هتل پارسیان کیش
نوشته شده توسط : dellaram

هتل پارسیان کیش

هتل سه ستاره پارسیان کیش در سال 1374 در جزیره زیبای کیش احداث گردید. این هتل از صد آپارتمان و سوئیت تور کیش هتل داریوش تشکیل شده است که ابعاد این اتاق ها 70 تا 120 متری می باشد و ظرفیت آن ها 7 تا 10 نفر است. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع غذاهای متنوع و با کیفیت مانند: دریایی و فست فود و کبابی را برای پذیرایی از میهمانان گرامی تور کیش خود در نظر گرفته است و رستوران هتل در فضای بیرونی هتل با ظرفیت 60 نفر می باشد.

هتل پارسیان کیش با موقعیت عالی و در منطقه تجاری کیش واقع شده است و دسترسی آسان به مراکز خرید مشهور نظیر: زیتون و اسکله تفریحی که دقیقا مقابل هتل قرار دارد و همچنین هایپر مارکت، پانیذ، پردیس و تالار شهر هم نزدیک هستند که چند دقیقه پیاده تا آنها راه است. این هتل با فرودگاه کیش ده دقیقه فاصله دارد و در نزدیکی دریا قرار گرفته هتل داریوش کیش است.

امکانات هتل پارسیان کیش:

رستوران، لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، روم سرویس تمام وقت، سالن همایش با ظرفیت 140 نفر (مجهز به سیستم های هتل سورینت مریم کیش پیشرفته صوتی و تصویری و ویدئو پروژکتور)، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها، اجاره اتومبیل بدون راننده، ماهواره، تلویزیون، صندوف امانات، آرایشگاه بانوان و آقایان، خشکشویی، مینی بار، دوربین مدار بسته در فضای هتل و ... می باشد.

جهت اطلاع از قیمت ارزان تورهای کیش می توانید با گروه تورهای کیش در ارتباط باشید و از طریق سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net پکیج های تور کیش را ملاحظه بفرمایید.

 

تلفن رزرو هتل پارسیان کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل پارسیان کیش 

هتل پارسیان کیش

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: هتل پارسیان کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های 3 ستاره کیش,امکانات هتل پارسیان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: