نوشته شده توسط : dellaram

فودکورت دامون

معرفی : اگر به دنبال محیطی متفاوت برای سرو غذا هستید حتما به فودکورت دامون سر بزنید ، در این مجموعه تنوع غذا بسیار زیاد می باشد محیطی شاد و مفرح مناسب با هر سلیقه ایی است. فود کورت دامون از 12 غرفه متنوع و گوناگون تشکیل شده است . فضایی بزرگ به مساحت بیش از 2500 متر مربع که فضایی سبز با مساحت بیش از 900 متر دارد .مجموعه ای وسیع با میز و صندلی و سالن مدرن و لوکس انتظار شما را میکشد . ناگفته نماند یک تراس زیبا و منحصر به فرد در این مکان قرار گرفته که بیشتر مناسب جوان تر ها است و آن ها میتوانند غذای خود را در این تراس زیبا با چشم اندازی شگفت انگیز و رویایی میل کنند و خاطره ای تکرار نشدنی را در ذهن خود ثبت کنند . از طرفی فودکورت دامون از محبوب ترین ها و پرطرفدارترین ها در کیش به حساب میاید ولی برای خوردن غذا زیاد منتظر نمی مانید ولی اگر تصمیم دارید در روزهای تعطیل به آنجا بروید حتما زودتر بروید . 

فودکورت دامون

منوی رستوران : همانطور که گفته شد این مجموعه متشکل از 12 غرفه شامل غذاهای سنتی ، انواع فست فود ، انواع سالاد ، غذاهای چینی ، اسنک ، مکزیکی ، هندی ، غذای سلامت و ارائه صبحانه کامل می باشد.

ساعت کاری رستوران : فود کورت دامون از ساعت 8:30 الی 16 برای ناهار و 19 الی 23 برای شام آماده پذیرایی از مسافران تور کیش مرداد 98 میباشد.

موقعیت مکانی :جزیره کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون

پیشنهاد ما : ممکن هست هرجای دیگر به فودکورت رفته باشید و کیفیت و لذت غذا خوردن در آن را تجربه کرده باشید ، اما در مورد فودکورت دامون می توان گفت یک انتخاب خوب با حق انتخاب زیاد و کیفیت بالا در انتظارتان است.


جزیره هندورابی کیش

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش جزیره هندورابی می باشد، که در 25 کیلومتری جزیره ی کیش واقع شده است ، این جزیره تقریبا خالی از سکنه می باشد که دارای ساحلی زیبا، شنی و تخته سنگهای محلی است . البته برطبق آمار سرشماری حدود 190 نفر ماهیگیر و اعراب در این جزیره ساکن هستند و دارای مساحتی حدود 23 کیلومترمربع می باشد ،جزیره هندورابی دارای بلندترین نقطه به ارتفاع بیست و نه متر و بزرگترین قطر آن هفت و نیم کیلومتر است. در جزیره هندورابی روستایی وجود دارد  به نام "هندرابی" که در نزدیکی همین روستا قریه‌ های دیگری بنام دورات و صرات وجود دارد. این جزیره از قرن 15 میلادی در اختیار پرتغالی ها بوده و به عنوان پایگاه نظامی و تجاری مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه آثار باقی مانده از این پایگاه نظامی پرتغالی ها وجود دارد. این جزیره بین دو جزیره کیش و لاوان قرار گرفته. فاصله این جزیره تا کیش 23 کیلومتر است و از بندرعباس تا آن 325 کیلومتر در راه خواهید بود. از بندر لنگه هم میتوان به هندورابی رفت. فاصله این بندر تا هندورابی 133 کیلومتر است.  تور کیش تیر 98

جزیره هندورابی کیش

اما شاید بخواهید بدانید نام این جزیره از کجا آمده است، درباره وجه تسمیه هندورابی در اسناد قدیمی اینطور آمده که از آن با عنوان ابرون یاد شده. هلندی‌ها هم در سال 1645 نام این جزیره را هورن گذاشته‌اند. براساس یک افسانه محلی هم هند و رابی اسم یک زوج عاشق بوده که به این جزیره می‌آیند و باهم زندگی می‌کنند.

جزیره هندورابی کیش

برعکس جزیره‌هایی مثل جزیره هنگام یا جزیره قشم، در این جزیره خبری از صخره‌های بلندی که از بالایشان می‌شود در آب شیرجه زد زیاد نیست.ارتفاع بلندترین نقطه 43 متر است و اگر بخواهید شیرجه بزنید، باید به قسمت غربی آن بروید که صخره‌های بلند هم به چشم می‌خورند. 

شما برای دسترسی به این جزیره می توانید از قایق های چارتر و یا قایق های ماهی گیری استفاده نمایید.


بیگ بال کیش

یکی از تفریحات جالبی که در سال های اخیر به جزیره کیش وارد شده است، بیگ بال می باشد. بیگ بال همان طور که از اسمش پیداست، یک توپ بسیار بزرگ از جنس پلاستیک می باشد که شما می توانید به داخل این توپ حباب شکل وارد شوید و زمانی که در آن قرار دارید، می توانید بر روی آب معلق باشید و به هر طرف که خواستید آن را به حرکت درآورده و به تفریح روی آب بپردازید. سایتی که در آن امکان استفاده از بیگ بال وجود دارد، اسکله تفریحی می باشد که از صبح آماده خدمت رسانی هستند، البته به شرطی که هوا طوفانی نباشد و دریا آرام و کم موج باشد.هنگامی که در بیگ بال هستید، همسفران و دوستانتان می توانند از بیرون توپ شما را  به حرکت درآورند. هنگامی که به طور گروهی درون این بیگ بال کیش روی سطح آب شناور هستید و می چرخید و حرکت می کنید و به دوستانتان برخورد می کنید، لذت این تفریح چندین برابر می شود و هیجان واقعی این ورزش را حس می کنید و با تکان خوردن ناگهانی و پرتاب شدن از طرفی به طرف دیگر به اوج هیجان این سرگی دست میابید. تور کیش شهریور 98

بیگ بال کیش


هتل مریم کیش

هتل 4 ستاره مریم کیش واقع در میدان امیر کبیر در سال 1383 در زمینی به مساحت 7 هزار متر در 5 طبقه و 55 باب اتاق فعالیت خود را آغاز نمود. . از مزایای این مجموعه می‌توان به فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی کیش و همچنین مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری و هایپر مارکت ها اشاره کرد. هتل سورینت مریم اولین هتل در ایران است که از تکنولوژی کنترل هوشمند BMS  استفاده می کند . کارمندان هتل افرادی مجرب می باشند.

هتل مریم کیش

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس، چای ساز، حمام ، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت در اتاق ،IPTV،بالکن، لوازم بهداشتی،صبحانه،رخت آویز ، دمپایی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش ، مبلمان،کمد لباس،سیستم تهویه مطبوع در اتاق، تلویزیون در اتاق، آباژور ،تلفن در اتاق، میز تحریر ،تلویزیون 

هتل مریم کیش

امکانات هتل شامل :  لابی ، کافی شاپ،پذیرش 24 ساعته ، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، آسانسور، اتاق چمدان، صندوق امانات، روزنامه ،دستگاه واکس کفش،کرایه اتومبیل،سیستم تهویه مطبوع، نمازخانه، فضای سبز،آژانس مسافرتی،آرایشگاه ،کپسول آتش نشانی،کپسول آتش نشانی،خدمات بیدار باش،مینی بار با هزینه، زنگ هشدار، شبکه پخش 

رستوران هتل مریم : رستوران هتل با قابلیت پذیرایی از 100 مهمان در طبقه اول هتل واقع شده است، شما مسافران تور کیش تابستان 98 می توانید صبحانه را به صورت بوفه و ناهار و شام را با استفاده از منوی متتوع ارائه شده در آن میل نمایید.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 13 کیلومتر 

فاصله هتل تا مسير ويژه دوچرخه سواری : 13 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکله تفریحی : 1 کیلومتر 

فاصله هتل تا پلاژ بانوان : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا پلاژآقایان : 2 کیلومتر 

فاصله هتل تا پارك درخت سبز : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک دلفینها : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ پرندگان : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا کارتینگ : 716 متر

فاصله هتل تا آب انبار سنتی : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا بولینگ مریم : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا کیبل اسکی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا توتی فروتی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا حافظیه : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا گذر هنرمندان : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه : 5 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: فودکورت دامون ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل ترنج کیش

هتل 5 ستاره ترنج اولین هتل دریایی کیش است که 100 سوئیت کف شیشه ای دارد که این سوئیت ها روی آب هستند و یک رستوران مجلل نیز در وسط طرح ترنج قرار گرفته است. اسکله ای چوبی این اتاق ها را به هم مرتبط می کند و راه دسترسی به اتاق ها نیز همین اسکله است. این هتل طی مدت 26 ماه با اعتبار 60 میلیار تومان توسط بخش خصوصی ساخته و در 22 بهمن 94 افتتاح شده است. 

مسافران تور کیش اردیبهشت 95 در این هتل زیبا و رویایی اقامت کنند. 

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

اتاق هتل ترنج کیش

رستوران هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

هتل پارمیدا کیش

 

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش خرداد 95 گرفته می شود.

 

امکانات هتل پارمیدا کیش 

 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش در اوایل سال 93  در زمینی به مساحت 108 هزار مترمربع  گشایش یافت.در این پارک علاوه بر فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی، پیست دوچرخه و اسکیت، آب نمای و میدان گل، فضاسازی مناسبی برای استفاده معلولان نیز صورت گرفته است. 45 درصد مساحت این پارک تور کیش تعطیلات بهار 95  فضای سبز است و دارای دریاچه مصنوعی می باشد که در آن 20 تا 30 قایق می باشد.در آینده پارکینگ، شهربازی و ... نیز به این پارک اضافه خواهد شد.

 

پارک شهر کیش

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش

 

 3000 درخت زیبای نارگيل در زمینی به مساحت 20 هكتار در ساحل شرق جزیره کیش كاشته شده كه باعث زیبایی و سرسبزی خاص این ساحل شده است.این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان قرار دارد و با درختان نارگیل فراوان، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از رویایی ترین و زیبا ترین سواحل جزیره کیش می باشد.این ساحل نقره فام از منحصر بفردترین سواحل کیش برای قدم زدن و لذت بردن از دریا است.

مسافران تور کیش تعطیلات اردیبهشت 95 می توانند در این مکان آرام و دلنشین به تفریح بپردازند.

 

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

پیست باگی کیش

پیست باگی کیش از جاذبه ها و تفریحات بسار جذاب جزیره کیش می باشد که همان ماشین های مخصوص شن نوردی می باشد. این سایت 400 متر برای باگی سواری در نظر گرفته است که دارای ماشین های 2 نفره نیز می باشد شما می توانید در سفر تور کیش نوروز 95 خود باگی سواری را تجربه کنید و همچنین این مجموعه دارای یک موتور چهار چرخ می باشد . این موتور ها دارای ویژگی هایی هستند که می توان به سبک و پرشتاب بودن ، سیستم تعلیق که باعث دفع ضربه بعد از فرور می شود ، اشاره کرد. در مسیر باگی سواری می توانید بعضی از جاذبه های توریستی کیش را نیز مشاهده کنید که کلبه هور ، درخت سبز، کشتی یونانی جز آن ها می باشد.مسافران تور کیش نوروز 95 اگر قصد بازدید از این جاذبه ها را دارند می توانند با باگی سواری علاوه بر تفریح و ورزش جاهای دیدنی کیش را تماشا کنند و خاطره یک سفر خوب را پدید آورند.

شاتل سواری در کیش

شاتل سواری در کیش از تفریحات بسیار پرطرفدار و هیجان انگیز در جزیره می باشد و یک تفریح آبی مفرح به حساب می آید. این تفریح به این صورت است که سوار بر تیوپ می شوید و به وسیله یک قایق تندرو بر روی آب کشیده می شوید. قابل توجه گردشگران تور کیش نوروز 95 باید مراقب باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند زیرا در هنگام حرکت به دلیل نوسانات به داخل آب پرت نشوند هر چند اگر به داخل آب هم بیوفتند جای نگرانی نیست.

 

 

پرواز با جایروکوپتر در کیش

پرواز با جایروکوپتر در کیش را می توانید در سفر خود امتحان کنید ، این وسیله یه نوع ماشین پرنده است و شبیه به هلی کوپتر می باشد که به وسیله یک مهندس اسپانیایی در سال 1923 ابداع گردید . جایروکوپتر دارای ویژگی هایی می باشد که می توان به آموزش ارزان و ساده آن ، فروز اضطراری مطمئن، سرعت کم، قیمت کم نسبت به هلی کوپتر، هزینه پرواز کم نسبت به هلی کوپتر و . . . می باشد گرداشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با پرواز با جایروکوپتر در آسمان بر فراز دریای خلیج فارس جزیره مرجانی کیش را تماشا کنند.



پیست اسکیت روی یخ در کیش

پیست اسکیت روی یخ در کیش از تفریحات جذاب در کیش می باشد که در مرکز خرید دامون قرار دارد ، این پیست دارای مساحتی حدود 200 متر مربع در طبقه دوم دامون می باشد. شما می توانید نمایی زیبا از دریا را از داخل سالن پیست مشاهده کنید و این خود یک خصوصیت منحصر به فرد برای پیست می باشد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند برای اولین بار می توانند این تفریح را درآیس رینک دامون تجربه کند. پیست اسکیت روی یخ در کیش دومین سالن اسکیت روی یخ در ایران می باشد همچنین با توجه به کمبود امکانات اسکیت روی یخ در ایران این مجموعه از مربیان ماهر برای آموزش افراد استفاده می کند که مسافران تور کیش نوروز 95 بتوانند از این تفریح لذت ببرند.

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری در جزیره,جاذبه های توریستی کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

اسکی کابلی در کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه های مهم کیش به حساب می آید که در ساحل های این جزیره صورت می گیرد قابل ذکر است که با سرعت 28 تا 62 کیلومتر در ساعت در حین واحد 12 نفر می توانند اسکی کنند .تور کیش نوروز 95 این مکان محلی مناسب برای مسابقات داخلی و خارجی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند اسکی کابلی در کیش را در سواحل زیبای کیش که بسیار جذاب می باشد تجربه کنند و یا می توانند بازدید از این مکان را در برنامه های خود قرار دهند . تور کیش نوروز 95این ورزش بسیار ساده و لذت بخش است که هر مسافر تور کیش را به سمت خود جذب می کنند . گردشگران تور کیش نوروز 95 در سنین متفاوت می توانند از امکانات مجموعه اسکی کابلی در کیش در تور کیش نوروز 95 نیز استفاده کنند که شامل رستوران ، کافی شاپ ، آلاچیق  و ... می باشد .  


جت اسکی در کیش

تور کیش نوروز 95 از تفریحات پر طرفدار کیش می باشد که در کلوپ های این جزیره اجاره داده می شود و تور کیش نوروز 95می توانید نوع جت اسکی خود را از نظر قیمت و موتور انخاب کنید و از این تفریح لذت ببرید . شما می توانید طبق شرایط مشخص جت اسکی اجاره کنید که این شرایط برای گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 عبارتند از : به افرادی که کمتر از 20 سال می باشند به تنهایی جت اسکی اجاره نمی دهند آنها فقط می توانند با همراه بالای 20 سال خود به این تفریح بپردازند ،تور کیش نوروز 95 کودکان نمی توانند سوار جت اسکی شوند ، جت اسکی تا 2 نفر ظرفیت دارد ، افراد باید از جلیقه نجات استفاده کنند ، مسافران تور کیش نوروز 95 که قصد رفتن به تور کیش نوروز 95 را دارند بدانند که به یک گروه 2 دستگاه جت اسکی داده نمی شود و آقایان و خانم ها باید پوشش مناسب و مورد تایید مجموعه را داشته باشند . تور کیش نوروز 95قابل ذکر است که در هنگام سوار شدن باید مقرراتی رعایت شود که تا هر شی روی آب تا 100 متر فاصله لازم است ، به صورت موازی تا 100 متری ساحل راندن ممنوع می باشد ، گردشگران تور کیش نوروز 95 در زمان سوار شدن تور کیش نوروز 95 از هرگونه حرکات نمایشی و خطرناک اجتناب کنید. 


پاراسل و تیوب سواری کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه ها و تفریحات هیجان انگیز کیش به شمار می رود که اکثر کسانی که به کیش سفر می کنند تور کیش نوروز 95این تفریحات را تجربه می کنند . شما می توانید در برنامه های سفر خود این تفریح را قرار دهید و گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با سوارشدن تور کیش نوروز 95 بر چتر پاراسل که توسط یک قایق در ارتفاعات دریا کشیده می شوند و هیجانی وصف ناپذیر را داشته باشند . تور کیش نوروز 95 از تفریحات دریایی می باشد که در آبهای زیبای خلیج فارس انجام می شود .تور کیش نوروز 95 در انجام این گونه تفریحات قوانین مربوطه باید رعایت شود . تور کیش نوروز 95شاتل یا خفاش سواری که به آن تیوب سواری نیز گفته می شود از جاذبه های سفر تور کیش نوروز 95 می باشد که بر روی آب انجام می شود به این صورت که تیوب بادی توسط یک قایق تندرو کشیده می شود.

شبیه ساز پرواز در کیش

تور کیش نوروز 95 را می توان در مجتمع دامون در طبقه اول مرکز فلای دامون پیدا کرد که جز پرواز های تفریحی می باشد که شما تور کیش نوروز 95 می توانید از خودتان امتحان خلبانی بگیرید این مرکز اولین مرکز تخصصی برای پرواز های شبیه سازی شده در کشور می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند تور کیش نوروز 95 را در محیطی زیبا که توسط این مجموعه فراهم شده و قابل ارائه می باشد را تجربه کنند .

 

خانه مردم شناسی بومیان کیش

تور کیش نوروز 95 در زمینی به مساحت 1200 متر مربع با قدمت 200 ساله بنا شده است . این خانه در محله سفین کیش واقع شده استتور کیش نوروز 95 که شامل 15 اتاق و 2 حیاط می باشد که به طور کلی معماری این خانه بومی و قدیمی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند به تور کیش نوروز 95 رفته و با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان کیش آشنا شوند . در واقع این خانه نمادی از معیشت و زندگی مردم های کیش می باشد.تور کیش نوروز 95 این خانه در 80 سال گذشته خانه حاج عبدالله بن شاهین بوده که جز بزرگترین تاجرهای مروارید زمان خود بوده که خود او خانه را از سه نسل قبا خود به ارث برده است . شما می توانید در سفر خود با تور کیش نوروز 95 به تور کیش نوروز 95 بروید و از نزدیک روش زندگی اهالی کیش را ببینید ، تور کیش نوروز 95 همچنین قابل ذکر است که این خانه برای اهای سفین ارزش ویژه ای دارد در گذشته به عنوان مکتب خانه و مکانی برای یادگیری قرآن  تور کیش نوروز 95 نیز استفاده می شد . 


سواحل کیش

تور کیش نوروز 95 دارای ویژگی هایی از یک ساحل معومولی می باشد که هر فرد با هر سلیقه ای را به خود جذب میکند ، تور کیش نوروز 95 این سواحل و دریا جز جاذبه های دیرینه کیش به حساب می رود . ساحل های مرجانی زیر آفتاب به رنگ نقره ای می درخشند و این دریای زیبا با آب زلال از جاذبه های گردشگری برای مسافران تور کیش نوروز 95 می باشد. شاید کیش منطقه ای کوچک ساحلی باشد تور کیش نوروز 95 ولی می توان در آب های آن انواع ماهی های کوچک و بزرگ از نوع خوراکی و غیر خوراکی را دید. شما می توانید در سفر خود گشت و گذار در تور کیش نوروز 95 را در برنامه های خو جای دهید.



پلاژ آقایان کیش

تور کیش نوروز 95 جز مجموعه ورزشی و تفریحی کیش به حساب  می آید که در سواحل کیش مخصوص شنای آقایان تور کیش نوروز 95 ساخته شده است، از لحاظ مکانی این پلاژ در ساحل شرقی در کیش می باشد و همچنین دارای امکاناتی تور کیش نوروز 95 نیز می باشد که برای مسافران تور کیش نوروز 95 فراهم گشته است که می توان به اتاق ماساژ ، رختکن ، دوش ، نماز خانه ، قایقرانی ، زمین والیبال و هندبال ساحلی ، پارکینگ اشاره کرد .در تور کیش نوروز 95 دوش هایی از آب شیرین موجود می باشد که بعد از شنا و تفریح در این مکان می توانید با دوش آب شیرین می توان میکروب ها را از بین ببرید و تور کیش نوروز 95 با خیال راحت این مکان را ترک کنید . قابل تجوه گردشگران تور کیش نوروز 95 که قصد استفاده از این مجموعه را دارند ، از هتل های نزدیک به این تور کیش نوروز 95 می توان به هتل آنا ، هتل هلیا ، هتل اسپادانا ، هتل پارمیس اشاره کرد.



دوچرخه سواری در کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه های این جزیره می باشد که مسیر مخصوص به خود را دارد که مسافت آن 75 کیلومتر می باشد که تور کیش نوروز 95 جدا از مسیر های ماشین رو است که قسمت اصلی آن در کنار جاده جهان می باشد . شما تور کیش نوروز 95می توانید در ایستگاه های مربوطه دوچرخه کرایه کرده و در کنار سواحل به تفریح دوچرخه سواری بپردازید. گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 می توانند به ایستگاه های موجود در مناطق مختلف جزیره مثل اسکله تفریحی ، کنار بازار مرجان ، پرشین گلف ، کشتی یونانی و دوچرخه کرایه کنند.

 


 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش,دیدنیهای کیش,جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

پارک ساحلی میرمهنا درساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش واقع است.اسکله تفریحی میرمهنا نیز دراین پارک وجود دارد. این پارک بزرگ عمومی از مسجد خاتم الانبیاء تامیدان جاسک درنوار ساحلی امتداد دارد و اسکله ماهیگیری میرمهنا درمیان نوار ساحلی باعث تقسیم این پارک به دو بخش شده است که یک فاز یک از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و فاز دو بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک وجود دارد.در تور کیش تعطیلات عید 95 حتما از این پارک دیدن کنید.در فاز یک پارک به مساحت حدود 41 هزار مترمربع مسیرهای پیاده رو،آلاچیق ها و محلهای پخت کباب و پارکینگ دیده می شود واز ویژگی های فاز یک در تور کیش پارک نمازخانه ساحلی، بازارعرب ها،کتابخانه عمومی،بازارماهی فروشی وتماشای ماهی های تازه جنوب،مسیر دوچرخه،چند بوفه و چایخانه است.همچنین بیشتر اوقات درانتهای فاز یک پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان لاک پشت های آزاد را در تور کیشتماشاکرد.فازدو به مساحت حدود 50 هزار مترمربع در دست انجام است و محوطه سازی آن به اتمام رسیده است.دو زمین بازی کودکان و قرارگرفتن جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان کیش از ویژگی های فازدو پارک برای مسافران تور کیش است.در طول اسکله چهارپلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا در تور کیش وجود دارد که دارای نورپردازی زیبایی است.با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد.گردشگران تور کیش و ساکنان می توانند برروی اسکله تفریحی میرمهنا و درزمان های مجاز ماهی گیری کنند ولی شنا کردن در محدوده پارک در تور کیش ممنوع است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی میر مهنا در کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتلهای معروف کیش

 

هتل آرا كیش ، قبلا با نام هتل آرام بوده و در سال ۱۳۹۱ اقدام به بازسازی نمود که از هتل دو ستاره به سه ستاره معمولی ارتقاء پیدا کرد. فاصله این هتل ۳ ستاره تا فرودگاه کیش 6 کیلومتر می باشد.در تور کیش نوروز 95 در این هتل اقامت کنید. همچنین هتل آرا، به خاطر نزدیکی به مراکز مهم خرید، مثل پردیس ۱ و ۲ و بازار مرکز تجاری کیش (که از اصلی ترین بازارهای جزیره زیبای كیش می باشند)، مورد توجه مسافران تور کیش می باشد.

از لحاظ کیفیتی بین هتل های ۳ ستاره کیش می توان این هتل را در رده هتل های متوسط و معمولی قرار داد و بیشتر به خانواده ها و مسافران تور کیش که ارزان بودن اقامت نسبت به کیفیت هتل بیشتر برایشان مهم است پیشنهاد می گردد.هتل آرا جزء هتل هاي قديمي و  ارزان قيمت جزيره كيش مي باشد اما اين هتل به جهت سهولت دسترسي به مراكز خريد و بازارها، مورد توجه مسافران تور کیش و دوستداران خريد و خانواده ها واقع مي شود. از طرفي دسترسي به دريا و اسكله نيز با 10 دقيقه پياده روي به آساني در تور کیش ميسر مي شود.

 

 

 

در تور لحظه آخری کیش در هتل صدف اقامت داشته باشید. هتل بين المللى صدف کیش بر اساس استانداردهاى بين المللى و با نمايى به شکل صدف در زمينى بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع داراى ۵۵ اتاق و ۱۴۰ تخت ٫ در مجاورت مراکز بزرگ تجارى جزيره در سال ۱۳۸۱ به بهره بردارى رسيد. هتل صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتلهای تور کیش میباشد که با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى ٫ ورزشى ٫ تفريحى و رستورانها و کافى شاپ هاى متعدد ميتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده ميهمانان تور کیش باشد .اتاق هاي هتل صدف کیش بسیار زیبا و تمیز میباشد و بعد از یک روز پرجنب و جوش مکان مناسبی برای استراحت در تور کیش نوروز 95 میباشد.همچنين رستوران های هتل صدف کیش از رستورانهای معروف کیش میباشد .هتل صدف کيش داراى سه رستوران کوه نور ٫ دلفين ٫ رستوران چينى دورين و سه کافى شاپ ميباشد.این هتل همچنین دارای یک سالن کنفرانس با کلیه امکانات سمعی و بسری می باشد که محلی بسیار مناسب در تور کیش برای برگزاری جلسات و مجمعات است.کافی نت هتل دارای 2سیستم مناسب با کلیه نرم افزارهای لازم چون آفیس و ... است که کلیه سیستم ها برای سهولت گردشگران تور کیش به اینترنت پرسرعت متصل مي باشد.در هتل سالن آرایش بانوان پیاده سازی و بهره برداری شده که زیر نظر بهترین و مجربترین کادر آرایشی جزیره فعالیت می نماید. این سالن آرایشی مجهز به کلیه امکانات آرایشی و بهداشتی بوده تا بانوان میهمان هتل در تور کیش بتوانند در طول سفر نیز از امکانات لازم بهره مند باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش

اگر به طبیعت و آرامش منحصر به فرد آن علاقه دارید حتما در تور کیش سری هم به ساحل درختان نارگیل بزنید و از قدم زدن در سواحل آن لذت ببرید. این ساحل که در شرق جزیره در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان واقع شده، با درختان نارگیل فراوان ،تور کیش زمستان 94لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از قشنگترین سواحل جزیره کیش به شمار می رود.

ساحل درختان نارگیل کیش

نخلستان باغ بهشت کیش

نخلستان باغ بهشت کیش

در قرن های گذشته با توجه به گفته های گردشگران و جهانگردان، پرورش نخل یکی از رایج ترین شغلهایی بوده که در جزیره کیش رواج داشته که وجود نخلستان های بسیار در جزیره ی کیش گواه بر این موضوع می باشد.

یکی از جاذبه های گردشگری تور کیشباغ بهشت کیش می باشد این باغ تنها نخلستان باقی مانده از دوره هاي گذشته است این ناحیه دیدنی کیش در غرب محله سفين قرار گرفته و یکی از قشنگترین نخلستان هاي كيش به شمار می رود به خصوص چشم انداز بسیار زیبا ی آن درهنگام غروب آفتاب که هرگز از تماشای آن سیر نخواهید شد

نخلستان باغ بهشت کیش
به ویژه باید خوشحال باشیم، سازمان توسعه ی فضای سبز در دهه های اخیر اهمیت ویژه ای برای نخلستانها قائل شده این سازمان همچنین به سامان دهی این نخلستان ها پرداخته است یکی از این نخلستان ها به نخلستان طلوع کیش معروف می باشد که دارای طول ۱۵ کیلومتری است. 

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 

پارک سیمرغ یکی دیگر از پارک های ساحلی تور کیشمی باشد. این پارک در ضلع جنوب شرقي جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است.

 

این پارک بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در زميني به مساحت تقريبي 15 هزار متر مربع و بطول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی با کیفیتی عالی و منحصر به فرد، با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

 

 پارک ساحلی سیمرغ کیش

 

دراین پارک ساحلی فضاهايي برای تفریح كودكان مانند تور کیش آذر 94پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي قرار داده شده است.

 

این پارک محلی مناسب برای کیشوندان و گردشگران جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش زیبای ساحل خلیج فارس است.

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش

این پارک دارای فضایی تفریحی است و ساکنان این جزیره میتوانند اوقات فراغت خود را در این پارک سپری کنند.تور کیش زمستان 94این پارک دارای پیست دو چرخه سواری و اسکیت،آب نما،دریاچه ی مصنوعی و فضای ورزشی است این پارک پوشیده از انواع گونه های گیاهی مناسب با هوای کیش است دیواره های این پارک با نقاشی هنرمندان نیز طراحی و تزیین شده است وجود آلاچیق ها برای استراحت خانواده های مکانی راحت و آرام را برای مسافران به ارمغان آورده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

رستوران پایاب کیش 

رستوران پایاب کیش که در مجاورت مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است ، قسمتی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است که به عنوان جاذبه گردشگری جزیره مورد توجه توریستان زیادی قرار می گیرد. این رستوران یکی از رستورانهای شناخته شده کیش است که بخاطر داشتنتور کیش پاییز 94موزیک زنده در محیط خود یکی از رستورانهای موزیکال این جزیره نام گرفته.رستوران پایاب با ارائه گلچینی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی ایران و خوراک های بین المللی در محیطی آرامش بخش و سنتی به بهترین شکل از میهمانان پذیرایی می کند و سعی می کند بهترین خدمات را به آنان ارائه دهد.در ضمن چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد گردشگران تور کیش می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .تور کیش زمستان 94

 


رستوران آسیا کلاسیک کیش :

در این رستوران هم همانند دیگر رستوران هایتور کیش پاییز 94جزیره کیش علاوه بر غذاهای خوش طعم ایرانی غذاهای دریایی هم سرو می شود که دارای کیفیت بالایی می باشد این رستوران دارای محیطی آرام و زیبا می باشد .سرو غذا به همراه موسیقی زنده می باشد که برای گردشگران تور کیش فضای متبوعی را ایجاد می کند البته به نسبت کیفیت غذا و فضای زیبای رستوران قیمت غذاهای بالاتر از رستوران های دیگر جزیره می باشد.تور کیش زمستان 94

 

 


رستوران نقش جهان کیش :

اگر در جزیره کیش به دنبال رستورانی سنتی با غذاهای سنتی ایرانی هستید من رستوران نقش جهان کیش را به شما معرفی می کنمتور کیش پاییز 94در این رستوران غذاهای سنتی در محیطی آرام و زیبا سرو می شودتور کیش آذر 94کارکنان این رستوران بسیار خوب با گردشگران تور کیشبرخورد می کنند کیفیت غذا خوب و قیمت آن مناسب است . این رستوران در خیابان فردوسی واقع شده است .تور کیش زمستان 94

 


رستوران نهنگ سفید کیش

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و دریایی با کفیت خوب سرو می شود.تور کیش پاییز 94کارکنان رستوران بسیار مودب می باشند قیمت غذاها به نسبت بالا می باشد. این رستوران دارای محیطی دنج و آرامش بخش می باشد تور کیش آذر 94شما می توانید در هنگام سرو غذا در این رستوران دریا را هم تماشا کنید . پیشنهاد من به آن دسته از گردشگران تور کیش که به غذاهای دریایی علاقه مند می باشند این است که سری هم به این رستوران بسیار زیبا بزنند .تور کیش زمستان 94

 


رستوران خانه اسپاگتی کیش

یکی از رستوران های خوب کیش رستوران خانه اسپاگتی می باشد که بهترین غذاهای ایتالیایی با بهترین طعم را دارد اگر به دنبال تنوع در غذا و تجربه یک طعم متفاوت هستید حتما سری هم به این رستوران بزنید .تور کیش آذر 94این رستوران داری محیطی تمیز و دنج برای گردشگران تور کیش می باشد . در ضمن سرو غذای شما به همراه نواختن موسیقی و صدای دلنشین آن می باشد . تور کیش زمستان 94

 


 

رستوران همشهری کیش

یکی از غذاخوری های لوکس و مجلل جزیره کیش رستوران همشهری کیش است که مطابق با استاندارهای روز دنیا در شهرک صدف و مجتمع بوستان ساخته شده است . فضای مدرن و رمانتیک رستوران تحسین برانگیز بوده و کادر خدماتی دارای رفتاری بسیار خوب با مسافران تور کیش  می باشند .تور کیش آذر 94این رستوران بهترین سرویس ها و غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را در ظروفی شیک و زیبا در اختیار میهمانان قرار می دهد. یکی دیگر از ویژگی های رستوران همشهری منوی متنوع آن است که برای تمامی ذائقه ها مناسب است .ساعت کار این رستوران از ساعت 12 تا 3 بعد از ظهر و 21 الی 1 می باشد. گردشگران تور کیش میتوانند با رفتن به این رستوران از غذاهای با کیفیت این رستوران میل فرمایند.تور کیش زمستان 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

مرکز خرید کیش مال

مرکز خرید کیش مال


این پروژه عظیم که با استفاده از بهترین استانداردهای جهانی ساخته شده است و یکی از بزرگترین جاهای تفریحی و مرکز خرید جزیره کیش در ایران میباشد که با هدف جذب گردشگران و توریستها از سراسر جهان ساخته شد. مساحتی در حدود 60% به فضای عمومی با طراحی زیبا اختصاص داده شده است. این مکان یک مکان تفریحی و و سرگرمی برای مسافران تور کیش خواهد بود.تور کیش پاییز 94

 

 


 

 

بازار سفین کیش

 



بازار سفین کیش

این بازار که در بخش غربی جزیره زبای کیش و کنار ساحل شمالی واقع شده است و تحت عنوان یک مرکز تفریحی می باشد و یک بازار قدیمی است. این بازار شامل 69 غرفه میباشد و تهویه مطبوعی در فضای سر پوشیده دارد.تور کیش پاییز 94

 

 

 


بازار هایپر مارکت کیش

 

بازار هایپر مارکت کیش

این بازار بزرگ با مساحت 80000 متر مربع  در خیابان فردوسی کیش واقع است. این بازار دارای انواع پوشاک، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مایحتاج روزانه مانند میوه ،غذا،مواد شوینده،لبنیات و غیره میباشد.تور کیش پاییز 94

 

 

 


بازار پردیس یک کیش

 

سبک این بازار اروپایی میباشد و توسط مهندسان فرانسوی طراحی شده ،این مرکز دارای 200 واحد تجاری است و یکی از بزرگترین بازارهای جزیره کیش میباشد . این بازار دارای کالاهای بسیار متنوع است و بازدیدکنندگان زیادی دارد . دارای انواع متنوع تلفنهاي همراه ، كيف وكفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، پوشاک ، وسايل صوتي وتصويري ،  تعميرات موبايل ، ساعت ، سيستم هاي كامپيوتري، شعب بانکها ، آژانس مسافرتي ، رستوران و همچنین 1 چایخانه سنتى و 1 کافی‌شاپ و كافی‌نت میباشد.تور کیش پاییز 94

 

 


بازار پردیس دوکیش

 

 این بازار در سال 78 ساخته شده است و یکی از شیک ترین و مدرنترین و بزرگترین بازارهای کیش میباشد . این بازار در فضایی به مساحت 22000 متر مربع و در 3 طبقه 200 واحدی ساخته شده است . و دارای امکاناتی مثل پله برقی ، وسیله ی حمل کالا ، آسانسور ، سیستم های تهویه و خنک کننده و تلفن میباشد . همچنین دارای 1 رستوران ، چایخانه سنتی و سه کافی شاپ است.تور کیش پاییز 94

آدرس بازار بين المللي پرديس، بین دو خط ساحلي ضلع شرقــــي جزيره كيش

 

 


بازار زیتون کیش

 

این بازار زیبا در کیش دارای مساحت 25000 متر مربع  یکی از بهترین بازارهای کیش میباشد که با بهترین مصالح ساختمانی بنا شده است . این بازار در سه طبقه با 95 واحد تجاری و 12 غرفه اداری میباشد . این بازار شامل خدماتی مانند پارکینگ ، سیستم های صوتی و مرکزی ، سیستمهای تهویه هوا و فضای سبز میباشد.

 

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان94

تور کیش آذر 94

تور کیش زمستان 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل آنا کیش

 هتل آنا کیش از هتل های 4 ستاره کیش میباشد که دارای طراحی زیبا و خاصی است. خدمات و امکانات این هتل 4 ستاره شامل 1شب شام رایگان در هتل داریوش، صبحانه بوفه ، استقبال فرودگاهی، تخفیف پارک دلفینها و  پارک پرندگان و تخفیف کشتی تفریحی میباشد.تور کیش زمستان 94

 

آدرس : جزیره کیش میدان امیر کبیر

 


هتل آپارتمان پارسیان کیش

 

 

این هتل دارای سالن کنفرانس - سالن زیبایى بانوان - کافى شاپ لابى - روم سرویس 24 ساعته - لاندرى - مینى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سیاحتى جزیره و گشت بازارها میباشد . تور کیش زمستان 94رزرو این هتل برای گردشگران تور کیش غیر قابل کنسل و چارتر می باشد و صبحانه به صورت بوفه میباشد .

 

امکانات این هتل شامل :

 

یخچال، تلویزیون، رستوران، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، لابی، ماهواره، کافی شاپ

هتل آپارتمان شباویز کیش :

هتل آپارتمان شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 متر مربع واقع در جنوب شرقی جزیره کیش ابتدای جاده جهان احداث گردیده است .

امکانات ای هتل شامل : 

لابی , لاندری , کافی شاپ , ماهواره , صندوق امانات , نمازخانه , اعلام حریق , فضای سبز , تلفن , تلویزیون , یخچال , سرویس ایرانی , حمام , همچنین گردشگران تور کیش می توانند صبحانه را در هتل میل فرمایند .

سوئیت سوپر لوکس 5 ستاره کیش

این سوئیت دارای آشپزخانهتور کیش پاییز 94و امکانات مربوط به آن را دارا می باشد که گردشگران تور کیش می توانند به راحتی در آن آشپزی کنند.تور کیش پاییز 94اقامت در سوئیت ها بسیار شبیه به اجاره آپارتمان است با این تفاوت که قرارداد اجاره ای وجود ندارد و شما هر وقت بخواهد می توانید تسویه حساب نموده و آنجا را ترک کنید. دوره اقامت در آنها بسیار متفاوت بوده و از چند روز تا چند ماه متغیر است .تور کیش آذر 94

 

امکانات این سوئیت شامل :

  • متراژ 75
  • با ظرفیت حداکثر3نفر
  • یک اتاق خواب شاملتور کیش پاییز 94(اسپیلت,تخت دبل طبی فنری,دراور ,اتو ,سشوار )
  • آشپزخانه شامل (یخجال ,چای ساز ,ماکرفر وکلیه وسائل پخت و پز)
  • پذیرایی شامل (اسپیلت ,ال ای دی,گیرنده دیجیتال ,مبلمان کامل)
  • یک سرویس بهداشتی فرنگی
  • نزدیک مراکز خدماتی 5دقیقه فاصله با تاکسی تا مرکز شهر و کنار ساحل و شامل ترانسفر فرودگاهی-شهرک صدف

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده است تور کیش پاییز 94و در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار گرفته است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و از لحاظ دسترسی به مراکز خرید بسیار مناسب است از جمله این مراکز می توان به مرکز تجاری کیش اشاره کرد. از این رو هتل پارمیدا برای مسافران تور کیش که قصد خرید در این جزیره را دارند گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود همچنین تا دریا نیز فاصله خوبی دارد فاصله ای 15 دقیقه ای. تمامی اتاق های هتل نوساز و تمیز می باشد و منوی صبحانه تقریبا کاملی را دارا می باشد. این هتل یک عکس یادگاری رایگان از میهمانان تور کیش را به آن ها هدیه می دهد تور کیش آذر 94

 

از امکانات هتل پارمیدا می توان به رستوران، کافی شاپ، استخر، اسپا ، سونا و جکوزی، روم سرویس ، اینترنت در واحد ، سالن همایش، سالن کنفرانس ...  اشاره کرد

هتل پارمیدا کیش

 هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در سال 1393 در واحد های آپارتمانی ساخته و افتتاح گردید و در خیابان امیر کبیر کیش واقع شده است

این هتل نوساز دارایتور کیش پاییز 94خدمات مدرن و منحصر به فرد برای مسافران تور کیش می باشد و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است خدماتی نظیر کافی شاپ ، رستوران ، اینترنت. صبحانه و ترانسفر فرودگاهی. اکثر اتاق های هتل مهتاب کیش رو به دریا است

امکانات اتاق ها : مستر ، چای ساز ، مبله ، سرویس بهداشتی فرنگی

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
هتل آبادگران کیش هتلی 3 ستاره در جزیره است که دارای  امکانات خوبی است . همچنین این هتل نزدیک به رستوران میرمهنا قرار دارد و در دسترس آسان برای میهمانان تور کیش دی 94 هتل می باشد . شما می توانید این هتل را با قیمت مناسب رزرو کنید و سفر خوبی را با اقامت در هتل آبادگران کیش تجربه کنید . قابل ذکر است که از تفریحات تور کیش تعطیلات دی 94 که نزدیک به این هتل است می توان پیست دوچرخه سواری کیش و اسکله تفریحی را نام برد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان آبادگران کیش ,هتل آبادگران کیش ,امکانات هتل آبادگران کیش ,تصاویر هتل آپارتمان آبادگران کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
هتل ستاره طلایی کیش که هتلی 2 ستاره می باشد جز هتل های شناخته شده در کیش می باشد این هتل برای اقامت کسانی که با خانواده سفر می کنند مناسب است . هتل ستاره طلایی کیش نسبت به هتل های دیگر دارای مسافت طولانی تری تا مراکز خرید می باشد به همین دلیل این هتل برای گردشگران تور کیش تعطیلات دی 94 خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است . از جاذبه های دیدنی کیش که به این هتل نزدیک می باشد می توان به پارک آهوان اشاره کرد از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور کیش دی 94 رستوران با غذاهای گوناگون و خوشمزه ، کافی شاپ و صندوق امانات و . . . می باشد . شما می توانید سفری به یاد ماندنی را در هتل ستاره طلایی کیش تجربه کنید.

 

هتل سالار کیش هتلی 2 ستاره در کیش می باشد که در مجاورت هتل داریوش قرار دارد و از جاذبه های دیدنی که نزدیک به این هتل میباشد ساحل مرجانی زیبای کیش است. این هتل دارای سوئیت ها و اتاق های 1 ، 2 ، 3 خوابه است که مجهز به امکانات لازم می باشد مسافران تور کیش پاییز 94  می توانند هتل سالار کیش را با قیمت مناسب رزرو کنند و سفر خوبی را به یادگار بگذارند. گردشگران تور کیش 94 میتوانید تفریحاتی را در اسکله تفریحی که نزدیک به هتل است تجربه کنید.

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: لیست هتل های 2 ستاره کیش,قیمت هتل های 2 ستاره کیش ,هتلهای 2 ستاره کیش ,بهترین هتل های 2 ستاره ی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
بازار فجر کیش یکی از بازار های جزیره کیش که در زمینه انواع پوشاک ، کیف و کفش ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن و . . . که دارای قیمت مناسب برای مسافران تور دقیقه 90 کیش می باشند فعالیت دارد . این اجناس با قیمت کمتر از 10000 تومان تا به بالا در این فروشگاه کوچک که رو به روی بازار پردیس 1 به فروش می رسد و بیشتر گردشگران تور کیش 94 با دست پر از بازار فجر کیش بیرون می روند .

 

بازار حافظ کیش  از دیگر بازار های شناخته شده برای گردشگران تور کیش دی 94 در کیش می باشد که دارای 12 واحد تجاری می باشد و همچنین قابل ذکر است که این بازار در نزدیکی فروشگاه صید کیش و کیوسک هایی که در زمینه خدماتی فعالیت می کنند قرار دارد. بازار به وسیله مرکز توسعه خدمات و بازرگانی کیش افتتاح شده است . مسافران تور کیش پاییز 94  می توانند کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از بازار حافظ کیش خریداری کنند.

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: معرفی بازار های کیش , بازارهاي کیش ,بازار پردیس کیش ,بازار مروارید کیش ,بازار ونوس کیش, بازار زیتون کیش ,بازار مریم کیش ,بازار عربها کیش ,بازار پردیس 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
بازار صفین کیش یکی از بازارهای جزیره کیش می باشد که دارای معماری سنتی عربی می باشد و در سال 1350 و در ساحل شمال غربی کیش قرار دارد. این بازار به بازار عربها در کیش معروف است و از قدیم تا کنون از مراکز خرید اهالی خود کیش می باشد. این بازار شامل یک طبقه می باشد که مسافران تور کیش پاییز 94  می توانند از 70 غرفه ای که در بازار می باشد دیدن کنند و خرید های خود را انجام دهند. بازار صفین کیش در زمینه های فروش پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، لوازم آشپزخانه ، لوازم بهداشتی ، مواد غذایی و . . . فعالیت می کنند. این بازار نزدیک به بازار پارس خلیج می باشد و گردشگران تور کیش آذر 94  با رفتن به این بازار می توانند از اسکله های تفریحی و ساحل های زیبای جزیره که نزدیک به بازار صفین کیش قرار گرفته است بازدید کنند.

 

بازار بهکیش کیش از بازارهای معروف در جزیره کیش می باشد که قیمت کالا در این بازار و بازار های دیگر کیش به علت معافیت گمرکی پایین می باشد. هم اکنون در جزیره کیش 13 مجموعه تجاری در حال فعالیت هستند و چندین بازار هم در دست احداث می باشند. در فصل هایی از سال که آب و هوا در کیش خوب است مسافران تور کیش دی 94 می توانند به بازار بهکیش کیش و بازار های دیگر رفته و خرید های خود را و بازدید از مکانهای دیدنی انجام دهند . این بازار دارای 2400 متر مربع زیر بنا می باشد که در آن کلاهایی از جمله لوازم خانگی به فروش می رسد .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار های کیش ,بازارهاي کیش, بازار پردیس کیش,بازار عربها کیش ,بازار پردیس 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
کارتینگ تفریحی کیش جز جاذبه های گردشگری کیش و از تفریحات آن به حساب می آید . محیطی که برای این تفریح مفرح در نظر گرفته شده است پیستی به طول 800 متر می باشد که بزرگترین پیست در خاورمیانه است . گردشگران تور کیش آذر 94 که به ماشین سواری علاقه دارند می تواند رفتن به این کارتینگ تفریحی کیش را در برنامه خود جای دهند . همچنین قابل ذکر است که در این پیست موتورهای چهار چرخ و ماشین های کنترل از راه دور نیز موجود می باشد که بازدید کنندگان می توانند استفاده کرده و خاطره ای خوش از سفر تور کیش دی 94 در ذهن خود حک کنند . وارد شدن به این کان طبق شرایطی انجام می شود که افراد باید دارای آنها باشند اول این که افرادی باید دارای  قدی ۱۴۰ سانتیمتر به بالا باشند و سن آن ها ۱۰ سال تمام باشد و همچنین برای افراد زیر ۱۶ سال باید به همراه یکی از والدین باشند . مسافران تور کیش تعطیلات دی 94 که قصد رفتن به کارتینگ تفریحی کیش را دارند به میدان امیرکبیر و بعد از آن به بلوار خلیج فارس بروند. 

 

تفریحات هیجان انگیز در ساحل کیش

تفریحات هیجان انگیز در ساحل کیش جز سرگرمی های گردشگران می باشد که در فضاهای مناسبی صورت میگیرد  که مسافران در آن می توانند انواع تفریحات هیجان انگیز در ساحل کیش که  کمیاب هستند را داشته باشند و لحظات خاطه انگیزی را در ذهن خمود حک کنند . گردشگران تور کیش پاییز 94 می توانند بالن سواری و اسکی روی آب را تجربه کنند . شما می توانید شاهد این زمین در ساحل ماسه ای کیش بوده که از جنس مرجان می باشد که نور خورشید را با درخششی نقره فام مشاهده می کنید همچنین قابل ذکر است منظره ای که گردشگران تور دقیقه 90 کیش  نظاره گر هستند پدیده ای است که در سطح جهان بی همتا است . جزیره کیش دارای دریای آبی رنگ شفاف و روشنی است که حتی کف آن از سطح دریا هم دیده می شود که کارشناس محیط زیست علت این پدیده شگف انگیز را وجود مرجان ها در جزیره می دانند. مسافران تور کیش 94 می توانند در سواحل وسیع کیش که جز جزایر خاص و کمیاب از لحاظ داشتن ساحل هایی آرام می باشد به دور از هرگونه شلوغی استراحت کنند. افرادی که به  ماهیگیری علاقه دارند می توانند در جزیره زیبای کیش آن را تجزبه کنند .

 

مطالب مرتبط:

پارک دلفین کیش

اسکله تفریحی کیش 

تور کیش ارزان

تور کیش قیمت

تور كيش در هتل سورینت مریم کیش به تاریخ سوم آذر 94

تور كيش سه شب در تاریخ 4 آذر 94 در هتل شایگان کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفريحات کيش , تفریحات جزیره کیش , تفریحات دریایی کیش , بهترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تور کیش بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس یک کیش از بازارهای بين المللي در حوزه خلیج فارس می باشد که بين خيابان فردوسي و بلوار رازي واقع شده است.این مرکز خرید درسال 1370 افتتاح شد  و کار خود را با 228 واحدتجاري و اداري آغاز کرد. مساران تور کیش آبان 94 با رفتن به این مرکز خرید بین المللی می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند یرا شعار غرفه داران این مرکز خرید "مشتری مداری" است و بر اساس این شعار کالای مورد تقاضای مشتریان را با حفظ حرمت آن ها تهیه و در اختیار مسافران تور کیش پاییز 94  قرار می دهند. در بازار بین المللی یک پردیس نمایندگی هایی معتبری نیز وجود دارند که با قیمت پایین و مناسب کالا ها و اقلام خود را عرضه می کنند. آن دسته از اقلامی که به صورت عمده در این بازار قابل عرضه و ارائه برای گردشگران تور کیش لحظه آخری هستند عبارتند از: وسایل صوتی و تصویری , انواع مختلف کیف و کفش و پوشاک , انواع ساعت های مارک دار و معروف , انواع مختل تلفن های همراه , سیستمهای کامپیوتری , مکمل های غذایی , تعمیرات موبایل , اژان سهای هواپیمایی ,....

تور کیش بازار پردیس یک کیش

بازار بین المللی پردیس یک کیش دارای 200 غرفه فعال می باشد که بهترین کالا را در اختیار خریداران تور لحظه آخری کیش خود قرار می دهد.مسافران تور کیش لحظه آخری می توانند با رفتن به مرکز خرید پردیس یک کیش هم کالای مورد نیاز خود را بهترین جنس تهیه نمایند و هم از خرید خود لذت ببرند.

 

 تور کیش بازار پردیس 2

بازار پردیس دو کیش که یک بازار بین المللی است در مرداد ماه سال 1375 در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع احداث گردید و در بهمن ماه 1377 نیز به بهره برداری رسید. این بازار بین المللی در منطقه , به لحاظ نوع معماری و مصالحی که برای ساخت آن به کار رفته است , ممتاز می باشد و قابل توجه مسافران تور کیش 94 قرار گرفته است. بازار پردیس دو کیش متشکل از 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری در 4 طبقه , نه دستگاه آسانسور که هفت دستگاه آن معمولی و دو دستگاه دیگر آن شیشه ای است و هشت دستگاه پله برقی برای استفاده گردشگران تور دقیقه 90 کیش نیز می باشد.

تور کیش بازار پردیس 2

از دیگر امکانات این بازار برای ارائه به گردشگران تور کیش پاییز 94 وجود پیاده رو متحرک با سقف شیشه ای می باشد که زیبایی آن را دوچندان کرده است.بازار پردیس دو کیش به دلیل ویژگی های خاص خود , منطقه بکری که دارد و همچنین امکانات رفاهی فوق العاده اش مانند کافی شاپ ها و رستوران های متنوع و متعدد و... , با استقبال بی نظیر گردشگران تور کیش آبان 94 روبرو شده است. مسافران تور کیش می توانند هرانچه را که باب میلشان است را در بازار بین المللی پردیس دو کیش بیابند و از خرید کردن خود نهایت لذت را ببرند.

تور کیش بازار پردیس 2

از دیدنی های زیبای این بازار می توان به یک دستگاه هواپیمای غیر نظامی که به حالت معلق در مرکز بازار قرار گرفته است , یک دستگاه لنج ماهیگیری و فضای سبز داخلی آن اشاره کرد. فضای سبز داخلی این بازار پوشیده از انواع گیاهان طبیعی و نخل های زیبا است که محیطی آرامش بخش و چشم گیر و دل نشینی برای توریستهای تور لحظه آخری کیش را فراهم آورده است.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پردیس کیش , بازارهای کیش , مراکز خرید کیش , مرکز خرید در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
گذر طبیعت یکی از جاذبه های گردشگری در کیش می باشد که از لحاظ موقعیت  مکانی در قسمت شرقی سواحل جزیره کیش واقع شده است این مجموعه با هدف فرهنگ سازی بر حفظ محیط زیست و رواج گردشگری ایجاد شده این مکان دارای محیطی آرامش بخش و مناسب مسافران تور کیش 94 می باشد . گذر طبیعت وسعت آن به 35 هزار مترمربع و همچنین حدود شش هزار مترمربع فضای سبز می باشد این مکان مورد توجه گردشگران تور دقیقه 90 کیش قرار گرفته است که علت این علاقه کاشت گیاهان بومی منطقه و که سازگار با محیط هستند و شرایط آب و هوایی می باشد. از امکانات قابل تعریف این مکان طراحی مبلمان مناسب همراه با نور پردازی زیبا ، وسایل  برای بازی کودکان و همچنین محیطی برای بازی های ماسه ای می باشد . گذر طبیعت به ایده های جالب نیز پرداخته است که عبارتند از ایجاد جاده سلامت که عرض شش و نیم متر و همچنین نصب دستگاه های ورزشی که به گردشگران تور کیش پاییز 94 این امکان را می دهد تا در فضایی زیبا به انجام تفریحات سالم داشته باشند . از دیگر امکانات آن که به چشم می خورد  مجسمه های فایبر گلاس با اشکال حیوانات ،آب نمای مرجانی ، باغ ایرانی ، آلاچیقمی باشد . 

 

پارک ساحلی ماهیگیر در شرق سواحل زیبای خلیج فارس قرار دارد که از دور مجسمه ای به چشم می خورد که سنبل مردم بومی آنجا می باشد این مجسمه با طول 12 متر می باشد که با دیدن آن ممکن است باعث شود لبخند رضایتمندی بر چهره مسافران تور کیش لحظه آخری  بر جای میگذارد همچنین هر هنرمندی را جلب خود میکند . این پارک داری مساحتی نزدیک به 4 هزار متر مربع می باشد این مجسمه مرد ماهیگیر دارای رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور می باشد . پارک ساحلی ماهیگیر دارای دو آب نما در شرق و غرب پارک دیدن میشود که با یک جوی آب 100 متری به هم وصل شده اند .گردشگران تور لحظه آخری کیش  می توانند در استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان بزرگ سواحل کیش به استراحت و تفریح بپردازند . همچنین این پارک دارای طراحی زیبا با نورپردازی ماهرانه ای می باشد که باب سلیقه ی هر گردشگر تور کیش آبان 94 است باشد .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک های کیش , جاذبه های طبیعی کیش , جاذبه های گردشگری کیش , دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram


باغ راه ایرانی در جزیره کیش دارای مساحت 32 هکتاری در سمت جنوب بلوار ولایت که مابین میدان هرمز و میدان سعدی که به منظور ایجاد جاذبه گردشگری تور کیش 94 و همچنین معرفی آداب و رسوم اقوام مختلف در کشورمان به مردم منطقه و مسافران تور کیش 94 ساخته شده است . قابل ذکر است که مجموعه باغ راه ایرانی دارای هشت باغ ایرانی و 9 دروازه و آثار تاریخی شهرهای کشورمان می باشد از جمله میدان سعدی ، دروازه قرآن شیراز ، دروازه سی و سه پل اصفهان٫ دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه هارونیه مشهد، پل دختر لرستان، دروازه رق آباد کرمان، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیرانمی باشد همچنین در میدان هرمز با نماد سردر باغ ملی تهران قرار دارد . گردشگران تور کیش آبان 94 با بازدید از این مکان میتوانند 11 آبنما٫ رودخانه ای به طول 400 متر٫ 400 جوی آب و 9 نقاشی دیواری که مربوط به  فرهنگ ایرانی اسلامی می باشد را مشاهده کنند . 

 

 

بوستان دانشوران کیش جز جاذبه های جزیره کیش جذاب برای تور کیش آبان 94 می باشد که از بزرگترین بوستان هاى كيش است كه از لحاظ موقعیت مکانی روبرو به  بازار پرديس می باشد . سازمان منطقه آزاد كيش  در زمستان ماه سال 1376 اقدام به ساخت تنديس پانزده تن از دانشمندان معاصر ايران و نصب آن در اين بوستان نمود . ما به گردشگران تور کیش پاییز 94  پیشنهاد میکنیم که حتما از این بوستان بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بوستان های کیش , جاذبه های طبیعی کیش , جاذبه های گردشگری کیش , دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 ورزش های دریایی  و تفریحات آبی جز جاذبه های توریستی کیش برای گردشگران تور کیش پاییز 94  می باشد . با وجود آبهای آرام خلیج فارس این امکان وجود دارد که ورزش های آبی انجام شود شما میتوانید جت اسکی یا  غواصی در این آبها انجام داده و لذت ببرید گردشگران تور کیش آبان 94 می توانند این تفریحات را در آبهای خلیج فارس تجربه کنند زیرا در نقاط دیگز امکان پذیر نیست البته باید گفته شود که تفرحات آبی در کیش نسبتا گران هستند.

 

کارتینگ تفریحی کیش جز جاذبه های گردشگری کیش و از تفریحات آن به حساب می آید . محیطی که برای این تفریح مفرح در نظر گرفته شده است پیستی به طول 800 متر می باشد که بزرگترین پیست در خاورمیانه است . گردشگران تور لحظه آخری کیش که به ماشین سواری علاقه دارند می تواند رفتن به این کارتینگ تفریحی کیش را در برنامه خود جای دهند . همچنین قابل ذکر است که در این پیست موتورهای چهار چرخ و ماشین های کنترل از راه دور نیز موجود می باشد که بازدید کنندگان می توانند استفاده کرده و خاطره ای خوش از سفر تور کیش لحظه آخری در ذهن خود حک کنند . وارد شدن به این کان طبق شرایطی انجام می شود که افراد باید دارای آنها باشند اول این که افرادی باید دارای  قدی ۱۴۰ سانتیمتر به بالا باشند و سن آن ها ۱۰ سال تمام باشد و همچنین برای افراد زیر ۱۶ سال باید به همراه یکی از والدین باشند . مسافران تور دقیقه 90 کیش که قصد رفتن به کارتینگ تفریحی کیش را دارند به میدان امیرکبیر و بعد از آن به بلوار خلیج فارس بروند. 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش , ورزش های دریایی کیش , بهترین تفریحات کیش , جاذبه های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

رستوران های کیش

رستوران همشهری کیش

یکی از غذاخوری های لوکس و مجلل جزیره کیش رستوران همشهری است که مطابق با استاندارهای روز دنیا در شهرک صدف و مجتمع بوستان ساخته شده است . فضای مدرن و رمانتیک رستوران تحسین برانگیز بوده و کادر خدماتی آن با رفتاری شایسته بودن در این رستوران و صرف غذای آن را لذت بخش کرده.در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید. این رستوران بهترین سرویس ها و غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را در ظروفی شکیل و زیبا در اختیار میهمانان قرار می دهد. از دیگر ویژگی های رستوران همشهری منوی متنوع آن است که برای تمامی ذائقه ها مناسب است .مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند.  ساعت کار این رستوران از ساعت 12 تا 3 بعد از ظهر و 21 الی 1 است. مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند با رفتن به این رستوران از غذاهای با کیفیت این رستوران استفاده نمایند.

رستوران همشهری کیش

رستوران همشهری کیش

رستوران همشهری کیش

رستوران همشهری کیش

 

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش انواع غذا‌های ایرانی و دریایی را با كیفیت مناسب ارائه می دهند. پذیرایی با محصولات دریایی به دلیل تنوع صید در آب های اطراف جزیره کیش در بیشتر رستوران ها انتخاب اول مسافران است. البته متوسط بهای غذا در بسیاری از رستورانهای جزیره به نسبت سایر انواع آن در سرزمین اصلی به نسبت بالا است.مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند. 

در جزیره کیش رستوران ها در دو نوع متفاوت وجود دارد یکی رستوران های همراه با موزیک زنده و دیگری رستورانهای معمولی. قیمت غذا در رستورانهای با موزیک زنده با توجه به کیفیت گروه موسیقی و اجرای آن متفاوت بوده و حداقل ۴ برابر رستورانهایی است که فقط سرو غذا دارند.مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند. 

مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند از این رستوران زیبا لذت ببرند.

 

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش

 مطالب مرتبط:

رستوران همشهری کیش

 

رستوران نهنگ سفید کیش

تور کیش لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تفریحات در کیش

پایاپ کیش

پایاپ کیش

پایاپ کیش دهليز يا نقبي می باشد كه در روی زمين در مجاور دهانه چاه قنات حفر می شود که ورودی آن شيب تندی دارد و چند پله به روی آب جاري قنات در زير زمين می رود. چاه هرچقدر عمق بيشتری داشته باشد، اين دهلیز طولاني و پله هاي بیشتر مي شود.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .  زاويه حفر دهليز را به نوعی اندازه میگیرند که كه آخرين پله پاياب به اخر ميله قنات باشد تا از دهانه چاه به سطح آب نور خورشید درون دهلیز را روشن می کند . برای افزایش توسعه فضای سبز و تفریحی در کیش و از زیبایی های روستای باستانی باغو کیش استفاده می شود پارک زیبای دلیران قدمت پایاب کیش 2000 ساله می باشد که در نزدیکی درخت سبز کیش واقع شده است.در تور کیش آبان 94 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .

رستوران با انواع غذاهای لذیذ سنتی و چایخانه در این منطقه وجود دارد که آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران تورکیش می باشد . هم اکنون چند روستا و آبادی و خانواده های دامدار دیگر سکنه ندارد. این منطقه حاصلخیز در میان بومیان جذابیت و معروفیت خاصی دارد که گردشگران تورکیش را جذب خود میکند این منطقه دارای درختان قدیمی و بومی می باشد که که درختان کهنسال و زیبای لور هم به چشم می خورد.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند . 

شنا کیش

شنا کیش

از جذاب ترین و محبوب ترین  ورزشها در جزیره کیش می باشد که در بین مردم و مسافران تور کیش محبوبیت دارد . شخصی كه ورزش شنا می كند، به جز احساس نشاط و سر زندگی که دارد می توانید اثر شنا كردن را در جسم خود مانند مقاومت دستگاه گردش خون و تنفس،افزایش قدرت بدنی ،  انعطاف پذیری مفصل های شانه و مچ پا  را بالا می برد. مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .  این ورزش ورزشی است كه از سن پایین حتی نوزادی تا سن بالا برای كهنسالان می شود آن را انجام داد و عموما ورزشی می باشد كه اضطراب و تنش را كاهش داده، موجب قوی شدن عضلات می شود اندام بدن را نرم و انعطاف پذیر می کند و موجب می شود كه شخص انرژیی و انگیزه بیشتری برای انجام دادن كارهای روزانه خود بدست می آورد.در تور کیش آبان 94 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .

مطالب مرتبط:

پایاپ کیش

شنا کیش

تور کیش لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل های خوب کیش

هتل جام جم کیش

هتل های جام جم کیش

هتل جام جم کیش هتلی سه ستاره می باشد که با موقعیت خوب در مرکز جزیره کیش واقع شده است . هتل داراي 51 اتاق و سوئیت و اخیرا بازسازی شده است .در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید. امكانات هتل جام جم کیش دارای : اينترنت و ايرلس، رستوران هتل جام جم، کافى شاپ، چايخانه سنتى،  کانتر گردشگرى ،  لاندرى،  سالن بيليارد، سالن کنفرانس با گنجایش 15 نفر، سيستم ماهواره اى و اکثر شبکه هاى خبرى در کليه اتاقها،  دستگاه آب شيرين کن، دوربين مداربسته، ژنراتور برق اضطرارى، مينى بار مخصوص، سيستم تهويه مطبوع برای هتل مهیا شده است. رستوران هتل با انواع غذاها از میهمانان پذیرایی می کند .مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

 

  

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش هتلی چهار ستاره است که در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده است و در مرکزیت اصلی بیشتر بازارها می باشد دارای 4 طبقه و 72 اتاق است و  آماده ارائه خدمات و پذیرایی , میهمان نوازی از مسافران و میهمانان است. اتاقهای هتل امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران و میهمانان مهیا کرده اند .مسافران تور کیش پاییز 94میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند. رستوران خوب هتل با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان خود پذیرایی خواهد کرد. کافی شاپ  و سفره خانه سنتی و رستوران فست فود هم در هتل مهیا است و زمان خوشی را در هتل سارا کیشداشته باشید. خشکشویی و لباسشویی هم در هتل می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت هم آراسته و مرتب باشید. هتل سارا کیش به سبکی زیبا و دلنشین طراحی شده است و فضایی بسیار مناسب برای زوج های جوان و خانواده ها است.در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

هتل سارا کیش

 

هتل سارا کیش

 مطالب مرتبط:

هتل جام جم کیش

هتل سارا کیش

تور کیش لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیز تور کیش 94 می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور کیش پاییز 94 می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران می شود. همچنین گردشگران تور کیش آبان 94 از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا

 

 

 

تور کیش قایق های کف شیشه ای

در آب های اطراف جزیره کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور کیش آبان 94 با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

این قایق ها در مسیر خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارند تا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور کیش پاییز 94 نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافران عزیز می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را از دست ندهید.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش , جاذبه های کیش , دیدنی های کیش , مناطق توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تور کیش نخلستان های جزیره کیش

از گذشته پرورش نخل در جزیره کیش رونق داشته و گردشگرانی که در گذشته به این جزیره رفته بودند از نخلستان های فراوان آن سخن گفته اند و بدان اشاره کرده اند. اما متاسفانه از زمان ها تنها نخلستان بهشت به جای مانده است که درقسمت غربی منطقه سفین قرار دارد. این نخلستان از زیباترین نخلستان های جزیره کیش است که غروب آفتاب آن بسیار دیدنی و دلنشین می باشد.

تور کیش نخلستان های جزیره کیش

در چند دهه اخیر سازمان منطقه آزاد کیش در طرح هایی که برای توسعه فضای سبز داشته است برای این نخل ها اهمیت فراوانی قائل شده است. نخلستانی حدود 15 کیلومتر درشرق جزیره قرار گرفته که در سال 1373 نهال های آن کاشته و غرس شده اند. این نخلستان های طلوع و غروب از جمله برنامه های سازمان بوده است. گردشگران عزیز تور کیش پاییز 94 دیدن این نخلستان ها را به هیچ وجه از دست ندهید مخصوصا غروب آن را که بسیار تماشایی است.

تور کیش نخلستان های جزیره کیش

 

 

 

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

قنات کیش 2500 سال قدمت دارد که از نظر عمق و طول با سایر قنات های ایران قابل مقایسه نیست.این قنات آب شیرین و قابل شرب مردم جزیره کیش را تامین میکرد. اما آنچه که برای گردشگران تور کیش مهر 94 قابل توجه است چگونگی هدایت آب به سطح زمین می باشد چون شیب جزیره بسیار کم است و هدایت آب به سطح زمین کار سختی است , پس در آن زمان برای اینکار قطعا از روش های پیشرفته ای برای حفر چنین قناتی استفاده شده است.

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

اکنون این قنات با تغییرات انجام شده تبدیل به یک شهر زیرزمینی بی نظیر به نام کاریز و با وسعت 10000 مترمربع شده است. طی این تغییرات کارگزاران تلاش کرده اند که اولا بافت تاریخی شهر را حفظ کنند و ثانیا کاربری های جدیدی را بدست آورند. شاید برای گردشگران تور کیش آبان 94 جالب باشد که بدانند این شهر زیرزمینی کاریز در عمق 16 متری زمین واقع شده است و سقف آن حدود 8 متر ارتفاع دارد. سقف آن از مرجان و صدف و سنگواره هایی با قدمت بیش از 250 سال که شناسنامه دار هم هستند تشکیل شده است.

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

بخشی از این شهر زیرزمینی دارای غرفه های صنایع دستی , گالری هنری , رستوران , موزه و... می باشد. کارگزاران شهر کاریز معتقدند ک دو ویژگی این شهر را در فهرست ابنیه جهانی قرار خواهد داد.اولین ویژگی آن این است که کاریز در قلب تنها جزیره مرجانی دنیا قرار دارد و دومین ویژگی آن این است که تنها بنایی است که سقف آن متشکل از صدف و مرجان و سنگواره های طبیعی است. مرجان ها و صدف هایی که در ساخت سقف آن به کار گرفته شده اند را تنها می توانید در موزه های طبیعی و یا با غواصی در آب های آزاد ببینید. اما اکنون کاریز فصلی باعث می شود که گردشگران عزیز تور کیش بدون غواصی و با خیالی آسوده این مرجان ها را ببینند.

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

 

 

 

تور کیش روستای باغو

روستای باغو در جنوب جزیره زیبای کیش قرار دارد که بسیار قدیمی است اما ساکنین آن را چند خانواده دامدار تشکیل داده اند و در جنوب شرقی این روستا یک طایفه غیر بومی به نام گودار ساکن شده اند. این طایفه دارای پوستی تیره و لهجه ای خاص می باشند و معمولا با نوازندگی و شکار امرار معاش می کنند. این روستا دارای درختان لور زیبایی است که توجه گردشران عزیز تور کیش 94 را به سوی خود جلب می کند.

تور کیش روستای باغو

تور کیش روستای باغو

علاوه بر این روستای باغو پوشش گیاهی انبوهی دارد و بسیار سرسبز است. در این منطقه پارکی به نام پارک دلیران با وسعت شصت هکتار به منظور بهره برداری از این منظقه ساخته شده است. شاید برای گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش جالب باشد که بدانند چرا نام این روستا باغو می باشد. از زمان پرتغالی ها در این روستا یک پیر زن صدساله زندگی می کرد که نامش باغو بوده به همین دلیل این منطقه به افسانه ننه باغو مشهور است. یکی از اماکن جالب توجه در این روستا مسجد محمد است که روی دیوار آن قدمت زندگی در روستای باغو یعنی سال 881 هجری قمری نوشته شده است. اسناد و مدارک موجود نشان از ان دارد که این روستا به زمان قبل قاجار مربوط میشود.

تور کیش روستای باغو

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های کیش , تفریحات کیش , مناطق توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تور کیش مرکز خرید پدیده

مرکز خرید پدیده کیش از بهترین و کامل ترین مراکز خرید کیش می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی رستوران پدیده شاندیز قرار گرفته است. مرکز خرید پدیده شاندیز 110 روزه و با یک معماری زیبا و هنرمندانه ایرانی ساخته شده است. این مرکز خرید بسیار بزرگ است و متشکل از قسمت های مختلفی مانند غرفه های فروش اجناس , رستوران , کافی شاپ می باشد. همچنین موسیقی زنده و قرعه کشی و اهداء جوایز نیز در این مرکز خرید برگزار می شود. غرفه های این مرکز خرید خرید مشغول به فروش انواع کیف , کفش , پوشاک , لوازم خانه , لوازم آرایشی و بهداشتی , مواد غذایی و... می باشند. مسافران تور کیش 94 می توانند هر آنچه را که می خواهند در این مرکز خرید تهیه نمایند.

تور کیش مرکز خرید پدیده

 

 

 

تور کیش مرکز خرید هایپر مارکت

مرکز خرید هایپر مارکت در خیابان فردوسی جزیره کیش و در زمینی به وسعت 8000 متر مربع ساخته شده است که بسیار مجهز و مدرن می باشد. مسافران تور کیش مهر 94 در این مرکز خرید می توانند تمام آنچه را که نیاز دارند تهیه نمایند و همچنین از سایر کالاهای متنوع آن بهره مند شوند. غرفه های این مرکز خرید در زمینه های مختلفی مانند میوه , مواد غذایی , لبنیات , لباس , کیف و کفش , لوازم آرایشی و بهداشتی , وسایل تزئینی زیبا , لوازم خانگی و.... مشغول فعالیت می باشند. مرکز خرید هایپر مارکت کیش هر روز از ساعت 9 صبح تا 1 بامداد آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران عزیز تور کیش مهر 94  می باشد.

تور کیش مرکز خرید هایپر مارکت

 

تور کیش مرکز خرید هایپر مارکت

 

 

 


بازار چینی های کیش در واقع دارای دو شعبه در این جزیره می باشد و آنچه که باعث جلب توجه گردشگران تور کیش آبان 94 می شود فروشندگان این بازارچه هستد همگی چینی می باشند. این بازارچه دارای دو شعبه در جزیره کیش می باشد , اولین شعبه آن در نزدکی بازار مروارید قرار دارد که خیلی بزرگ نمی باشد و اخیرا فعالیت خود را آغاز کرده است و شعبه دوم آن در طبقه دوم بازار پانیذ واقع شده است. تمام کالاهایی که در این بازار به فروش می رسد به طور مستقیم از چین وارد شده است و این بازار برای آن دسته از مسافران تور کیش آبان 94 که می خواهند خریدی ارزان داشته باشند بسیار مناسب است. البته لازم به ذکر است که کالا و اجناس این بازار چینی علی رغم تنوع و قیمت ارزانی که دارند از کیفیت پایینی برخوردار می باشند. کالاهای که در این بازار به فروش می رسد عبارتند از: کیف , کفش , پوشاک و... .

تور کیش بازار چینی ها

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , معرفی مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
هتل ستاره کیش

هتل 2 ستاره ستاره کیش در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش واقع شده است. این هتل به صورت ویلاهای یک طبقه در فضایی زیبا و جذاب با آلاچیق های متعدد طراحی شده است. هتل ستاره کیش دارای کافی شاپ سرباز در فضایی مطبوع با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و موزیک آرام پذیرای میهمانان محترم تور کیش می باشد.در ضمن رستوران این هتل انواع غذاهای متنوع ایرانی و خارجی و نیز غذاهای شمالی را سرو می کند.فاصله هتل تا فرودگاه 10 دقیقه می باشدد.

امکانات هتل ستاره کیش:

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال، اینترنت، پارکینگ، حمل و نقل، لابی، سرویس ایرانی و...

 نشانی هتل ستاره کیش : جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش


هتل 2 ستاره ستاره کیش

هتل 2 ستاره ستاره کیش


نمایی از هتل 2 ستاره ستاره کیش

نمایی از هتل 2 ستاره ستاره کیش


تصویری از هتل 2 ستاره ستاره کیش

تصویری از هتل 2 ستاره ستاره کیش


هتل سالار کیش

هتل آپارتمان 2 ستاره سالار کیش در نزدیکی هتل داریوش و ساحل جزیره کیش بنا شده است. این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد که برای اقامت خانواده ها بسیار مناسب است. هتل سالار کیش در بهترین منطقه جزیره قرار دارد. این هتل در کنار بازار ونوس قرار گرفته است و نیز به اسکله تفریحی بسیار نزدیک است در ضمن در نزدیکی آن یک سوپر مارکت وجود دارد که آسایش میهمانان گرامی تور کیش را فراهم آورده است.

امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

سوئیت های آن دارای یخچال، کولر گازی، اجاق گاز ، تلوزیون LCD و ماشین لباسشویی می باشد.

نشانی هتل سالار کیش : بلوار موج، بعد از سنایی

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش


هتل 2 ستاره سالار کیش

هتل 2 ستاره سالار کیش


تصویری از هتل 2 ستاره سالار کیش

تصویری از هتل 2 ستاره سالار کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 2 ستاره کیش,هتل ستاره کیش,هتل سالار کیش,هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
هتل شباویز کیش

هتل 2 ستاره شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 هزار متر مربع در ابتدای جاده جهان در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. این هتل به صورت ویلایی طراحی شده و به دلیل قیمت مناسب آن است که باعث جلب رضایت گردشگران تور کیش واقع شده است. هتل شباویز کیش از 92 اتاق و 276 تخت خواب برای استراحت و آرامش مسافران تور کیش بسیار مناسب می باشند. از مزایای این هتل استقبال فرودگاهی می باشد. اطراف این هتل فضای سبز بسیار مناسبی وجود دارد. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. فاصله هتل تا دریا 5 دقیقه تا فرودگاه 11 کیلومتر می باشد که با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد.

یکی از تفاوت های این هتل نسبت به مابقی ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها وجود ندارد.

امکانات هتل شباویز کیش :

سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه ، لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان

 نشانی هتل شباویز کیش : بعد از بازار مرجان، روبروی پارک مرینا پارک

 هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش


هتل 2 ستاره شباویز کیش

هتل 2 ستاره شباویز کیش


تصویری از هتل شباویز کیش

تصویری از هتل شباویز کیش


نمایی از هتل شباویز کیش

نمایی از هتل شباویز کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 2 ستاره شباویز کیش,هتل شباویز کیش,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

بازار پردیس دو کیش

بازار بين المللي پرديس دو  در نوار ساحلي ضلع شرقــــي جزيره كيش احداث شده و دارای 4 طبقه بوده است. به سبب موقعيت استثنايي و محيط زيباي داخلی بازار بیشتر نمايندگيهاي معتبر خارجي (لوازم خانگي، كفش و پوشاك، عطريات و لوازم آرايشي و بهداشتي و ... ) و كليه مسافران تور كيش به سوی این بازار جذب شده اند.

این بازار دارای سه كافي شاپ ، يك چايخانه سنتي و يك رستوران با ارائه انواع غذاهاي سرد و گرم ، فضاهاي سبز مناسب كه با انواع گياهان طبيعي پوشش داده شده و با وجود نخل هاي زيبا و برافراشته یک محيط دلنشين و جذاب را برای خرید مسافران تور کیش به وجود آورده است. از برتری های این بازار می توان به ايجاد محيطي شاد براي گردشگران تور کیش با پخش موزيك زنده ، مراسم قرعه كشي با اهداء جوايز ارزنده اشاره کرد. 

 

 بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش


بازار پردیس 2 کیش

بازار پردیس 2 کیش


بازار پردیس یک کیش

بازار بين المللي پرديس يك مابين خيابان فردوسي و بلوار رازي قرار گرفته است. فروشگاههای تجاری بازار پرديس يك کیش دارای انواع پوشاك، وسايل صوتي وتصويري، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفنهاي همراه،كيف و كفش، ساعت، مكمل هاي غذائي، سيستمهاي كامپيوتري، تعميرات موبايل، آژانسهای مسافرتي، شعب بانکها و ... می باشد.

بازار پردیس یک کیش دارای یک رستوران، چایخانه سنتى ، کافی‌شاپ و كافی‌نت بوده و سبب خرید راحت تر برای گردشگران تور کیش شده است. در این بازار همه روزه رأس ساعت 22 مراسم قرعه كشي  با برنامه هاي شاد و اهداء جوايز نفيس برگزار مي گردد.

 

 بازار پردیس یک کیش

بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس 1 کیش

بازار پردیس 1 کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پردیس دو کیش,بازار پردیس یک کیش,بازار پردیس کیش,مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
بازار مریم کیش

بازار مریم در سال 1369 در زمینی به مساحت 5700 هزار مترمربع در جزیره زیبای کیش بنا شده است. این بازار یک طبقه در نوار سیاحتی کیش واقع شده است. طراحی این بازار با دیگر بازارهای کیش متفاوت بوده و به صورت رو باز و نمایی سنتی احداث شده و از سازه های چوبی در ساخت آن استفاده شده است. این بازار دارای 52 غرفه تجاری در حال فعالیت بوده و همچنین از نورپردازی خاصی در آن استفاده شده که باعث جذب بیشتر گردشگران تور کیش شده است. در وسط این بازار فضای سبز و نیمکت ها و صندلی و نیز کافی شاپ کوچکی برای استراحت خریداران تعبیه شده است. این بازار هرشب برنامه های شاد و مفرح و قرعه کشی برگزار می کند. غرفه های بازار مریم معمولا اجناسی مانند: کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، روسری، پوشاک، مواد غذایی، لوازم مسافرتی و... را عرضه می نماید.  غرقه های این بازار از تنوع خوبی برخوردار بوده و همین امر باعث جذب گردشگران تور کیش به این بازار شده است.

 نشانی بازار مریم کیش : جزیره زیبای کیش، خیابان سنایی، بازار سنتی مریم

 

 بازار مریم کیش

بازار مریم کیش


بازار سنتی مریم کیش

بازار سنتی مریم کیش


تصویری از بازار سنتی مریم کیش

تصویری از بازار سنتی مریم کیش


بازار ونوس کیش

بازار ونوس از بازارهای قدیمی کیش محسوب می شود که در سال 1357 در زمینی به مساحت 26500 هزار مترمربع بنا شده است. این بازار از 2 طبقه و 310 غرفه تشکیل شده که طبقه اول آن تجاری و طبقه دوم اداری می باشد. این بازار خود به تنهایی یکی از جاذبه های جزیره برای گردشگران تور کیش به حساب می آید. این بازار قدمتی 15 ساله دارد و در نزدیکی بازار مریم واقع شده است. در این بازار لوازم خانگی به فروش نمی رسد و بیشتر به فروش پوشاک و لباس های زنانه اختصاص دارد.

نشانی بازار ونوس کیش : جزیره کیش، خیابان سنایی، بازار ونوس کیش

 

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش


بازار قدیمی ونوس کیش

بازار قدیمی ونوس کیش


تصویری از بازار قدیمی ونوس کیش

تصویری از بازار قدیمی ونوس کیش


تصویری از بازار ونوس کیش

تصویری از بازار ونوس کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای سنتی کیش,بازار مریم کیش,بازار های قدیمی کیش,بازار ونوس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

فاصله هتل ارم کیش تا مراکز خرید؟

فاصله هتل ارم کیش تا مراکز خرید؟

هتل ارم تور کیش 94 یک هتل 4 ستاره می باشد. فاصله این هتل با مراکز خرید 5 دقیقه می باشد. در فاصله 10 دقیقه ای از هتل نیز فرودگاه قرار گرفته است که میهمانان می توانند دسترسی راحتی به آن داشته باشند. هتل ارم تور کیش 94 در بلوار خیام جزیره کیش قرار گرفته است.

آدرس: کیش، بلوار خیام، هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش . نمای بیرونی


 

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش . استخر هتل


برای اطلاع از امکانات و خدمات این هتل و نیز کیفیت آن به نظرات مسافران درمورد هتل ارم کیش مراجعه فرمایید.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: فاصله هتل ارم کیش تا مراکز خرید؟,موقعیت هتل ارم کیش,قیمت هتل ارم کیش,کیفیت هتل ارم کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

امکانات رایگان هتل داریوش کیش؟

امکانات رایگان هتل داریوش کیش؟

هتل داریوش تور کیش 94 یکی ار هتل های 5 ستاره کیش است. این هتل یکی از گرانترین هتل های جزیره محسوب می شود و تمام امکانات آن مشمول هزینه می باشد. فقط میهمانانی که یک شب در هتل داریوش تور کیش 94 اقامت داشته اند صبحانه را می توانند به صورت رایگان و در رستوران هتل به طور بوفه میل نمایند.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش . نمای هتل


 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش . لابی هتل


هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش . اتاق هتل


شما می توانید برای کست اطلاعات بیشتر درباره امکانات و خدمات این هتل به نظرات مسافران درمورد هتل داریوش کیش مراجعه فرمایید.

مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات رایگان هتل داریوش کیش؟,موقعیت هتل داریوش کیش,قیمت هتل داریوش کیش,کیفیت هتل داریوش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل شایگان کیش چطوره؟

هتل شایگان کیش چطوره؟

اگر قصد اقامت در هتل شایگان تور کیش 94 را دارید این هتل یک هتل 5 ستاره است و مطمئنا امکانات و خدمات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. این هتل به مراکز خرید نزدیک می باشد و تعدادی از بازارهای جزیره در اطراف این هتل قرار گرفته اند. مسافران تور کیش 94 می توانند با صرف زمان 5 دقیقه می توانید از فرودگاه به هتل دسترسی داشته باشید و این مسئله یکی از مزیت های هتل به شمار می رود. یکی از تسهیلات ویژه این هتل برای میهمانان تور کیش 94 ترانسفر می باشد. این هتل امکانات زیادی را در اختیار میهمانان قرار می دهد شما می توانید برای اطلاع از این امکانات به صفحه هتل شایگان کیش مراجعه فرمایید.

 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش . لابی هتل


 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش . اتاق هتل
مطالب مرتبط:

 

امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش چطوره؟,موقعیت هتل شایگان کیش,کیفیت هتل شایگان کیش,آدرس هتل شایگان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

کاباناهای هتل شایان کیش خوبه؟

کاباناهای هتل شایان کیش خوبه؟

کاباناهای هتل شایان تور کیش 94 در حد 4 ستاره می باشد. این ویلاها از نظر کیفیت در سطح خوبی قرار دارد اما در فصل تابستان به دلیل گرمای هوا و رطوبت زیاد برای اقامت مناسب نیستند. ولی برای زمستان بسیار مناسب هستند. این کاباناها در پشت هتل قرار گرفته اند و به اسکله بسیار نزدیک هستند. لازم به ذکر است مسافران تور کیش 94 که در این ویلاها اقامت می نمایند از تمام امکانات و خدمات هتل از جمله صبحانه بهره مند می شوند.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش . نمای بیرونی


 

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش . لابی هتل


 

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش . اتاق هتل


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل شایان می توانید به نظرات مسافران درمورد هتل شایان کیش مراجعه نمایید.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کاباناهای هتل شایان کیش خوبه؟,نظرات درباره هتل شایان کیش,موقعیت هتل شایان کیش,کیفیت هتل شایان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

درخت سبز کیش

در جزیره کیش مکانی به نام دره پرتغالی ها وجود دارد که درختان لور فراوانی در آن وجود دارد. ریشه این درختان طوری رشد می کند که مانند چتری بر روی زمین سایه می افکند و ممکن است تا چند صد سال عمر کنند. این منطقه به دلیل سرازیر شدن آب های سطحی به این دره یکی از سرسبز مناطق جزیره کیش می باشد. یکی از کهنسال ترین درختان لور یا انجیر معابد این منطقه درخت سبز نام دارد که بین 500 تا 600 سال عمر دارد. به شاخه های این درخت با نخ و پارچه گره هایی زده شده که در نگاه اول آن را به نوعی درخت مقدس تبدیل می کند. عده ای از مردم اعتقاد دارند این درخت شگون دارد به همین دلیل پارچه هایی برای برآورده شدن حاجت به آن می بندند. اين درخت ابتدا تنه است، ولي با رشد درخت، شاخه هاي آن به سمت زمين آويزان مي شوند و بعد از مدتي در آن فرو مي روند كه خود به تنه تبديل مي شوند. اين روند آن قدر ادامه مي يابد تا يك درخت چندين ساقه داخل زمين خواهد داشت. در کنار این درختان مجموعه ای ساخته شده با نام درخت سبز متشکل از آلاچیق های زیبا و محل های متعدد پخت کباب برای استراحت و بازدید گردشگران و مسیرهای پیاده رو این مجموعه که یکی از زیباترین جاذبه های گردشگریکیش می باشد با چراغ های فانوسی شکل و گل های کاغذی رنگارنگ تزیین شده است. در این مجموعه امکاناتی نظیر نمازخانه، بوفه و سرویس بهداشتی، رستوران فصلی و... وجود دارد. مجموعه درخت سبز دو ورودی دارد که یکی از ورودی های آن به سمت آنبار سنتی و ورودی دیگر آن به سمت شهر باستانی حریره است.

 

 درخت سبز کیش

نمایی از بزرگترین درختان سبز کیش


 

تصویر درخت کیش

تصویر درخت کیش


 

درخت سبز کیش

درخت مقدس کیش


 

نمای کلی از درخت سبز کیش

نمای کلی از درخت سبز کیش


 

تصویر درخت سبز کیش

تصویر درخت سبز کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دخت سبز کیش,درخت مقدس کیش,مکان دیدنی کیش,جاذبه گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش در امتداد ساحل جزیره کیش کشیده شده و منظره بسیار زیبایی را در معرض دید مسافرانی قرا می دههد که با پروازهای شبانه به این منطقه سفر کرده اند. ساحل جزیره کیش به دلیل شفاف بودن آب و تمیز بودن آن به گونه ای است که عمق دریا تا چند متری دیده می شود و یک آکواریوم طبیعی را در معرض نمایش می گذارد و این منظره با عبور از جاده دنیا کیش کاملا به چشم می خورد.

نمای ساحل از جاده دنیا کیش

نمای ساحل از جاده دنیا کیش


جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش


تصویری از جاده دنیا کیش

تصویری از جاده دنیا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاده دنیا کیش,مکان های گردشگری کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
خانه اعیانی کیش

خانه اعیانی کیش یکی دیگر از جاذبه های جزیره کیش می باشد که یادگار خانه های باستانی و چند خانواری است که در بیشتر در شهرهای یزد و کاشان دیده شده و دارای وسعت زیادی می باشد. کاشی های ستاره ای شکل که از آثار به جا مانده این خانه می باشد، مانند کاشی هایی هستند که در دوره ایلخانی در بناهایی چون سلطانیه و تخت سلیمان استفاده شده است. همین امر نشان دهنده این است که عمارت متعلق به یکی از افراد ثروتمند کیش می باشد.

 

خانه اعیانی کیش

 خانه اعیانی کیش


 خانه اعیانی کیش

نمایی از معماری خانه اعیانی کیش


نمای کلی خانه اعیانی کیش

نمای کلی خانه اعیانی کیش


نمایی کلی از خانه اعیانی کیش

خانه اعیانی کیش یکی از جاذبه های گردشگری کیش



نمای دور از خانه اعیانی کیش

نمای دور از خانه اعیانی کیش


 

تصویری از خانه اعیانی کیش

تصویری از خانه اعیانی کیش 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: خانه اعیانی کیش,مکان دیدنی کیش,بناهای تاریخی کیش,جاذبه های تاریخی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

 بازار شقایق کیش

مرکز خرید شقایق در اصل بازارچه ایست که در زمینی به مساحت 1680 مترمربع، در 2 طبقه، در سال 1381 در شهرك میر مهنا احداث گردید. این مرکز خرید شامل 30 غرفه فعال است. مغازه هایی که در این مرکز خرید به چشم می خورد  و گردشگران تور کیش 94 می توانند در آن ها مایحتاج مورد نیاز خود را تهیه نمایند شامل قنادی و شیرینی سرا، آرایشگاه، تعاونی، سوپرمارکت، سوپر میوه، ساندویچی، ظروف پلاستیکی در طبقه همکف می باشد. این مجموعه همچنین دارای انواع شرکت های ساختمانی و خدماتی مختلف در طبقه اول است. خیلی از اهالی کیش اجناس مورد نیاز خود را از این بازارچه تهییه می نمایند، مسافران تور کیش نیز می توانند در این بازار به خرید پرداخته و از امکانات آن بهره ببرند.

بازار شقایق کیش

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار شقایق کیش,بازارهای کیش,مراکز خرید کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش در سال 1376 تاسیس گردید و در خرداد ماه 1389 باز سازی شد این هتل در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار گرفته است. اگر شما به دنبال یک تور کیش ارزان با هتلی مناسب و ارایه بهترین خدمات توریستی در جزیره کیش هستید حتما هتل فانوس کیش را انتخاب خواهید کرد این هتل از جمله هتل های ارزان قیمت برای تور کیش 94 می باشد.

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش با فضای سبز مناسبی که دارد محیطی آرام و فرح بخش را برای میهمانان تور کیش 94 گرامی فراهم آورده است همچنین شامل مکان های ورزشی نیز برای علاقه مندان به ورزش می باشد   

هتل فانوس از جمله هتلهایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد.
در ضمن مسافرین ایرانی تور کیش 94 که این هتل را انتخاب می کنند می توانند از سکوت و آرامش موجود در محیط آرام و زیبای هتل فانوس لذت ببرند. البته این هتل از مرکز جزیره دور بوده و برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد که البته خالی از لطف نیست و با توجه به این شرایط این هتل به کسانی که قصد دارند به بازارها و ساحل نزدیک باشند، توصیه نمی شود.

امکانات هتل شامل لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی می باشد که شما میهمانان گرامی تور کیش می توانید از آن بهره ببرید

هتل فانوس کیش

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل فانوس کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش یک هتل سه ستاره است که در زمینی به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس واقع شده است.این هتل یک هتل نو سازاست که هر ساله گردشگران تور کیش را به سمت خود جذب می کند . فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه و ساعت تحویل و تخلیه اتاق 14 می باشد. هتل ونوس کیش دارای اتاق های سه تخته، چهارتخته و سوئیت یکخوابه می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون، تلفن،تهويه مطبوع و مبلمان مي باشند.

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

امکانات هتل ونوس کیش

کافى شاپ، لابى،ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، سالن کنفرانس

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

هتل ونوس کیش

اتاق هتل ونوس کیش

اتاق هتل ونوس کیش

رستوران هتل ونوس کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش , هتل های درجه یک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تير 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد