۵۷۰ میلیون سال قدمت دارد و تک تک آن شناسایی و دارای شناسنامه رسمی است.این مکان مناسبی برای وقت گذرانی و دیدن آثار باستانی گردشگران تور کیش هتل شایگان نوروز 97 می باشد.

شهر زیر زمینی کاریز کیش

شهر زیر زمینی کاریز کیش


جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش یکی از بهترین و معروفترین جاذبه گردشگری در امتداد جزیره کیش می باشد.ساحل جزیره کیش به دلیل شفاف بودن بسیار زیاد تا عمق زیادی از آن قابل رویت می باشد.مسافران تور کیش هتل شایگان پاییز 96 می توانند لحظات رویایی را شاهد آکواریوم طبیعی باشند.

جاده دنیا کیش


پاراسیلینگ کیش

پاراسیلینگ کیش یکی از بهترین و معروفترین دیدنی های جزیره کیش می باشد.این جاذبه گردشگری یکی از مهیج ترین تفریح در کیش محسوب می شود.در این نوع ورزش چتری به قایق موتوری متصل می باشد که با به حرکت درآمدن قایق شخصی که به چتر متصل است جابجا می شود و هیجان خاصی را برای فرد بوجود می آورد.با تور کیش هتل شایگان مهر 96  همراه شوید و از پاراسیلینگ کیش بهترین خاطره را تجربه کنید.

پاراسیلینگ کیش


خانه اعیانی کیش

خانه اعیانی کیش یکی از بهترین و معروفترین  جاذبه های جزیره کیش می باشد.نمای داخلی و ظاهری این جاذبه گردشگری از کاشی هایی زينت بخش بناهای مهم ايلخانی ايران همچون تخت سليمان و سلطانيه است.وجود اين مقدار كاشی كه يقيناً عنصر وارداتی به جزيره است نشان می دهد كه اين عمارت به يكی از ثروتمندان كيش تعلق داشته است.با تور کیش همراه شوید و از جاذبه گردشگری بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

خانه اعیانی کیش



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش,تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار یک رستوران شیک با محیطی بسیار فانتزی و زیبا است. دکور رستوران ترکیبی از رنگ های سفید، صورتی و سبز است که فضای بسیار آرامش بخشی را برای صرف غذا در اختیا شما مسافران تور کیش هتل شایگان نوروز 97 قرار می دهد. رستوران در اواخر سال 1391 افتتاح شده است و حدود پنج سال است که خدمات ارائه می کند. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است که با کیفیت هر چه بهتر طبخ می شوند. در طول صرف غذا می توانید از موسیقی زنده لذت برده و تا آماده شدن سفارش خود می توانید از اینترنت بی سیم که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد استفاده کنید.

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش

 

 


رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت از جمله رستوران های معروف و بنام جزیره ی کیش می باشد.این رستوران سنتی علاوه بر طبخ غذاهای لذیذ و با کیفیت در فضایی سنتی،موسیقی زنده را هم در میزبانی خود به مسافران تور کیش ارائه می دهد.تمامی گردشگران تور کیش هتل شایگان پاییز 96 می توانند به همراه خانواده و دوستان خود به این رستوران معروف کیش رفته و اوقات خوشی را بگذرانند.

رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت کیش


رستوران نهنگ سفید کیش

از رستوران های دریایی معروف کیش،رستوران نهنگ سفید است که در نزدیکی اسکله واقع شده است.کوسه کباب لذیذ رستوران نهنگ سفید باعث جذب بسیاری از مسافران تور کیش هتل شایگان مهر 96 شده است.از لحاظ قیمت،آن بخش از رستوران که با موسیقی زنده همراه می باشد بیشتر است.در کنار سرو غذاهای با کیفیت شما می توانید ازفضای زیبای رستوران و منظره روبه دریا هم بهره ببرید.

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش



:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,رستوران های خوب کیش,بهترین رستوران های کیش,رستوران های سنتی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل کوثر کیش

هتل کوثر کیش از هتل های تک ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل دارای ساحل اختصاصی ویژه کودکان می باشد.گردشگرانتور کیش که به دنبال هتلی آرام  می باشند این هتل به دلیل دور بودن از مرکز شهر بسیار آرام می باشد.هتل کوثر به بازار مرجان نزدیک می باشد.همچنین گردشگران تور کیش هتل مارینا نوروز 97 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای مورد علاقه شان را نوش جان کنند و لذت ببرند.

هتل کوثر کیش

هتل کوثر کیش


هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش از هتل های تک ستاره جزیره کیش می باشد.گردشگران تور کیش هتل مارینا شهریور 96 که به دنبال هتل با امکانات عالی و قیمت مناسب هستند این هتل گزینه مناسبی است.همچنین این هتل محیط آرام و بدون سرو صدا را برای شما گردشگران تور کیش به ارمغان آورده است.گردشگران تور کیش می توانند در رستوران هتل غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنند.با تور کیش همراه شوید و در این هتل لحظات رویایی را کنار خود و عزیزانتان تجربه کنید.

هتل فرشتگان کیش

 


هتل دیدنیهای کیش

این هتل از هتل های 3 ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل در کنار رستوران معروف دیدنی ها واقع شده است.گردشگران تور کیش هتل مارینا پاییز 96 می توانند در این رستوران که نزدیک اسکله ساحلی می باشد و از پخش موسیقی زنده نهایت لذت راببرند.امکانات هتل شامل:رستوران ،کافی شاپ ،پارکینگ،صندوق امانات ،تهویه مطبوع ،تلفن ،تلویزیون ،یخچال ،سرویس بهداشتی فرنگی ،اینترنت بی سیم ،کافی نت،خشکشویی ،آنتن مرکزی ،مینی بار ،تاکسی سرویس ،خانه داری 24ساعته

گردشگران تور کیش که به دنبال هتلی مقرون به صرفه و با امکانات بسیار عالی هستند این هتل بسیار مناسب می باشد.

هتل دیدنیهای کیش


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل نسبت به قیمت خود امکانات ویژه و عالی را به مهمانان عزیز تور کیش هتل مارینا مهر 96 خود ارائه می دهد.گردشگران تور کیش می توانند به بازار خرید مروارید که در نزدیکی هتل است سری بزنند.هتل پانیذ دارای اتاق های دو تخته و سه تخته و چهار تخته  می باشد.

امکانات هتل : سالن کنفرانس ، کافی شاپ ،روم سرویس 24 ساعته ،لاندری ،سیستم اعلام حریق، مینی بار و صندوق امانات، اینترنت پر سرعت، تاکسی سرویس، رستوران

 

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش


هتل فانوس کیش

این هتل یکی از هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد.گردشگران تور کیش هتل مارینا آبان 96 که به دنبال هتلی با امکانات مناسب و مقرون به صرفه می باشند.هتل فانوس پیشنهاد خوبی است.

امکانات هتل : زمین ورزش جهت فوتبال- تنیس – والیبال ،گردش های متنوع داخل جزیره زیبای کیش و سالن های ورزشی و  ترانسفر فرودگاهی می باشد.

همچنین در رستوران این انواع غذاهای دریایی و فرنگی و ایرانی آماده سرو برای شما گردشگران تور کیش هتل مارینا آذر 96 می باشد.

هتل فانوس کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد.گردشگران تور کیش می توانند در رستوران و کافی شاپ و آلاچیق های بسیار زیبای این هتل نهایت لذت را ببرند و در آنجا وقت گذرانی کنند.این هتل در کنار هتل داریوش کیش می باشد.رستوران این هتل آماده سرو انواع غذاهای فرنگی و شمالی را پذیرای شما گردشگران تور کیش هتل مارینا نوروز 97 می باشد.

امکانات هتل:لابی ،کافی شاپ ، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس و ...

با تور کیش همراه شوید و در این هتل بسیار زیبا و مقرون به صرفه اوقت خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل ستاره کیش


هتل ونوس کیش

یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش هتل ونوس می باشد که در پشت بازار ونوس واقع شده است.بیشتر گردشگران تور های خارجی در این هتل اقامت دارند که برای تمدید ویزای خود به جزیره کیش سفر کرده اند.گردشگران تور کیش هتل مارینا شهریور 96 می توانند در رستوران هتل اوناع غذاها ی مورد علاقه خود را نوش جان نمایند.فاصله هتل تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد.

امکانات هتل ونوس کیش:کافى شاپ، لابى،ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، لاندری، کافی نت، آسانسور، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، سالن کنفرانس

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش


هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش از هتل های تک ستاره جزیره کیش می باشد.از ویژگی هایی که این هتل را از سایر هتل ها متمایز ساخته این است که به حمل و نقل شهری نزدیک می باشد.همچنین هتل تا ساحل کیش و مسجد جامع کیش فاصله اندکی دارد.گردشگران تور کیش هتل مارینا پاییز 96 که به دنبال هتلی مقرون به صرفه و با امکانات عالی می باشند هتل دیدار بسیار مناسب و عالی می باشد.

آدرس:خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش

 


هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش از هتل های 3 ستاره جزیره کیش می باشد.گردشگران تور کیش هتل مارینا مهر 96 که نزدیکی هتل به مراکز خرید برایشان حائز اهمیت است هتل جام جم به بازارهای مروارید ،دیپلمات ، زیتون ، پانیذ و مرکز تجاری کیش  نزدیک می باشد.امکانات هتل:رستوران ،کافیشاپ، سالن کنفرانس ، چایخانه سنتی ، مینی بار ، اینترنت بیسیم

پرسنل هتل جام جم کیش خدمات 24 ساعته را به مهمانان تور کیش خود ارائه می دهد.با تور کیش هتل مارینا آبان 96 همراه شوید و در این هتل لحظات به یادماندنی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل جام جم کیش


هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش از هتل های تک ستاره جزیره کیش می باشد.گردشگران تور کیش هتل مارینا آذر 96 که نزدیکی هتل به مراکز خرید  تفرجگاه ها برایشان اهمیت دارد این هتل گزینه خوبیست.لذا این هتل نسبت به قیمتش خدمات و امکانات رفاهی بسیار عالی را به مهمانانتور کیش خود ارائه می دهد.

هتل قاصدک کیش



:: برچسب‌ها: آفر هتل های کیش,نرخ هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش از هتل های سه ستاره جزیره کیش این هتل دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد.رستوران هتل با ظرفیت 80 آماده پذیرایی و سرو انواع غذاهای(ایرانی- فرنگی- دریایی- سنتی- گیاهی) می باشد.امکانات و خدمات رفاهی هتل:شستشو و نظافت, زمین بازی, رستوران و کافی شاپ, پارکینگ اختصاصی, خرید بلیط

همچنین رفت و آمد به اسکله تفریحی و مرکز خرید زیتون برای گردشگران تور کیش هتل مارینا نوروز 97 آسان می باشد.با تور کیش همراه شوید و در این هتل بسیار زیبا و مقرون به صرفه لحظات رویایی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش


هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم کیش یکی از هتل های سه ستاره کیش می باشد.این هتل دارای دو فاز می باشد.همچنین یکی از ویژگی هایی که این هتل را سایر هتل های دیگر متمایز کرده نزدیک به ساحل و اماکن تجاری و تفریحی می باشد.رستوران اصلی این هتل با ظرفیت 200 نفر آماده سرو بهترین و با کیفیت ترین غذای ایرانی آماده پذیرایی از شما گردشگران تور کیش هتل مارینا پاییز 96 می باشد.امکانات هتل:سرویس فرنگی و ایرانی, لابی, خدمات تهیه بلیط, کرایه اتومبیل و ...

با تور کیش همراه شوید و در این هتل لحظات خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل ریان قائم کیش

 


هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره کیش که در نزدیکی بازار عرب ها واقع شده است.هتل خاتم با 28 اتاق خدمات رفاهی و امکانات ویژه لحظات آرام و خوشی را برای شما گردشگران تور کیش هتل مارینا مهر 96 به ارمغان آورده است.لازم به ذکر است که این هتل مختص خانواده سپاهی می باشد.با تور کیش همراه شوید و در این هتل بسیار عالی لحظات بسیار رویایی را کنار خود و عزیزانتان سپری کنید.

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش

 


هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل در سال 1391 بازسازی شده است.این هتل سرویس استقبال فرودگاهی را برای گردشگران تور کیش هتل مارینا آبان 96 در نظر گرفته است.این هتل دارای 62 اتاق با امکانات عالی می باشد.این هتل دارای یک رستوران با ظرفیت 90 نفر و با انواع غذاهای(بین المللی و ایرانی- دریایی- سنتی) آماده پذیرایی از شما گردشگران تور کیش می باشد.

آدرس:کیش، میدان امیر کبیر

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش یکی از هتل های سه ستاره بسیار معروف جزیره کیش می باشد که در 4 طبقه و هر طبقه دارای 8 تا 10 سوئیت بسیار شیک می باشد.گردشگران تور کیش به دنبال هتلی با امکانات خوب و قیمت بسیار مناسب هستند این هتل پیشنهاد خوبی است.این هتل به بازار پردیس نزدیک می باشد.گردشگران تور کیش می توانند در این هتل لحظات به یادماندنی را کنار عزیزانتان سپری کنید.گردشگران تور کیش هتل مارینا آذر 96 می توانند در رستوران هتل غذاهای مورد علاقه خود رانوش جان نمایند.

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,رزرو هتل های کیش,نرخ هتل های کیش,هتل های 5 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل برج های طلایی کیش

هتل برج های طلایی کیش یکی از بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل دارای 318 اتاق بسیار زیبا و با امکانات و خدمات ویژه آماده خدمات رسانی به شما مسافران تور کیش هتل مارینا نوروز 97 می باشد.امکانات هتل شامل: دو استخر روباز به سمت دریا  یک استخر سرپوشیده در طبقه منفی یک همراه سونا جکوزی و سالن بدنسازی, سالن ایروبیک  و بیلیارد, بانک،‌رستوران، کافی شاپ سوپر مارکت, مهد کودک,  تاکسی تلفنی, سالن اجتماعات و همایش ها 

لذا مسافران تور کیش می توانند از مرکز خرید این هتل دیدن نمایند.برای اطلاع بیشار هتل های کیش می توانید با شماره تماس هایی که در داخل پکیج ها درج شده تماس بگیرید.

هتل برج های طلایی کیش


هتل پردیس کیش

هتل پردیس کیش یکی از هتل های تک ستاره با امکانات مناسب می باشد که فاصله چندانی تا دریا ندارد.گردشگران تور کیش هتل مارینا شهریور 96 که به دنبال هتلی با قیمت مناسب و امکانات عالی می باشند این هتل گزینه مناسبی است.امکانات هتل شامل :یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ

با تور کیش همراه شوید و در این هتل بسیار مقرون به صرفه لحظات به یادماندنی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل پردیس کیش


هتل مهتاب کیش

یکی دیگر از هتل های 4 ستاره خوب کیش هتل مهتاب کیش می باشد که در سال 1393 افتتاح گردید. امکاناتی که هتل مهتاب کیش به مسافران و گردشگران تور کیش هتل مارینا پاییز 96 ارائه می دهد شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت وای فای و ... می باشند. این هتل در خیابان امیر کبیر قرار دارد که به صورت واحدهای آپارتمانی می باشد و بیشتر اتاق های آن رو به دریا هستند.

هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش


هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل یکی از قدیمی ترین هتل های جزیره کیش می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد.امکانات هتل گلدیس کیش:رستوران, کافى شاپ, فضای سبز, خشکشویی, مینى بار و صندوق امانات و ...

با تور کیش هتل مارینا مهر 96 همراه شوید و در این لحظات رویایی و آرامی را سپری کنید.

آدرس:کیش، بلوار ایران ، جنب پمپ بنزین، هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش


هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش یکی از هتل های سه ستاره کیش می باشد.گردشگران تور کیش هتل مارینا آبان 96 می توانند در کمتر از 10 دقیقه به مراکز خرید بازار زیتون، مریم، مروارید و ونوس رفته و دیدن نمایند.همچنین این هتل خدمات و امکانات رفاهی هتل خود را ارتقاء داده است.امکاناتی که قرار است  تا اطلاع ثانوی در اختیار گردشگران تور کیش قرار می دهد شامل:استقبال فرودگاهی, اینترنت پر سرعت نامحدود, به ازای ۶۰ دقیقه دوچرخه سواری، ۱۵ دقیقه دوچرخه سواری رایگان , فوتبال دستی، پینگ پنگ، مسابقات دارت

با تور کیش همراه شوید و در این هتل بسیار زیبا و مقرون به صرفه لحظات آرام و خوشی را  سپری کنید.

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش



:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,نرخ هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,آفر هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()